Kadıköy'de cezaevi firarisi 11 kişiyi bıçakladı

Kadıköy'de cezaevi firarisi olduğu öğrenilen bir kişinin, önüne gelen kişileri rastgele bıçaklaması sonucu 11 kişi yaralandı. Yaralılar ambulanslarla hastanelere kaldırılırken polis şüpheliyi gözaltına aldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kadıköy'de cezaevi firarisi 11 kişiyi bıçakladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 23 Ekim 2018 20:00 Nekadar Samsunlu varsa vurduracağım diyorsunda elinde bıçakta olsun gel bende samsunluyum ne yapacan bakalım...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Ekim 2018 11:54 bu manyak ruh hastası nasıl hapishaneden kaçıyor anlamak mümkün değil.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 23 Ekim 2018 14:46 Çünkü zeki

    0 14
  • 23 Ekim 2018 11:25 Haerin basliği rastgele bir bicaklama oldugunu ima ediyo ,oysa adam daha firar yapmadan once olanları planlamış ,kişler belliydi

    CEVAP YAZ 0 79
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:48 adli kontrol şartı ile bırakırlar mı acaba

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Ekim 2018 11:04 İstermisiniz acaba

    0 0
  • khk magduru cenk 23 Ekim 2018 10:20 ceza evi firarisi elini kolunu sallayıp geziyor bank asyaya 100 lira yatıran 80 yaşındaki kadının evine ise 10 tane polis gidip göz altına alıyor gelde şimdi bu adaletsizlige sövme

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:31 SaçmAlama!i!i!i!i!

    0 12
  • serkan 23 Ekim 2018 10:12 you tube da videoda izledim amerika bunu gibi bir manyak yolda geçenlere sataşıp darp ediyordu polis geldi manyaga teslim ol dedi manyak polise bıçak çekince 2 polis manyagı mermi manyagı yapıp kalbura çevirdiler gözünü sevdigimin amerikalı polislerinden türkiyeye ithal edilsin bak ozaman suç lular nasıl hakketigini buluyor

    CEVAP YAZ 0 5
  • polise verin yetkiyi 23 Ekim 2018 10:08 polise ver yetkiyi amerikan polisi gibi bu piskopat canilerin sıksın kafasına

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:05 bahçeli işte bu piskopatları af etmek istiyor.bu piskopatlar cezaevinde firar edip deşhet saçabiliyorlarsa,ya af edilince neler yapmaz,bir düşünün.

    CEVAP YAZ 1 2
  • salih kara 23 Ekim 2018 10:05 Kader mahkumu-ymuş... Bahçeli ve avanesi: Alın size kader mahkumu... Dürüstçe cevap verin lütfen: sizin, eşinizin, çocuklarınızın, yakınlarınızın can, ırz ve mal güvenliğine saldırsalar affeder misiniz !?.. İdamdan affa 180 derece dönüş...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:16 kader mahkumu deyip kadere sövüyorlar şirke günaha giriyorlar

    0 0
  • jöntürk 23 Ekim 2018 10:04 mhp ve bahçeli hangi ikdidarın ortagı olduysa o ikdidarıda ülkeyide batırdı maffetti şimdide akp yi bitirecek

    CEVAP YAZ 0 3
  • beytullah 23 Ekim 2018 09:45 bahçelinin kader mahkumu dedigi tosuncugu 11 yurttaşımızı n kanını akıttı haydi bahçeli şimdi konuş hala af istiyonmu tosuncuklarına

    CEVAP YAZ 0 10
  • asın bunları 23 Ekim 2018 09:35 kader mahkumu diye bu vahşileri acındıranlar utansın af maf vermeyin direk yaglı urgan paklar bunları gelde kazıklı voyvodayı arama şimdi şimdi bu çakal 1 yıl yatar çıkar sonra katliamlarına kaldıgı yerden devam eder çıkartmayın bu terminatörleri asın gittin yada yemeklerine koyun zehiri nalları dikip gitsinler

    CEVAP YAZ 0 8
  • ÜLKÜCÜ TURAN İYİ PARTİ 23 Ekim 2018 09:30 şimdi bu barzo ceza evine girince elinde tesbihle koguşun agası olur yeni gelen mahkumların sırtından geçinir gardiyanlara posta kor bunu ve bunun gibi halk düşmanlarını yedi kule zindanına zincirle hapsedecek gelen geçene izlettirecen ibretlik olsun diye

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 23 Ekim 2018 09:17 Bekle af çıkacaktı ya, o zaman istediğin gibi bıçaklardın milleti. Hele bir af çıksın çok duyacağız böyle haberleri. Mutlaka kader mahkumu olanlarda vardır ancak, her hapiste olanda suçsuz demek aptallık olur. Hukuk sistemimiz kötüde olsa bu kadar da değil. Her önüne geleni suçsuz şekilde içeri atmadı ya.

    CEVAP YAZ 0 4
  • MANTIKLI OLAN!.... 23 Ekim 2018 09:10 TİPİNE BAKILIR İSE HER ŞEYİ YAPMAYA MÜSAİT,BAZEN DE TERSİ OLUYOR AMA BU TİPLERİN HEMEN HEPSİ AYNI.BENCE AF İSTEYENLER BU TİPLER SORSUNLAR DAHA MANTIKLI CEVAP VEREBİLİRLER.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ihsan 23 Ekim 2018 09:10 af çıkarsa bu olaylar artacak

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:32 Niye af cikmiyor diye kizmis olabbilir

    0 24
  • Ozumturk 23 Ekim 2018 03:38 Af maf YAAAA Ozetiyle. HERKES KENDINE PAY BİÇSIN OYUNU ONA GORE VERSIN

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:33 Ya da vermesin

    0 4
  • Misafir 23 Ekim 2018 02:17 bahçelinin dediği olsa demek ortalık kan gölüne dönecek.

    CEVAP YAZ 2 11
  • İNTERNET FİLOZOFU 23 Ekim 2018 01:44 AF ÇIKMADAN TOPLU KIYIMA GEÇTİ PİSKOPATLAR BİRDE AF ÇIKARSA O ZAMAN YANDIGIMIZIN RESMİDİR O ZAMAN TOPLU İNFAZLAR BAŞLAR BAHÇELİDE MIÇINA KINA SÜRER ARTIK

    CEVAP YAZ 4 25
  • Misafir 23 Ekim 2018 01:41 Yazık böylelerini asacaksın

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 23 Ekim 2018 11:07 Nereye asiyoz

    0 0
  • Misafir 22 Ekim 2018 23:52 29 Ekim artık 'Cumhuriyet Bayramı' değil de, 3. Havalimanının açılış töreni olacak!.......

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 22 Ekim 2018 23:39 bu kaçıncı cezaevi firarisi haberi kardeşim. ne oluyor cezaevlerinde. biri anlatsın bunu. bunları kaçıranlara ceza yokmu.

    CEVAP YAZ 0 23
  • hasan 22 Ekim 2018 23:21 Af isteyenler , bu haberi İYİ Okusun.nokta.

    CEVAP YAZ 2 20
  • Misafir 23 Ekim 2018 10:33 Partysi

    0 0
  • çakıcıya af 22 Ekim 2018 22:57 kader kurbanı vatandaşımıza af isteriz.

    CEVAP YAZ 57 29
  • yd 22 Ekim 2018 22:41 ölüm hakkı idam edilmesi lazım bu kişiye telereonz yok öümle bağdaştırışıçaksa sağ olsun

    CEVAP YAZ 0 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android