İslamın Kızı yine yedin ayarı

İlahiyatçı İhsan Şenocak "İslamın Kızı"nı uyaran bir tweet attı. Yani; Eyyy İslamın kızı, yine yedin ayarı! Hadi hayırlı olsun.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İslamın Kızı yine yedin ayarı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • abdullah 18 Haziran 2018 00:13 ismi ile fikirleri bağdaşmayan şahıs sen neye kime hizmet ediyorsun ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • cafer 27 Mayıs 2018 18:22 ihsan hoca'yı eleştirmek,sizin konumunuzu aşar.siz güllaçla ilgileniniz.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Sinan San 25 Mayıs 2018 11:20 Yorumlara baktımda... Bu din tüccarları daha önümüzdeki bir kaç bin yılda aç kalmazlar.

    CEVAP YAZ 4 1
  • ahbarık 25 Mayıs 2018 09:32 Seninle alakası yok , hitap İslamın kızlarına.

    CEVAP YAZ 1 13
  • Misafir 25 Mayıs 2018 09:20 hatice hanım,sizin başınız kapalı ama eminim dar pantolon giyiyorsunuzdur,başınız kapalı ama eminim makyaj yapıyorsunuzdur,başınız kapalı ama korkarımki 5 vakit namazı bile kılmıyorsunuzdur.başınız kapalı ama adım gibi eminim namahreme dikkat etmiyorsunuzdur.başınız kapalı ama islamiyetin şartlarını hatırlatan bir beyefendiye,hemde sizin gibilerden kat be kat takvalı hocaya aklınızda akıl veriyorsunuz.eminim insan ancak kendini bu kadar zavallı bir duruma düşürebilir.bence internethaber e yakışmıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 3 8
  • ye 25 Mayıs 2018 09:06 ssen gez yavrum cafelerde hayatın tadısını çıkar sen dersisns isyanoğlundan al.

    CEVAP YAZ 1 4
  • zadegan 25 Mayıs 2018 08:25 Okuduğunu bile anlamamış feminist bir yaklaşım.. Hoca annelik gibi ulvi bir makam veriyor kadına.. sen diyorsun ki o makam yetmez kafe'ler de nargile tüttüren erkeklerle felsefe de yapsın... ortada iki yaklaşım var 1 - ) ülkenin geleceğine yön verecek evlatlar yetiştirmek 2 - ) kafede nargile tüttüren gençlerle felsefe yapmak tercih sizin....

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 25 Mayıs 2018 08:21 İhsan Hocanın bahsettiği türden kadınlar olmadığı için islam bu durumda.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 25 Mayıs 2018 08:19 Saçmalamaktan başka bir şey yapmamışsın.

    CEVAP YAZ 1 5
  • m b 25 Mayıs 2018 05:42 h k yazacasan allah için yaz ibretalsınlar bilmiyorsanda sus adam sansılar

    CEVAP YAZ 1 5
  • YAHYA 25 Mayıs 2018 02:53 SEN İHSAN HOCA YA KURBAN OL İSLAMIN İŞİNE GELEN YERLERİNİ DİLLENDİRİR İŞİNİZE GELMEYEN YERLERİNİ SAKLARSINIZ. İHSAN HOCA HERŞEYİ OLDUĞU GİBİ SÖYLEYEN BİR DAVA ADAMIDIR

    CEVAP YAZ 1 7
  • NUR SENCAN 24 Mayıs 2018 15:19 BU KADININ YAZISINA KİM KATLANIYOR..YÜZEYSELLİĞİN DİPLİĞİN BUKADARI.

    CEVAP YAZ 4 14
  • hakkı 24 Mayıs 2018 14:46 sen hocanın söylediklerini anladığını düşünüyor musun. bence sen cinsiyetçiliğin dibine vurmuşsun. sana cafelerde erkeklerle gece yarılarına kadar felsefenin dibine vurma diyor, sokağa çıkma demiyor.

    CEVAP YAZ 1 8
  • laf alınganı 24 Mayıs 2018 14:10 Fatih gibi, Baki gibi, Yavuz gibi çocuklar yetiştirecek hanımlar yetiştirdiğinde vazifesini yerine getirmiş olacak. Lafı işinize geldiği gibi almasanız.

    CEVAP YAZ 1 5
  • mevhibe inal 24 Mayıs 2018 12:09 İslam'ın kızı! payesi kolay değil, öyle sadece kafayı kapatmakla olmaz. Derinine inmek gerek. Tuzakları görmek gerek. Fitneleri sezmek gerek. Emanetleri korumak gerek.

    CEVAP YAZ 1 10
  • INSALLAH DOGRU YOLU BULURSUNUZ, EGRILMISSINIZ 24 Mayıs 2018 12:07 kübra hanim, siz o basinizda tasidiginiz mümine kadinlarin, islamin simgesi olan basörtüsünü inandiginiz icin degilde geleneksel oldugu icin tasiyorsunuz bu yazdiginiz fikirlerinizden belli oluyor. ihsan hoca islamda olan birseyi yazmis, karnindan konusmamis, gercekten inancli bir mümine kadinsaniz, niye zorunuza gidiyor? makalenize yazdiginiz argümanlarda cok sacma! siz islamda kadinin yerini ve rolünü birkez daha okuyun. basörtüsü ve giyim tarzi, sosyal yasanti hakkinda prof. hayrettin karaman hoca efendinin fetvasini okuyun.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 24 Mayıs 2018 12:05 sizin gibi birisi nasıl böyle birşey yazabilir..? Şoktayım

    CEVAP YAZ 1 7
  • iBRAHİM ADEM 24 Mayıs 2018 11:45 Hz.Hatice rhn.peygamber sav.efendimiz ile evlenince yani İslam olunca çarşı-pazarlarda dolaşmıyor, henüz köle olan Bilal ra.ile bile perde arkasından konuşuyordu.

    CEVAP YAZ 2 6
  • RESMEN KIYAMET ALAMETISINIZ 24 Mayıs 2018 11:43 sahabeler peygamber efendimize cehennem ehlini sorarken,islamin günesi ne dedi? "cehennem ehlinin yarisindan fazlasinin kadinlar oldugunu gördüm" üzüntü duydum dedi. iki cihanin günesi bunu neden söyledi? sizin gibi üstü minare alti sishane olanlar icin söyledi. peygamber efendimiz veya sahabeler döneminden bir örnek gösterin, kadinlarin sosyal hayatta erkeklerle hasir, nesir oldugu! veya devlet yönetiminde görev aldigi. bir kadin baskan, hakim, savci, avukat gösterin. kurani kerimde sahitlik icin bile 1 erkek 2 kadin der. Allah'in buyruguna itiraziniz mi var? incili, tevrati okuyun! siz kadinlarin birakin yalniz sokaga cikmayi, erkegin karsisinda toplum icinde konusmaniz bile yasak. müslüman alemi sizin gibi cakma müslümanlarin yüzünden kaybediyor ne kaybediyorsa

    CEVAP YAZ 4 10
  • SELİM 24 Mayıs 2018 11:36 hatice hanım sizde deizmcilik veya fenizmcilik yok değil mi? anlamadan ehli sünnet bir hocayı yanlı eleştirmişsiniz doğru eleştiriler bekliyoruz bilmiyorsanız susunuz yorumu bilenler yapsın

    CEVAP YAZ 1 9
  • CAKMA MÜSLÜMAN SENI 24 Mayıs 2018 11:35 senin gibi kendi nefsine esir olmuslar fatih, yavuz, baki, itri, levni vs.. dogurup büyütemez ki! senin gibiler ancak isim yapma pesinde olurlar. evet peygamber efendimiz ticaret yapan hatice validemizle evlenmistir ama hatice validemiz ticaret yaparken müslüman degildi. peygamberimizle evlenip müslüman olduktan sonra ticaret yapmadi. isini efendimize birakti. önce bunu idrak edin. o kafanizdaki bez parcasinida cikartin. size yakismiyor. peygamber efendimiz ne zaman dedi, müslüman, mümine kadinlar kendilerine haram olan erkeklerle birarada olsun, cafelerde, müzikhollerde sabaha kadar ellerinde sigara yüzlerinde sebek gibi boyalarla sabahlasin, eglensin diye! yazik siz mümine kadinlarin temsilcisi olamazsiniz. ihsan hoca sonuna kadar hakli..

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 24 Mayıs 2018 11:33 Hatice hanım,ıhsan hocayı anlamamışsınız, birde anlamadan yorum yazmışsınız, siz güllaçtan bahsedin, ingiliz düğünlerinden bahsedin, bu ilmi ilim sahiplerine bırakınız. hocamız yavuz derken yavuz sultan selim kastediyor cafedeki dıskodaki yavuzu değil. hiç bir kızımızı da evine kilitlemiyor yavuz yetiştirmek ilim emek ahlak sahibi insanların işidir bilginiz olsun

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 24 Mayıs 2018 11:30 ahmet hakanın dişi versiyonu noolacak. başörtüsü takıp islama ve düşüncesine giydirme toplumu kurtarmaz. senide kurtarmaz. artık bu fikirlerin alıcısı sözcu gazetesi ki oda yakında senden ayrı düşünmeye başlar..

    CEVAP YAZ 1 8
  • selami şahin 24 Mayıs 2018 11:29 sen köşe yazarlığı yapıyorsun da ne oluyorsun sen islamı hakkıyla anlamamışsın kusura bakma git önce dinini iyice öğren ondan sonra ahkam kes......

    CEVAP YAZ 1 9
  • SCSC 24 Mayıs 2018 11:21 Yazık çok yazık.Şimdi anladım ki bu ülkede kripto yazar çok.O adam mesleği icabı bunları yazıyor.Sen ne cüretle ve hangi bilgiyle böyle çarpıtarak yeriyorsun.İslamın oğlu bilmem ne mi olsun diyor.Ülke asi kızlar,dul kadınlar ve yaşı geçgin evlenmemişlerle doldu.Bu da sosyal yapıyı bozuyor.İhya ı Uş lumid Dini okusan var ya sen dersin bu defa.EYYYY BİZ KADINLAR EYVAH Kİ NE EYVAHHH

    CEVAP YAZ 1 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro