Suudi Arabistan'dan flaş hamle! Artık İsrail uçakları...

Suudi Arabistan'la İsrail arasında kritik gelişmeler yaşanıyor. Riyad yönetimi, Tel Aviv'e gidecek Air India havayollarına ait uçakların hava sahasını kullanmasına izin verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Suudi Arabistan'dan flaş hamle! Artık İsrail uçakları... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Fahri Vakkas 07 Şubat 2018 18:12 Arabistanın başında olan Suud ailesinin kökü Hayber Yahudilerine dayanıyor hatırlatalım dedik! Abd'de Siyonist lobisinin Suud ailesi ile derin bağlantıları vardır. Filistin (Hamas) ve Suriyeye (Öso) Suudiler asla yardım asla etmez. Bu kafalardan silinmelidir. Hamas ve ÖSO'ya ancak Türkiye ve Katar yardım edebilir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Cakici 07 Şubat 2018 17:41 Arapdan dost olmaz. Turkiye'deki arap sevdalilari size gelsin bu haber. Biz Turk'uz ama bizde kaninda araplik olan cok sanirim.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Balaban Beyi 07 Şubat 2018 16:39 Ey AKPliler; Gördünüz mü MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNİZİ!! Sizler HAYAL İÇİNDE VE YALAN BİR DÜNYADA YAŞIYORSUNUZ... UYANIN ARTIK UYANIN..MEHMETÇİKLERİN KANI SİZE PAHALIYA PATLIYACAK..UNUTMAYIN..Atalarımız ne demiş bu Araplar için..? NE ŞAMIN ŞEKERİ NE ARABIN PİS YÜZÜ AtaSözü boşa söylenmemiştir...

    CEVAP YAZ 2 6
  • işin gerçeği 07 Şubat 2018 16:35 iranın güvensiz ve mezhepçi oluşu arapların tutucu ve kabileci oluşları,sinsi ve alçak israile gün doğduruyor.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Ali Naci ÖZBULUT 07 Şubat 2018 16:27 HAC VE UMRE TİCARETİ YAPANLARA DUYURULUR.Buraya giden paranın bir kısmı islamın göz yaşını akıttığı israile gitmiyormu?Suud Hanedanlığı yıkılancaya kadar Hac ve Umreye gitmesek ne olur?vEYA kUTSAL YERLERİN İDAREİ İSLAM KOMİSYONU TARAFINDAN İDARE KARARI ALININCAYA KADAR BU BOYKOTU SÜRDÜRSEK OLMAZMI.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Yok artık 07 Şubat 2018 16:06 Bu suudiler hiç yüce kitabımız Kuran-ı Kerim de mi bilmezler acaba (Müslüman müslümanın kardesidir) İsrailoğullarından nasıl bahsedildiğini de hiç mi bilmezler ...Allah sonumuzu hayır eylesin Kutsal topraklar sadece suudilerin değil tüm müslüman aleminindir Müslüman ülkeler biraraya gelmeden bu düzen değişmeyecek sanırım ...

    CEVAP YAZ 1 8
  • misafir 07 Şubat 2018 16:02 sayın suud kralı ve yaverleri sizleri öbür tarafta hiç de iyi beklemiyorlar bunu bil yeter

    CEVAP YAZ 1 4
  • Reis 07 Şubat 2018 15:30 Kabe isgal altindadir. Dolayisiyla Hacca gitmek Zalime hizmet etmektir. Bilincsiz haci adaylarina duyrulur.

    CEVAP YAZ 5 6
  • antalya lı 07 Şubat 2018 15:19 ey suud un kukla kralı Allah sizi bildiği gibi yapsın

    CEVAP YAZ 5 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro