HDP'de Amerika çatlağı: Vekiller birbirine girdi

Eski/yeni HDP Milletvekili ABD konusunda Twitter'da atıştı. "ABD ülkemizden defolup gitmelidir. Üsleriyle, askeriyle, yardakçılarıyla, işbirlikçileriyle" diyen eski İzmir Milletvekili Müslüm Doğan'a HDP Iğdır Milletvekili Mehmet Emin Adıyaman, "ABD gitsin ki Türkiye, İran ve Irak bir ayda Kürdistan federe bölgesinin statüsüne son versin" cevabını verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN HDP'de Amerika çatlağı: Vekiller birbirine girdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 03 Ağustos 2018 17:49 Ba ba ba ABD kürtlerin bekçiliğini,jandarmalığını yapıyomuş.Irak'ta Suriye'de sırtını ABD'ye dayamış vah zavallı vah.Yarın ABD'nin parası bitecek para sonsuz değil.Ben çevremle bütünleşiyim sorunlarımı çözüyüm diyeceğine her zaman olduğu gibi gücüm gölgesinde yaşamak.Yani mevzu şu ağa olsun ağa güçlü olan olsun geni.Nankörlük böyle bir şey olsa.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 06 Ağustos 2018 08:18 Yavrum bu ülkede kahrolsun amerika ve ABD nin filosuna diyen 68 kuşakları bu ülkede yani Türkiyede idam edilmedilermi onlar Türkiyenin tam bağımsızlığı için uğraş verdiler başka ne yaptılar sen ve senin gibi zihniyete soruyorum Deniz GEZMİŞ ve arkadaşları Türkiyenin tam bağımsızlığını istiyorlardı........

    0 0
  • Misafir 03 Ağustos 2018 17:19 Adıyaman adlı vekil, abd seni bu bölgede bin yıl bekleyecek hali yok. başkalarına kul köle olma zihniyetli vekil başkalarını bırak bölge halkıyla barış içinde yaşamaya bak. Biz zaten biliyordukta sende kimlerin kuklası uşağı, maşası olduğunuzu açık ettin.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 03 Ağustos 2018 16:41 Adın Mehmet Soyadın Emin anne baban ne güzel isim koymuşlar.Seni tanımam bilmem internette ne isen diye de bakmadım.Ama Türkiye hakkında yanlış hükümde bulunuyorsun.Türkiye bir mozaik ABD Türkiye'nin modeli arda tek var Türkiye Asya ve Orta Asyalılardan azda Avrupalı insablardan oluşmuş bir devlet.ABD ise tamamen Avrupadan giden insanların toplandığı ülke.Mehmet Emin Kardeşim ikinci adın kadar Emin kadar emin ol ki ne Avruoalı ne de başka birileri seni Kürd'sün diye sevmiyor seni Türkiye büyük devlet olmasın diye seviyo görünüyor.Bak çok yakında göreceksin veya uygulauyorlardır seyahat zorluğu.Atıyorum AB senden para kazanımıyorsa AB'de denin kıymeti harbiyen yoktur.Arkadaş şapkanınızı önünze koyup düşünün Rusya'nın AB'nin ve ABD'nin Türkiye yavaşlatmak için kullandığı tetikçiliği bırakın şu cennet ülkeyi Avrupalıların Refah seviyesine yüksektelim.Son sözümşu Ben Türküm,Ben Kürdüm,Ben Lazım,Bem Çerkezim,Ben Zazayım,Ben Arnavutum,Ben Gürcüyüm,Ben Pomağım,Ben Bulgarım,Ben Boşnağım

    CEVAP YAZ 1 8
  • Samsunlu 03 Ağustos 2018 16:22 Mehmet Emin Adıyaman Beyefendi canı gönülden tebrik ederim. Çok doğru demişsiniz. ABD olmadan türkiye bir hiçtir. Uçaklar silahlar helikopterler telefonlar tv ler ne desen ABD üretimidir

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 03 Ağustos 2018 16:20 ilk Başta Hdpnin Allah BINBIRTÜRLÜ belasını versin yanındada trupun s.....tir olun gidin bu dünyadan

    CEVAP YAZ 2 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro