Saadet Partisi referandum oyunu açıkladı

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, TBMM Genel Kurulunda anayasa değişikliği teklifinin mevcut haliyle referanduma sunulması durumunda parti olarak "hayır" oyu kullanacaklarını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Saadet Partisi referandum oyunu açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • erzincanlı 25 Ocak 2017 23:11 SADETLİLERİN BİCINDIK OYLARI KALMIŞTI TEMEL BEY ONUDA SIFIRLAYACAK ÖYLE GÖZÜKÜYOR

    CEVAP YAZ 0 0
  • cenk 19 Ocak 2017 13:15 hdp ve chp ile aynı kullanıyorsanız ya onlarda ya da sizde bir problem var.Doğrusu temel hocaya yakıştıramadım, çok yazık.Doğru yolu arısonsanız çok kolay chp ve hdp nin tersini yapacaksınız.bu kadar basit.

    CEVAP YAZ 3 0
  • ERZİNCANLI 18 Ocak 2017 21:52 SP-CHP-BBP-BÜYÜK BAŞKANLARI ABD DE NE EMİR GELİRSE ONU YAPARLAR SADET PARTİSİDE EMRE İTAT EDİYOR

    CEVAP YAZ 1 1
  • ülkü 18 Ocak 2017 20:20 çok dogru karar almışlar güzel

    CEVAP YAZ 5 4
  • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 18 Ocak 2017 18:39 ATATÜRKE BU KADAR YETKI VERILMEDI RTE NEDEN VERILSIN

    CEVAP YAZ 2 0
  • osman genç 18 Ocak 2017 17:44 mhp liyim. bahçeliye oy vermem. oyum bundan sonra saadetpartisine..

    CEVAP YAZ 2 3
  • Adem 18 Ocak 2017 17:10 ayıp olan ne ki ? bence saçmalıyorsunuz erbakan hoca olsa kesinlikle hayır demekle kalmaz üstüne üstelik hayır için çalışırdı.

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 18 Ocak 2017 17:04 Ekşi ALLAH'A KULLUK EDEN HER KESİN BU YASAYA HAYIR DEMESİ LAZIM YA KULA KULLUK EDECEKSİN YADA YADA ALLAH SENİ HÜR YARATTI HÜR VE ÖZGÜR YAŞAYACAKSIN

    CEVAP YAZ 11 4
  • bitlis 18 Ocak 2017 16:58 helal olsun başkanım

    CEVAP YAZ 6 10
  • Misafir 18 Ocak 2017 16:52 Seni Takunyalarla Sivas Belediyesinden tanıyoruz Temel, az kafan çalışsa Evet derdin. Babanın kemikleri sızlıyordur farkındaysan. Yazık, çok yazık...

    CEVAP YAZ 1 9
  • E. AYDEMİR 18 Ocak 2017 16:52 Breh breh breh... Milli Görüş CHP'ye kuyruk olduya. İyi ki bunlar için direklere çıkarken ölmemişiz.

    CEVAP YAZ 5 17
  • ESKİ SAADETLİ 18 Ocak 2017 16:42 CHP EŞİTTİR SAADET PARTİSİ HİZZZZZZZZZZZ GRAM FARK ETMEZ KARDEŞİM BEN SİZİ 50 SENEDİR TAKİP EDİYORUM ALLAHTAN REİS HEPİNİZE RESTİ ÇEKTİ VE İÇİNİZDEN AYRILDI VE TÜRKİYEYE HİZMET ETMEYE BAŞLADI YA SİZ AK SAÇLILAR YANİ İHTİYAR GRUBU SİZLER NE İŞE YARARSINIZ BEYLERRRRRRRRRR DEDİMYA CHP EİŞİTTİR SAADET BAK İÇİNİZDEN BEKAROĞLU ASLINA RÜCU ETTİ ALOOOOOOOOOOOOOOO SN. Temel Karamollaoğlu, SAHİ SİZİN GERÇEK AKLINIZ FİKRİNİZ KİŞİLİĞİNİZ NEDİR KARDEŞİM KİMDEN YANASINIZ SİZ SİZ VARYA SİZZZ LÖPÜR LÜPÜR GÖTÜRMEYİ ÇOK SEVERSİNİZ BUKADAR

    CEVAP YAZ 8 3
  • delimine 18 Ocak 2017 16:41 akıllı adam hayır der.. maddelerin içeriğini bir okuyun yaa allah rızası için.. erbakan sağ olsaydı akp çoktan yok olmuştu..

    CEVAP YAZ 12 9
  • VATANSEVER 18 Ocak 2017 16:39 Herkes safını belli edecek elbette. Kimler Başbakanlığa karşı bi düşünelim: HDP,CHP, BATI,AB ve onlarla aynı safta olduğunun bile farkında olmayan güya vatana sever saadet partisi. Vah vah. Oy alamadıkları kadar var...

    CEVAP YAZ 0 8
  • Mustafa Menfaatlı 18 Ocak 2017 16:36 Kamalak gitti diye seviniyorduk,Buda ondan kamalakmış,Hayır diyenler safında yeralmak,onlarla beraber olmak ne diyelim Allah ayırmasın,İnsan sevdikleriyle beraberdir,Hem bu Dünya'da hem Ahiret'te.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Adil Akkurt 18 Ocak 2017 16:34 Maalesef dünya dolusu sorunumuz varken bütün vakit ve enerji demokrasiden Ortaçağa dönmek için harcanıyor.

    CEVAP YAZ 2 4
  • serhatt 18 Ocak 2017 16:28 akp ve recep tayyibe biat etmeyecegiz ...hayır ... tayyibi başkan yaptırmayacagız

    CEVAP YAZ 16 11
  • emin 18 Ocak 2017 16:24 Saman gastesine destekleri vs. düşünülünce bunlar daha akıllanmamış, içlerindeki fetöcüler tutuklanmalı, arındırılmalılar.

    CEVAP YAZ 6 4
  • ALİ KAYA 18 Ocak 2017 16:24 BU SAADETTE AKILI Bİ ADAM KALMAMIŞ VESSELAM

    CEVAP YAZ 5 10
  • Vay be 18 Ocak 2017 16:18 Başkanlık sistemi kuvvetler ayrılığı prensibi getirir biz hepsini cem yaptık, kuvvetler birliği haline getirdik....

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 18 Ocak 2017 16:16 %0.1 lik dilime ait kesimin oyları referandumun sonucunu etkilemez

    CEVAP YAZ 9 7
  • vuvu zela 18 Ocak 2017 16:15 oha yahu, edeppp yahuuu

    CEVAP YAZ 7 5
  • Neyse 18 Ocak 2017 16:14 Teklifin mevcut hali Türkiye'nin hayrına değildir. Bu sistemden başkanlık değil krallık çıkar. Saadet partisinin bu tavrı doğru bir tavırdır....

    CEVAP YAZ 8 17
  • Arif 18 Ocak 2017 16:09 Rahmetli Erbakan Hocanın kemiklerini sızlatıyorsunuz...

    CEVAP YAZ 17 21
  • kerim 18 Ocak 2017 16:08 Allah Allah niye hiç şaşırmadım acaba?

    CEVAP YAZ 4 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro