MHP’de af yasası hazırlığı

MHP Genel Merkezi, af yasa teklifi ile ilgili çalışmalara başladı. MHP’nin, yeni yasama döneminde, Ekim ayı gibi Meclis’e sunmak üzere çalıştığı teklifin, “devlete karşı işlenen suçlar dışındaki suçlara erteleme veya şartlı salıverme şeklinde getirileceği” belirtiliyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP’de af yasası hazırlığı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • Vicdan 19 Temmuz 2018 20:12 Bahceli hic ailenden katledilenler oldumu hic canini yakip hapis yatan varmı yok o yuzden o icerde ki katillerin nasil canlar yaktigini bilemezssin. Benim canimi yaktiklar kardesim 33yasinda felc kaldi kardesimin hayallerini umut karini katlettiler.. Benim kardesim bir daha yuruyemeyecekk benim kardesimin altini temizliyirummm bebek beziyle bagliyorumm Sen hic canindan can koparamlarin cezasiz elini kolunnu sallayarak gezmesinin nasil bir duygu oldugunu bilirmisin bilemezssin.oldu cikar affi katiller ciksinlar bir daha can yaksinlar can yaksinlar diye cikarmak istemeni anlamis degilim Sen zannediyirmusun cikinca baska canlar yakmiycaklar yooo oyle degil iste Allah siradakilere sabir versinn onlar cikinca bir af daha cikar nasil olsa katilleri savunan destekleyen Bahceli babalari sagol sun... Baska islerle ugras San daha iyi olacakkk. Nedir af af diye cirpinmann vicdan gerek vicdan n..

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 19 Temmuz 2018 16:53 bak MHP bu işi artık çok sulandırdın ne affı kardeşim suç işleyen cezasını çeker, zaten şimdi ceza yok adam yaralayan kişi serbest kalıyor adalet yok bir de aftan bahsedip ortalık bulandırmayın. aftan kimseye fayda gelmez. af sonucu hep sıkıntı olmuştur. bakın geçmişte af sonrasına görün. neyin inadını yapıyorsunuz arkadaş. Rahşan affını yerden yere vuran siz değil miydiniz. boş işlerle uğraşmayın. terör ve cinsel istismara idam yasa tasarısını neden meclise getirmiyorsunuz. ben mi sunacağım meclise.

    CEVAP YAZ 0 7
  • ss.sebo 19 Temmuz 2018 08:47 af af af bu milet ne çektiyse hep bu aflar yüzünden çekti. Bu ülkede doğru dürüst cezasını çeken yok ki, o yüzden de suçların önü alınamıyor.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Miro 19 Temmuz 2018 07:36 Ya bir devletin kendisine yapılmış suçları af etme yetkisi vardır. Bana yapılmış bir suçu devlet neden affediyor. Kul hakkı na giriyor. Benim malımı çalmış adamı affedecek. Hakkımı helal etmem.

    CEVAP YAZ 1 5
  • S sulanc 19 Temmuz 2018 07:15 Terör ,gasp ,uyuşturucu ve cinsel saldırı iceren suçlar. Kapsam dışı birakilmali bu zihniyetteki insanlar türkiye toplumuna zarar verir.Bundan taviz verilmemeli.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 19 Temmuz 2018 01:06 Sayın Bhceli sonuna kadar haklı hep AKPnin dediği mi meclisten geçecek. Cumhur ittifakı MHP olmasa basarısız olurdu nitekim AKP oy kaybına uğradı MHP olmadan mecliste yasa çıkarılamaz. Devlete karsı islenen suçların affı mantıklı bir neri neticede sus bireylere karsı islenmemis .

    CEVAP YAZ 10 3
  • Misafir 19 Temmuz 2018 00:04 Mal mal yorum yapanlar var vatan haini tecavüz çocuk istismarı gibi birşey yazıyormu açıklamalarda topluma insan kazandırmak için yapılıyor bu denetim serbestliği veya şartlı tahliyesi Allah ıslah etsin diyelim düzeltilerek İnşallah yazık günah belki Nacar yapmışlardır bu tür vakayı dua edelim Allah affetsin

    CEVAP YAZ 3 5
  • Bahadır G. 19 Temmuz 2018 00:00 Haberin tamamını okuyup kimlerin af kapsamında kimlerin af kapsamı dışında tutulması gerektiği ile alakalı teklifi tam olarak anlamış olursunuz. Sadece haberin başlığı ile yorum yapmak son derece cahilce. Adamlar emek vermiş, haberi hazırlamış ve yazmış. Sadece okuyun ! Bence yerinde bir tasarı. Ve bu yorumumu bir kenara kayıt edin, bu tasarı kabul edilecek ve jet hızı ile af kapsamına girmeyen suçlar ile alakalı olarak dereceli idam ve infaz kanunu meclisten geçirilecek. Seçim sonuçlarını +- 0.2 ile tam olarak bilen biri olarak konuşuyorum, boş konuşmuyorum :)

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 23:14 Herkesin kendisine göre bir derdi var.

    CEVAP YAZ 2 1
  • dahya 18 Temmuz 2018 23:13 iyi s yahu adam öldürüp mahkum olanlarıda mı tacizcileridemi yahu bu aflar yokmu zaten bu aflar milletin kendi intikamını almaya yöneltiyor insanları her türlü kepazeliği yapsın ondan sonra salı verin siz bu MHP ye karşı bir güvensizlik in zirvesi olacaktır bu böyle biline güven kalkacak

    CEVAP YAZ 3 2
  • KRM 18 Temmuz 2018 23:06 Devlet İçindeki PARALEL ORGANİZASYONLARIN MUTLAKA ÖLDÜRÜLMESİ GEREKİR. paralel organizasyonlar devletmemurlarının içinde. EN BASİT MEMUR BİLE: DEVLETTEN EMİR ALMIYOR ARTIK, başka bir organizasyon, Memurlar arasında hakim. ptt aynı. devlet bankaları, belediyeler, iski , ibb, VE BİRÇOK KURUM, ARTIK MİLLETE ZARAR VERİYOR. şikayetvar.com a bi göz atın; Davalar Hariç, Birkaç Milyon Çözülmemiş Sorun Var. kurumlar, kurumların içerisinden sabote ediliyor.

    CEVAP YAZ 0 5
  • göktürk 18 Temmuz 2018 21:14 içerden çok çıkartmak istedigi birileri olmalı,kim bu kadar önemli muhteremler acaba.

    CEVAP YAZ 1 13
  • Merhaba Bnce 18 Temmuz 2018 20:22 Herkesin 1 sansa ihtiyacını zarar görenlerin ailesine sormak gerekir

    CEVAP YAZ 0 16
  • MURAT BAŞBUG 18 Temmuz 2018 19:57 HERKESİN BİR ŞANSA İHTİYACI VAR KARDESİM SEN UYARINI KENDINEE YAP

    CEVAP YAZ 18 9
  • Misafir 18 Temmuz 2018 19:56 bahçelinin derdi ney önce bunu açıklasın

    CEVAP YAZ 0 14
  • Hakan Tulum 18 Temmuz 2018 19:54 Sayın başkan ,hani çok istediğiniz idam için de bir teklif verseniz olmaz mı?Kaç yıldan beri idam gelirse imzalarım denmişti de.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Murat sezer 18 Temmuz 2018 19:42 Emeklilikte yaşa takilanlar ve 3600 gösterge seçim beyannamenizde vardı. Takipçisiyiz. Umarım ekim ayında sunarsınız teklifinizi.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 18 Temmuz 2018 20:35 daha öncede askerlk süresindeki ssk yı devlet ödeyecek demişti unuttu....

    1 4
  • uyarı 18 Temmuz 2018 19:29 kişinin başka kişiye karşı işlediği sucu Allah Affetmiyor bu yasa halkın vicdanında yaraya sebep olır

    CEVAP YAZ 0 10
  • Honki ponki 18 Temmuz 2018 19:23 La bahceli bi git ya. Kimi kurtarmaya calisiyon herkes biliyo. Bosuna heveslenme.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 18 Temmuz 2018 19:19 KATİLLERE TECAVÜZLERE KABADAYILARINA VE HATTA KİMBİLİR ADNANCIĞADA AF GELİYOR ..........

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 18 Temmuz 2018 19:12 Saray para yutuyor... Sadece temizlik masrafı yıllık: 2 milyon TL ...Vatandaşlık Görevi satışa çıktı !... Askerlik 2 Bin EURO!

    CEVAP YAZ 6 38
  • Misafir 19 Temmuz 2018 16:54 milletin derdiyle ilgilenen yok ki

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro