Referandumu açıktan destekleyen tek ülke! Destici açıkladı

BÜYÜK Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, 25 Eylül'de yapılacak referanduma tepki göstererek, "Şu anda açıktan destekleyen tek ülke Siyonist İsrail." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Referandumu açıktan destekleyen tek ülke! Destici açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • MALKOÇOĞLU 21 Eylül 2017 21:02 Bende buradan bay DESTİCİ'ye bir sorayım bakalım ne cevap verecek.??? SORU:... TÜRKİYE'MİZİN 22 İLİNİ KÜRDİSTAN TOPRAĞI OLARAK GÖSTEREN VE ADINA BARZANİ DENEN HAİNİN PKK PAÇAVRASINI ANKARA ve İSTANBUL'da GÖNDERE ÇEKEREK O HAİNLERİ DEVLET OLARAK TANIDIKLARINI İLAN EDENLER, PARTİ KONGRELERİNE ONUR KONUĞU OLARAK DAVET EDEREK KÜRSÜYE ÇIKARTIP NUTUK ATTIRAN VE DELEGELERİNE ''TÜRKİYE SENİNLE GURUR DUYUYOR'' DİYE TEZAHÜRAT YAPTIRANLAR Siyonist İSRAİL miydi, yoksa kuyruklarında yürüyüp destek verdikleriniz miydi..!!??

    CEVAP YAZ 0 0
  • MALKOÇOĞLU 21 Eylül 2017 20:49 Bay DESTİCİ...! 16 Nisan Referandumunda Bahçeli ile beraber bu Barzani denen PKK Besicisi ile Kol kola girerek EVET Kampanyası yapan SİZ değilmiydiniz.??

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Eylül 2017 18:40 Aman ne zeka ne zeka. Bunu sokaktaki çocuk biliyor. Koca bir parti başkanısın. Bu kadar bir fikirmi çıkablildi senden

    CEVAP YAZ 1 1
  • Hakkı SORAN 21 Eylül 2017 16:57 İsrail ve AKP'li vekillerin destekliyor olması manidar.

    CEVAP YAZ 1 1
  • veli 21 Eylül 2017 16:34 destici günaydın sende mi

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro