Hüseyin Gülerce yaşadıklarını ilk kez İnternethaber'e anlattı: 'Fethullah Gülen tekme tokat...'

Cemaatin bilinmeyenlerini, kozmik isimlerini, 20 kişilik dar daireyi, Gülen'in tekme tokat dövdüğü isimleri ve yaptıklarını ilk kez bu röportajda okuyacaksınız...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hüseyin Gülerce yaşadıklarını ilk kez İnternethaber'e anlattı: 'Fethullah Gülen tekme tokat...' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • çılgınlar... 28 Haziran 2016 16:41 hüseyin gülerce bukadar yağcılık ve riyakarlık yapmasa RTE tarafından aforaz edileceğini biliyor neyapsın zavallı başka tutunacak dalı yok ammma birgün hepsi ters döndüğünde artık nereye gider onu Allah bilir.

    CEVAP YAZ 0 2
  • nana 15 Haziran 2016 10:17 peygamberle görüştüm diyen soytarıdır. aslı astarı yoktur. delili de yoktur. vesselam

    CEVAP YAZ 0 1
  • abdullah bin übey 14 Haziran 2016 23:36 abdullah bin übey......................

    CEVAP YAZ 1 0
  • hayr 14 Haziran 2016 14:11 yalaka yalaka ...... korkusu ALLAH var gam yok

    CEVAP YAZ 0 1
  • anlat anlat heyacanlı oluyor 13 Haziran 2016 12:30 birgün feto ile hüseyin uygunsuz vaziyette cemaat evinde... diye başlayan yazı dizilerini yakında duymaya başlarız

    CEVAP YAZ 0 1
  • yok ya 12 Haziran 2016 02:30 NAMUSUN VE ŞEREFİN ÜZERİNE YEMİN ET: ÇALDILARMI ÇALMADILARMI? ÇÖZÜM SÜRECİNDE PKK YA SİLAHLARA BOMBALARA GÖZ YUMDULARMI YUMMADILARMI? 17-25 DE GÖTÜRDÜLERMİ GÖTÜRMEDİLERMİ? BİLAL OĞLAN GEMİLERİ NERDEN VE NASIL ALDI? KCK YI KİMLER BIRAKTI? ÇÖZÜM SÜRECİNDE MİLLETİ KİM KANDIRDI? HAVUZ MEDYASI NASIL HANGİ PARAYLA KURULDU? REZA NIN ÖNÜNE KİM YATTI? DARBE YAPILAN BAKANLAR ÇIKIP DARBEYİ NEDEN ANLATMIYOR? YADA POLİSLERİN KOLDUKLARI O PARALAR FAİZİYLE BAKAN ÇOCUKLARINA VE REZA YA NEDEN TESLİM EDİLDİ

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Haziran 2016 11:30 Fetönün ve herhangi bir şahsın rızası için değil de ALLAH rızası için birbirini sevmek veya buğzetmek. Asıl mesele bu !!!

    CEVAP YAZ 0 2
  • gazete okur 10 Haziran 2016 14:30 eğer fetö terör örgütü ise hüseyin güercede örgütün ikinci adamı olarak tutuklanması gerekir bu adam kendi ağzıyla söylüyor üstdüzey yöneticiydim diye bunlar devlete paralel bir yapı oluştururken karar alma merciinde bulunan birisi çünkü bunların devletin içine sızma girişimleri özal döneminde başladı bu adam ozaman zaman gazetesinin yöneticisiydi

    CEVAP YAZ 0 0
  • scişl 10 Haziran 2016 12:25 şu adama inanasım gelmiyor,yan yana diz dize ondan sonra ara bozulunca saydır,,,,

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 10 Haziran 2016 10:27 anlattığın şeyler ileride olan değil, geçmişte yaşadığın şeyler. mesela 17 aralıktan sonra mı askeri disiplin geldi? 17 aralıktan sonra mı insanları tekme tokat dövmeye başladı? bunlar mı sana kalleşlik? fettullah gülen adam değil..kabul.. de ...sen adam mısın?

    CEVAP YAZ 0 1
  • gökhan 10 Haziran 2016 09:38 Gülerce den, ERBAKANın buca kampına gelip Gülen den siyasi destek istediğini, kendisine tabi olmasını istediğini, olumsuz yanıt aldıktan sonra "bu sümüklü çocuklarla mı iş yapacaksın" deyip gittiğini.. de söylemesini beklerdim... Sayın Gülerce dar dairede! olsaydı bunları da bilirdi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • gökhan 10 Haziran 2016 09:00 Halı sahada takıma alınmayan arkadaş karşı takıma taktik verir ya onun gibi. Gülerce yi Dar Daire denen yere almamalarının asıl sebebi bu. Gülenin ileri görüşlülüğü.

    CEVAP YAZ 10 3
  • misafir 10 Haziran 2016 08:26 beraber yürüdünüz bu yollarda beraber soydunuz ülkeyi beraber sattınız vatanı

    CEVAP YAZ 3 0
  • Sivaslı 10 Haziran 2016 01:31 Devir değişsin en ağır itham ve yalanlarımı Reise yapar.Güvenilmez.

    CEVAP YAZ 3 3
  • misafir 09 Haziran 2016 20:59 ideolojisini menfaat uğruna satan bu ülkenin vatandaşı olamaz daha dün ayrıldınız bunca yıldır nasıl farketmedin asıl bu vatan sizin gibilerinden korkmalı

    CEVAP YAZ 21 8
  • mehmet balcı 09 Haziran 2016 18:43 yaşim elli şu cahil halimle 28 sene önce giitğim bir toplantılarında 2 ssaat içöinde bunların ne mal oduğunu anladığım ve yıllatca bunların siretlerinde bile islamın zerresin olmadığını söylerken siz kalbur üstü beyler ağalar sizdemi iman yol basiret yok fersaet yok yalan söylüyorsunuz

    CEVAP YAZ 2 2
  • Mehmet şehit 09 Haziran 2016 18:42 Senin ne kadar basit bir kişi olduğun ortada,hiçbir zaman cemaati anlayamamışsın, adamların sana niye hiç güvenemedikleri belliymiş zaten,bu söylediklerin çok saçma ve iftira,insan bu kadar iftira atmaz,tamam seni adam yerine koyup saymadılar belki ama azıcık insan olmayı dene de bu kadar çukurlaşma

    CEVAP YAZ 19 9
  • Misafir 14 Temmuz 2016 16:50 Mehmet şehit ......lan görünen köy kılavuz istermi herşey ortaya döküldü ben beddua etmemeyi pensilvanyadaki şahsı bozukdan öğrenmiştim ............şimdi bakıyorumki adam beddua seansları yapıyor ...........çooook saygıdeğer abileriniz bir bir ingilizlerin , amerikalıların kucağına gitti ........sen daha ne basitliğinden bahsediyorsun ............la hdp=pkk ya oy istediniz .......... doguda polis evlerinde %50 oy hdp=pkk ya çıktı sen ne ayaksınlaaa

    0 0
  • Misafir 26 Temmuz 2016 11:09 fetö ve yandaşları ne mal olduğu herkes çok iyi biliyor ağzınıza sağlık hüseyin hocam

    0 0
  • Misafir 09 Haziran 2016 18:35 40 yıl gıkın çıkmadı.şimdi dilin çözülüverdi.

    CEVAP YAZ 6 6
  • Misafir 09 Haziran 2016 18:06 Cemaaat aleyhinde konuşmasın kimsenin kendine değer vereceği yok. O zaman bizatihi bir değere sahip değil. Fizikçi desen fizikçi değil, din alimi desen din alimi değil, siyasetçi desen o da değil. İçi boş bir adam.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SELİMM 09 Haziran 2016 16:41 GÜLERCE SORU ŞU: 17-25 OLMUŞ KAVGA BAŞLAMIŞ. SEN NEDEN 3 AY, MART SEÇİMLERİNE KADAR CEMAATİ SAVUNDUN???. SEÇİMLERDEN SONRA MI AYDINLANMA YAŞADIN. GAZETEYİ BIRAKTIN? 40 YILLIK ARKADAŞLARINI SATAN BİR ADAMSIN HİÇ SAMİMİ DEĞİLSİN.

    CEVAP YAZ 1 3
  • NAİM GÜLERCE 09 Haziran 2016 15:39 EEEYY GÜLERCE RÖPORTAJINDA BİLE ONLARCA ÇELİŞKİLER VAR İYİ HAZIRLAYAMAMIŞSINIZ. AMA ÇOK İYİ OLMUŞ KENDİ KENDİNİ APTAL YERİNE KOYAN TEK TİP ÇIKTIN SEN. 40 YIL DA ANLAMADIĞINI 2 GÜNDE ANLAYACAK KADAR DA ZEKİSİN VE MİLLETİN İNANMASINI BEKLİYORSUN. YAZIK, SİZİN GİBİLERE ARTIK ACIMIYORUM DA. NESLİNİZ SİZDEN UTANACAK...

    CEVAP YAZ 2 2
  • sahtekar 09 Haziran 2016 15:24 sen kaça satıldın ondan bahset birazda üseyin efendi kaç villa verdiler sahtekar

    CEVAP YAZ 4 4
  • TÖVBE DE 09 Haziran 2016 15:08 YAZIK NE KADAR NASİPSİZMİŞSİNİZ.

    CEVAP YAZ 5 5
  • ATMACA 09 Haziran 2016 15:01 HA GİDİ HAKAN ŞÜKÜR SEN VATINI KUCAKLAYANINI DEĞİL VATANINI SATANI SEÇTİN SENDE HAİNSİN

    CEVAP YAZ 2 2
  • HAS-HÜS 09 Haziran 2016 14:48 SAMİMİYETSİZ VE KORKAKLIK VEFASIZLIĞIN EN ZİRVESİ AYIP.iNANDIRICI DEĞİL.bİR YILDEĞİL ON YIL DEĞİL YILLARCA TANIMAMAMZLIK ZEKA SIZLIK VEYA APTALLI DEĞİLSE KORKAKLIĞIN TA KENDİSİ.

    CEVAP YAZ 10 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro