MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın'dan Meral Akşener'e: Yavaş ol bakalım!

İYİ Parti 2. Olağanüstü Kurultayı'nda Meral Akşener yeniden genel başkan seçildi. Akşener'in MHP'ye yönelik 'İsviçre çakısı' sözlerine, MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın'dan yanıt geldi. Yalçın; ''İşte orada Meral Akşener'e, "Yavaş ol bakalım!" demek icap etmektedir. MHP İsviçre çakısı değildir ama Türk'ün egemenlik kılıcını temsil etmektedir. O kılıç hem adalet dağıtır hem de bozguncuların, fesat ve fitne çıkaranların, tefrika yaratanların boynunu vurur'' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın'dan Meral Akşener'e: Yavaş ol bakalım! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • Garip 13 Ağustos 2018 12:37 Allah askina mhp ne adaletinden bahsediyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • SAMET 13 Ağustos 2018 08:52 KARGALAR KENDİLERİNİ ENGÜZEL SES ÇIKRAN HAYVAN ZANNEDER.AMA GERÇEKTE ÖYLEMİ.GAK GAK GAK.KENDİNİ KANARYA ZANNEDEN AKŞENER BİR KARGADIR.GAK GAK GAK

    CEVAP YAZ 1 1
  • Fikirci Fikri 13 Ağustos 2018 08:26 Ülkücüler İyi partiye geçti. FETÖ'nün yerini doldurmak isteyen çıkarcılar da iktidar ortağı olarak gördükleri MHP'yi tercih etti.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Ağustos 2018 22:39 Semih bey it ürür kervan yürür..iyi parti körler sağırlar birbirini ağırlar oynuyor... MHP dik duruşunu vatan millet için göstermiştir

    CEVAP YAZ 8 2
  • GÜZEL YURTTAŞ 12 Ağustos 2018 20:51 Sen ve parti yavaş gidiyor SEMİH bey. İşiniz tıkırında...

    CEVAP YAZ 5 10
  • Misafir 12 Ağustos 2018 20:17 mhp ne yaptıgını bilmiyor hala

    CEVAP YAZ 16 10
  • Ötükenli kurt 12 Ağustos 2018 20:10 Semih yalçın gibi hakeretci ve tehtidci yöneticiler olduğu sürece MHP bir adım ilerleyemrz bu arada Semih yalcinin akpye yakın işadamlarıyla sık sık görülmesi ve bazi MHPli isimlerin Semih yalçın cebini dolduruyor MHP kimliğini kullanarak demeleri insanlarda şüphe bırakıyor gerçi ben bir ülkücü olarak bahçeli olduğu sürece MHPye ne oy verecegim nede MHP için çalışacağım Bahçeliden kurtuldugumuz gün MHPye üye olacağız

    CEVAP YAZ 9 7
  • vatani seven 12 Ağustos 2018 20:02 Sayin Semih yalcin sizden bir ricam devlet bahçeli genel baskan oldugu surece mhp hiç bir zaman basarili olamaz mhp erimeye devam eder hepinize saygilar

    CEVAP YAZ 7 6
  • Adem Çakmak 12 Ağustos 2018 19:35 Sayın Semih Yalçın,önündeki şeyi görebiliyor musun da kılıçla boyun vuruyorsun.Madem o kadar babayiğitsin Fuat Çakıroğlu'nun katilleri hala ortalıktalar hiç de kılıçla boynu vurulanı da duymadık

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 12 Ağustos 2018 19:05 Ölüm döşeğindeki bir köylü yanındakilere"ben gidiciyim.Öbür yan gittiğimde buralardan sorarlarsa ne diyeyim"demiş!Köylülerden birisi "Bekri Mustafa bizim köye imam oldu" dersen buraların ne durumda olduğunu gayet iyyi anlamış olurlar...

    CEVAP YAZ 2 1
  • efe 12 Ağustos 2018 19:04 o kılıc adaletsizlige ulkenin tek sesliligine hesap sorulmamasina ulkeyi es dost ve akrabalarin yonetmesine tayin ve atamalarda torpillerin donmesine ve ulkrnin bu duruma dusmesine sebep olacak altin vuruslari yapti...

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:24 Bu Semih, çocukları akp lilerin çocukları ile ihale kovalayan Semih' miydi yoksa.

    CEVAP YAZ 15 8
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:54 bel altı hea demek öyle....

    0 0
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:12 Baston değil koltukdeğneği olacaktı.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Recep 12 Ağustos 2018 18:04 Aday olmayacağım diye yeminler ettikten sonra, gidip yine partinin başına geçmek. İyi tiyatro doğrusu. Senaryo kime ait Pensilvanyaya mı?

    CEVAP YAZ 7 46
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:40 Evet 2002 yılında Devlet Bahçeli aynen öyle yapmıştı.

    2 4
  • emre 12 Ağustos 2018 17:50 semih yalçın 'her türlü milliyetçiliği ayaklarımın altına alıyorum' diyen tayib erdoğan hakkında ne düşünüyor acaba

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:00 Sen kimin torunusun bilmem ama osmanlıda milliyetçilik mi vardı, Dininin red ettiğini nasıl benimsiyorsun.

    4 1
  • Misafir 12 Ağustos 2018 20:38 Milliyetçilikmi ırkçılıkmı?

    4 1
  • Uzman a 12 Ağustos 2018 17:46 La DOVİZ e odaklan DOVİZ e gayrı KARİNENİZ İŞ OLSUN İŞ!!!!!!

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 12 Ağustos 2018 17:58 döviz senin elinde gardaşşşşş. ona sadece elinde döviz olanlar dokunur. senin elindeki dövize millet nasıl dokunsun. o elindeki dövizini bozdur Türk Lirasına geç.

    1 3
  • Misafir 12 Ağustos 2018 17:38 ERDOĞAN İKTİDARI KİMLERE DAYANIYOR?... BU ADAMA MI?........

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 12 Ağustos 2018 17:23 Mhp linin veya ülkücünün eskisi olmaz. Bırakın bu ayakları

    CEVAP YAZ 1 5
  • Vatansever 12 Ağustos 2018 17:19 Slogan milliyetçiliği ile MHP kimseyi kandıramaz,nerede milletin ve devletin zararına icraat varsa payanda oldu,elindeki gücü erken seçim v.s.gibi olaylarda kullandı,düşünün bi şeker fabrikalarının satışını bile ülke adına dert etmedi,İsviçre çakısı benzetmesi hafif bile kalır,

    CEVAP YAZ 12 8
  • Ender 12 Ağustos 2018 16:20 Akşener haddini çok ama çok aşıyor, MHP ye İsviçre çakısı demek Türk milliyetçiliğine hakaret etmektir. Önce Akşener kimin maşası olduğunu açıklasın da kime hizmet ettiğini öğrenelim

    CEVAP YAZ 20 46
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:10 CAKI FALAN DEGILDINIZ ZATEN STEPNESINIZ. O KADAR

    4 6
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:43 "FETÖ'den boşalan kadrolara MHP'liler dolacak" söylentisine kanarak MHP'ye hücum edenler Türk Milliyetçisi değildir.

    0 3
  • erol yilmaz 12 Ağustos 2018 16:20 Eski bir Mhp li olarak ne yazikki Mhp nin icide bulundugu durumdan utaniyorum.cozum surecinnde ,feto yapilanmasinda ,ekonominin kotu gitmesinde hep akp yi uyaran yanlis yaptigini soyleyen O zamanki.mhp ne yazikki simdi o yanlislarin yarafinda.Allah.bu ulkeye yardim.etsin.bu gemi.hepimizin gemisi batarsa beraber batariz o yuzden artik birbirimize hep oteki sucu bucu gozuyle bakmaktan vazgecmeliyiz.ZAMAN BIRLIK OLMA.ZAMANI

    CEVAP YAZ 28 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro