Muharrem İnce'nin güzel hareketleri

Bir "güzel hareket" ise, Muharrem İnce'nin yıllar sonra, AKP'den vazgeçip, AK Parti demesi..

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce'nin güzel hareketleri yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 20 Mayıs 2018 11:14 YAHU BEN SİZLERİ ANLAMIYORUM AKP DESE NE OLUR AK PARTİ DESE NE OLUR TAKINTINIZA BAKIN YA ALLAH İSLAH ETSİN SİZİ

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 20 Mayıs 2018 03:24 Muharrem İnce'nin zaferi!____________________________ Evet, iade işlemleriyle ilgili Gülen “kırmızı bülten”le aranmıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Mayıs 2018 03:23 Evet, AKP Tarihinin En Büyük Sahtekarlığı Ortaya Çıktı!.............Evet, iade işlemleriyle ilgili Gülen “kırmızı bülten”le aranmıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Mayıs 2018 01:36 Muharrem İnce nerede ne zaman , Tansu Çiller gibi "herkese ev" sözü verdi

    CEVAP YAZ 0 0
  • ERENER 19 Mayıs 2018 11:49 MUHARREM İNCE 'HERKESE EV' DİYE BİR VAADDE BULUNMADI.UYDURMA.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 19 Mayıs 2018 03:38 Bu iş olmuş bu iş tamam ...........Erdoğan'ın devlet imkanlı Yenikapı Gariban Muharrem İnce'nin Tekirdağ mitingini yarısı Karardı.....

    CEVAP YAZ 0 1
  • Gezi Yolu_________________________ 19 Mayıs 2018 02:30 Tayyip'den de bekliyoruz!___________________-Biraz da Arabistan yerine karşılığını bizim ödediğimiz mesaisini Kendi ülkesinin kangren olan acil çözüm bekleyen sorunlarına harcasa................?............... .

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir33 18 Mayıs 2018 08:49 aile boyu boş gündemler üstadısınız.biraz da fakir fukara,biraz da adelet yazsanız.

    CEVAP YAZ 0 4
  • hasan basri 18 Mayıs 2018 07:17 boşverin inceyi parlatıp akşeneri karalamayı.. akşener muhalafetin dip dalgasıdır.. alıp sürükleyecek sizi..

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 17 Mayıs 2018 16:11 Erdoğan Orta Okul Kalitesinde 20 yeni üniversite kurulmasını öngören kanunu onayladı

    CEVAP YAZ 20 5
  • Misafir 17 Mayıs 2018 16:04 ESAS Suçlu kim?------------------ Hakim Berman Atilla'nın suçlara "isteksiz" olarak katıldığını çarkta bir dişli veya suçta gönülsüz iştirakçi belirterek 32 ay hapis cezası vermeyi düşündüğünü söyledi.....................

    CEVAP YAZ 0 0
  • senr 17 Mayıs 2018 16:03 Hadi bey Türkiye deki sizce ağzı en bozuk siyasetçi kim en kavgacı siyasetçi kim !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 17 Mayıs 2018 16:01 Sosyal medyadaki “T A M A M” çıkışı, milletin dışlanan kısımlarının gür bir sesle milletin sadece AKP ve Bahçeli seçmeninden ibaret olmadığını haykırması açısından önemlidir.

    CEVAP YAZ 28 1
  • reel 17 Mayıs 2018 15:29 ancak akparti döneminde herkes 2anahtar sahibi oldu. hayaldi gerçek oldu. dargelirliler TOKİ vasıtasıyla evsahibi oldu. diğer yandan arabası olmayan kimse kalmadı. he parasını ordu burda yiyenler hala boştalar o başka ...

    CEVAP YAZ 6 0
  • SAFMIYIZ O KADAR.............. 17 Mayıs 2018 15:11 ŞİMDİ SİZ MERAL AKŞENERİN KORKUSUNDAN.MUHARREM İNCEYİ ÖVMEYE BAŞLADINIZ,ZİRA 2. TURA İNCE KALIRSA ONU YENERİZ DİYE BİR DÜŞÜNCENİZ VAR,YOKSA HAAYATTA BU LAFLAR ÇIKMAZ SİZDEN,AMA YEMEDİK.

    CEVAP YAZ 1 13
  • de diyon sen 17 Mayıs 2018 14:50 ak parti değil, AKePe adaletsizlik ve kalkınmasızlık ????

    CEVAP YAZ 0 5
  • MİSAFİR 17 Mayıs 2018 14:22 GÜYA AKLI SIRA İYİ ŞEYLER YAZDIĞINI SANIYOR BU ZAT ..AMA ASLINDA YİNEDE KENDİ YOLUNU VE YÖNÜNÜ GÖSTERİYOR ..YOKSA SAYIN İNCE-Yİ BEĞENDİĞİNDEN DEĞİL..BUNLARIN BU MİLLETİ BU KADAR CAHİL VE SAF GÖRMELERİ ARTIK YETER..

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 17 Mayıs 2018 14:07 Hadi bey AKparti hangi sözünü tuttu peki, bakın tek başına 16 yıllık bir iktidar gücünden bahsediyoruz, yapılan icraatler hep ya ideolojik ya da ranta sıcak paraya dayalı, 16 yıa bu güç daha vatansever birilerinde olsa idi inanın almanyanın 60 lı yetmişli yıllarda yaptığı sanayi devrimini yapardık lakin tek bir fabrika açılmadığı gibi olanlar da yabancılara arsası fiyatına satıldı, kısa vadeli rant uğruna her taraf beton oldu, şimdi heryıl 1 milyon mezun verdiğimiz imamhatiplilerle mi , yılda 5 kez değişmiş eğitim sisteminin öğrencileri ile mi sanayi devrimini yapacağız, gerçek vatansever benim dediklerimi düşünür ve dert eder

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 17 Mayıs 2018 15:48 Boşver hadi hadi hadi ordan

    0 0
  • misafir 17 Mayıs 2018 13:53 İki kardeş Cumhurbaşkanını batıracaksınız.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 17 Mayıs 2018 15:49 Çok güldüm ben hadi ordan

    1 4
  • Misafir 17 Mayıs 2018 12:46 Muharrem İNCE ince hareketler yapıyor da... "Pislik,çöplük,tezek" kelimeleri için ne diyorsun?

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 17 Mayıs 2018 13:50 ZAMANINDA İSTANBUL'UN HALİ BUYDU DİYOR... (CHP Lİ BELLEDİYE VARKEN). ANLAMADIYSAN ....

    6 25
  • İSO 17 Mayıs 2018 12:34 Ben yaklaşık 50 yaşındayım ve İnce gibi Meral gibi seçim öncesi desteksiz sallayan seçimden sonra ise seçilince tüm sözlerini unutan çok siyasetçi gördüm. Şu ana kadar dediğini yapan sadece Özal ve AK parti oldu. O yüzden aman ha seçilmek için cennetten arsa bile vaad edebilecek bu insanlara kanmayın.

    CEVAP YAZ 8 3
  • Misafir 17 Mayıs 2018 16:44 aynen katılıyorum kardeşim. bu boş beleşçilere kimse kanmasın.

    3 0
  • Misafir 17 Mayıs 2018 12:22 uygulamayı indirelimde o kadar reklama boğmuşsunuzki habere yazara ulaşılma şansı hiç yok.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Saffet Ant 17 Mayıs 2018 11:54 CHP ye ve Onun Genel Müdürüne asla oy vermedim ve vermem. Ama İnce' yi 2-3 defa dinledim ve takdirimi kazandı. Henüz kesin değil ama oyumu alabilir. Sempatimi kazandı adam dobra dobra konuşuyor.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 21 Mayıs 2018 03:21 Valla bu adam kılıcdaroğlu gibi değil çatır çatır konuşuyor.ben bu arkadaşa verecem oyumu

    0 0
  • şimdi ne istiyorsun ? 17 Mayıs 2018 11:53 Tayyip erdoğan avrupa ülkelerinde seçim propagandası yapılmaması şartı ile avrupada ki vatandaşlarımıza seçme hakkı aldı kendi de bu anlaşmayı imzaladı.Hayır seçim propagandası orada yapılmayacak dedi.Şimdi ne istiyor? Devletler arasında anlaşmalar ile yürür işler, ve her devlet imzaladığı anlaşmaya uymak zorundadır.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Mayıs 2018 13:15 anlaşma ister olsun ister olmasın, ülkeler izin vermiyorsa zaten söylenecek söz yok, mesele sadece akpartiye gelme demelerinde, esaseen zaten vakitte yok incenin açıklaması güzel ama istesede gidecek vakti yok, akpartide öyle

    0 0
  • dedee 17 Mayıs 2018 11:19 seçimden sonra akpartiden belediye başkanı adayı ..ahanda yazıyom...

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 17 Mayıs 2018 13:17 imkansız, adam tam bir chp li başka partiye geçmez, ama chp istanbul yada ankarada belediye başkanı adayı yapar

    0 2
  • Misafir 17 Mayıs 2018 15:15 BU SİZİN ALIŞKIN OLDUĞUNUZ BİR DÜZENİN İFEDESİ,AMA YANLIŞ.......!!!

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro