Sırp lider Dodik'in 'ezan' tanımı büyük tepki çekti

Bosna Hersek'in iki entitesinden biri olan Sırp Cumhuriyeti Başkanı Milorad Dodik'in, ezan için "çığrınmak" tanımını yapması ülkedeki Müslümanlar tarafından tepkiyle karşılandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sırp lider Dodik'in 'ezan' tanımı büyük tepki çekti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 20 Temmuz 2018 19:10 SİZİN BUNLAR İYİ UYANIŞLARINIZ DAHA.... O ACI ACI ÇIĞILIKLARINIZ KAFANIZA HER BALYOZ İNİŞİNDE KULAK ÇINLAMASI YAPACAK ALLAHIN GAZABI ÜSTÜNÜZE BUNU SİZ ZATEN BİLMİYORSUNUZ VE TATLI UYKUNUZDA UYUMAYA DEVAM EDECEKSİNİZ. TAA Kİ BALYOZU BEYNİNİZE BEYNİNİZE YEDİKTEN SONRA UYANACAKSINIZ...

    CEVAP YAZ 1 5
  • SİZDEN İNTİKAMIMIZI ELBETTE ALACAĞIZ 20 Temmuz 2018 18:35 SIRP KASAPLARI HADDİNİZİ BİLİN.SİVİL MÜSLÜMANLARA YAPTIĞINIZ KATLİAMLARI UNUTMADIK.ELBET BUNUN İNTİKAMINI ALACAĞIZ.İSLAM DÜŞMANLARI YAPTIKLARININ HESABINI VERECEK.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 20 Temmuz 2018 17:51 Sırp lider Dodik ayıp etmiş, namaz vaktini bildiren bu kadar teknoloji varken artık yüksek sesle ezana gerek yok, hasta ve uyuyan bebeler rahatsız oluyor deseydi, daha az tepki alırdı.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Ölüm var ölüm. 20 Temmuz 2018 17:21 Bakıyorum da zulum 1453 te başladı diyen, tencere tava çalan kuffarlar cikmış ortaya. Ölüm var ölüm, hesap günü var. İstesenizde istemesenizde. İşinize gelsede gelmesede. Şah damarımızdan daha yakın.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 20 Temmuz 2018 17:19 Gavurdan ne beklerdiniz?Adı üstünde gavur...

    CEVAP YAZ 1 5
  • KUZGUNCUKLU BATUR 20 Temmuz 2018 16:37 Bu Arapça haykırışlar Hepimizi rahatsız ediyor!.... Müslümanlar İstanbul'da da biraz haddini bilmeli!.......

    CEVAP YAZ 20 22
  • Misafir 20 Temmuz 2018 16:58 müslüman düşmanı o zaman kilisenizde ki çanınızı da alın gidin nereye giderseniz gidin.

    1 3
  • Misafir 20 Temmuz 2018 16:35 Adam doğruları söylemiş. Artık kendinize gelin.

    CEVAP YAZ 11 11
  • remzi 20 Temmuz 2018 16:13 sırp küffarından ne beklenir bizdeki bizanslılar da rahatsız oluyor ismi lazım değil bir parti ve yavrusu parti biliyorsunuz fark yok kişilerin ismi farklı o kadar

    CEVAP YAZ 25 9
  • Misafir 20 Temmuz 2018 15:29 yatacak yeriniz yok haberiniz yok

    CEVAP YAZ 10 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro