Saadet Partisi'nden yok artık dedirten açıklama!

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Bursa'nın Gemlik ilçesinde partisinin genel kurul toplantısında konuştu. SP Lideri'nin açıklamaları şaşırttı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Saadet Partisi'nden yok artık dedirten açıklama! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 16 Mayıs 2017 12:33 beyefendi tamamen taraflı davranıyorsunuz. karamollaoğlu nun açıklalamalrını ya yanlış anlamışsınız yada bilerek çarpıtıyorsunuz. lütfen bu tarz davranışlardan uzak durn. taraf olmayın tarafsız olmayı deneyin

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 09 Mayıs 2017 15:09 saadet çiler % 0,6 oyunuz ile hala siz kendinizi bu ülke siyasetinde sözsahibi mi sanıyorsunuz HADİ ORDANNNN

    CEVAP YAZ 0 2
  • beyler beyi 09 Mayıs 2017 09:45 bunakları böyle partilerin başına getirip kime hizmet ediyorlarsa.

    CEVAP YAZ 0 2
  • adem kılıçcı 09 Mayıs 2017 07:21 %2 den az oyu olan önemsiz bir parti ise neden tırsıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 1 1
  • TİMUÇİN OĞUZ 08 Mayıs 2017 11:18 BOŞ KONUŞMALAR, BOŞA HARCANAN ZAMANLAR.

    CEVAP YAZ 0 3
  • iyildiz 08 Mayıs 2017 08:57 Adam, gereksiz yatırım adı altındaki inşaatları durdururum,asıl üretime geçerim diyor, saptırmayın...

    CEVAP YAZ 1 2
  • kktcuc 07 Mayıs 2017 14:22 ben hep diyorum bunamışlığa care istifa yada el çektirme..ciddiye alınır tarafı yok..bunlar cümle malkolik olmuşlar..bir lider düşününki yaşatmak yerine hayatı durdursun..yatırımları durdursun..teroristle aynı kafada olup bize terorıst diyorlar demek akıl tutulması..seni sivastan tanıyoruz.o gün bugundür zaten .....

    CEVAP YAZ 3 2
  • kulak kuscu 07 Mayıs 2017 13:35 Sayın Mollaoğlu haklı. Türkiye üretimden çıkıp kentsel dönüşümle israfa dönüşmüştür. Bugün kurbanlık koçunu ithal eden, saman ithal eden, elindeki bütün varlıkları yabancılara kaptıran bir ülke olduk. Sigorta firmalarının tamamı yabancıların, bankaların yarısından fazlası yabancıların, sanayii saymıyorum, yerli diye bildikleriniz, hepsi yabancıların. Türkiyede yaşayıp başkalarınının amelesi olarak yaşıyoruz. Saygılar.

    CEVAP YAZ 2 5
  • BİR TEMEL FIKRASI DAHA 07 Mayıs 2017 12:39 TEMEL BİRGÜN BİR AÇIKLAMA YAPMIŞ.HERKES GÜLMEKTEN ÖLMÜŞ.BU ADAM TAM KOMEDİ YAV...

    CEVAP YAZ 5 1
  • Sivasli 07 Mayıs 2017 11:58 Kimsenin Inancini Tartismam Herkesin kendi sorunu ama Karamollaoglu Türk Müslümanlarla ayni Kani tasimiyor.

    CEVAP YAZ 7 3
  • Sivasli 07 Mayıs 2017 11:56 Türkiyeye Ihanet edenleri Millet iyi taniyor Topragima yazikki senin gibi birini besleyip büyütmüs Topraklarim Titriyor Agliyordur.

    CEVAP YAZ 4 2
  • dahya 07 Mayıs 2017 11:49 tam bir gezici tam bir ingiliz ajanı gibi konuşuyor yani görevini mertçe yapıyor onun için brova kılıçdaroğlu gibi eğip bükmüyor ya hu demezleri insana yatırımları sen durduracanda sen ne iş yapcan bu millete bu vatana diye sormazlarmı heeeee sen ne yapcan onu söyle yapacağını söyle

    CEVAP YAZ 4 4
  • Erol Baron 07 Mayıs 2017 11:31 Hah, tamam işte.... Bir dincinin hakkından başka bir dinci gelir.

    CEVAP YAZ 5 6
  • Emre 07 Mayıs 2017 11:05 Türkiyeye yatırım yapılmasından rahatsız olan hayırcı hayırsız.

    CEVAP YAZ 9 3
  • Ediz 07 Mayıs 2017 11:05 Hayırcı takozlara rağmen Evet diyen kahraman, vatansever yurttaşlarımız sayesinde Türkiye büyümeye ve güçlenmeye devam edecek inşallah

    CEVAP YAZ 7 5
  • AD SOYAD 07 Mayıs 2017 11:04 Söylediklerinin hepsi doğru lakin bu dede de iyi biliyor ki bir ülke ayağa kalkabilmek için tutanacak bir destek bulmak zorunda ve bu da aranarak bulunacak bir destek değil öyle elini bir can havli ile attığında denk gelip onun desteği ile ayağa kalkabileceğin bir şey olmalı. İşte inşaat sektörü de bu desteği temsil ediyor. Mesala inşaat sektörü yerine gidip motor yapalım deseydik hem o motoru üretecek yatırım kaynağını bulamayacak hemde ortaya çıksa dahi pazara kabul ettiremeden son kurşunumuzu da atmış olacaktık. Artık Türkiye ayağa kalktı sen şimdi olacakları izle dedecim.

    CEVAP YAZ 6 4
  • Ediz 07 Mayıs 2017 11:03 Hayır diyenler Türkiye'ye yapılan yatırımları durduracağız diyor. Bu ne demek? O yatırımlarda çalışan on binlerce insanın işsiz kalması demek. O yatırımlar bitince orada çalışacak on binlerce insanın ekmeğiyle oynamak demek. İşte hayırcı zekası, hayırcı mantığı bu.

    CEVAP YAZ 6 5
  • kundemacı 07 Mayıs 2017 10:16 "Referandum psikolojik baskı altında yapılmış" dedi. sizce nasıl yapıldı? Yoksa siz ekonomik ve devlet gücünü de kullanarak vatandaşa baskı yapıldığını söylüyorsunuz?

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 07 Mayıs 2017 09:34 Haberi veriş tarzınızla insanları yönlendiriyorsunuz. Bu, habercilik değildir. Adam "Emlak sektörünü arka plana alıp üretime yöneleceğiz." diyor. Absürt bir durum yok hatta gayet mantıklı bir yaklaşım. Siz gazeteci olarak "Hangi imkanlarla, nasıl?" yapacağını sormanız lazım ki ama işiniz bu değil. Emlak işinin ülkeye katma değeri çook çoook düşük. Üretim olmadığından Rusya'ya domates satıp dolar alamadığımız için (250 milyon dolar) 80 milyon iç geçiriyoruz.

    CEVAP YAZ 5 19
  • baltacı 07 Mayıs 2017 09:30 adam haklı da söylemeyi beceremiyor..bütün üretim yerlerini kapatsanız al-sat işine girseniz cari açık ta sıfırlanır,işsizlik te..(yahudi modeli)..turizmde de dünya lideri oluruz tabii ki Türk parası kullanımı vasat seviyeye iner..iktidara gelince biz inşllah bu modeli uygulayacağız..

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 07 Mayıs 2017 09:01 baban kondomu keşfetmiş olsaydı keşke

    CEVAP YAZ 5 5
  • ALİ 07 Mayıs 2017 08:46 İŞTE...AMERİKANIN.....TÜRKİYENİN...BAŞINA...GETİRMEK...İSTEDİGİ...ADAM...SAADET...PARTİSİ

    CEVAP YAZ 5 5
  • ALİ 07 Mayıs 2017 08:46 İŞTE...AMERİKANIN.....TÜRKİYENİN...BAŞINA...GETİRMEK...İSTEDİGİ...ADAM...SAADET...PARTİSİ

    CEVAP YAZ 3 2
  • ALİ 07 Mayıs 2017 08:44 AMERİKA...ERDOGANIN...YERİNE...SAADET...PARTİSİNİ....GETİRCEKMİŞ.

    CEVAP YAZ 6 2
  • xyz 07 Mayıs 2017 08:41 içine fetö kaçmıştır

    CEVAP YAZ 8 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro