Vergiye uyumlu mükellefe VERGİ İNDİRİMİ…

Yükümlülüklerini yerine getiren mükellefler 5 puanlık vergi indirimi alabilecek... Ama şartların ağırlığı göz önüne alındığında maliye indirim konusunda oldukça cimri davranıp, adeta siz iyisi mi bu indirimi unutun demektedir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Vergiye uyumlu mükellefe VERGİ İNDİRİMİ… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • BANKACI 25 Nisan 2018 16:56 Rejime Güven sıfır!.....MERKEZ Bankası faizi artırdı......Kimse TL'ye dönmüyor!... Dolar faiz kararı öncesindeki seviyesini de aştı...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Mazlum Yiğit 24 Nisan 2018 17:23 Ak Parti Ekonomik Krizin farkında. Bunun için çabalıyor. Bunun için seçimi 3 ay önceden erkene alma planları yapıldı. İşte Ak Partinin Temmuz 2018 Ekonomik Reform Paketi:. 1. MTV'ye %20 ila 25 arası zam. 2. Motorin ve Benzinde vergi ve ÖTV artışı (motorin 6,50) 3. Elektrik Doğalgaz ve diğer kamusal ürünlerde vergi ve KDV artışı, 4. Gelir, Kurumlar ve Emlak Vergisi düzenlemeleri (bu nedenle çalışan ve emekililerin net maaşlarında düşüş.), 5. Gecekondu affı 6.Sigara Alkol ve Şans oyunlarında vergi ve ÖTV artışı 7. İthalata ek vergi, 8. Sosyal Yardımların miktar olarak azaltılması, ve daha niceleri... 24 Haziranda Ak Partiye verilen oyun karşılığı olarak dönecektir. Kimsenin kuşkusu olmasın.

    CEVAP YAZ 17 2
  • Misafir 24 Nisan 2018 03:43 Sözde kalan bir indirim. Uygulyan kaç kişi var merak ediyorum.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Nisan 2018 13:23 Olmayan indirimi yazmışsınız. Tebrikler.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro