FOX'un ağır topu İsmail Küçükkaya dobra dobra konuştu

Fox TV ekranlarında hafta içi her gün 3 saat 15 dakika izleyiciler ile buluşan İsmail Küçükkaya, Hande Aydemir'in sorularına tüm samimiyetiyle yanıt verdi. İşte Küçükkaya röportajından dikkat çeken satırlar...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN FOX'un ağır topu İsmail Küçükkaya dobra dobra konuştu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • erdal dadaş 30 Eylül 2016 09:25 Art niyetli aynlış yapana kadar, yani sonuna kadar R.T.ERDOĞAN,cıyım. genelde muhalif yazar çizerleri takip eder dinlerim, fakat bu fox,un ağır TOP,unu ne kadar sabretsem de 3 dakikadan fazla sabredemiyorum. zira yorumları çok omurgasız, ve çok bariz acemice ümmet düşmanı yönlendirmeleri var. anne gibi kutsal varlığın arkasına gizlenip, kini ni sempatik olmaya çalışarak sunması beynini az kullanan bir insan bile anlayacağı şekilde açık.. çok şükür eski TÜRKİYE yok artık. bunlarada prim yok.

    CEVAP YAZ 1 2
  • mehmet 09 Haziran 2016 10:53 ZARRABI'IN İRAN'A ARACILIK YAPTIĞININ BELGESİ VAR Belgelerde, İranlı bir ticaret şirketinin, Çin merkezli Bank of Kunlun'nda bulunan 5 milyar euro parasını alamadığı ve Halk Bankası'nın aynı bankadan 5 milyar euro transferi için aracı olduğu belirtildi. YASALARA AYKIRI Belgelere göre İranlı şirketin, 2006-2015 yılları arasında Çin'e maden, kimyasal ve inşaat malzemeleri sattığı ve bunun karşılığında hesaplarında bulunan toplam 5 milyar euroyu geri istediği ifade ediliyor. Temmuz 2012'den beri, Bank of Kunlun'daki 5 milyar euroyu alamadıklarını belirten İranlı şirket, bu durumun uluslararası yasalara aykırı olduğunu savunuyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • gizliarşiv 18 Mayıs 2016 08:57 fox amerikan kanalı türkiyenin hayrına bir yayın yapmasını beklemek saflık olur

    CEVAP YAZ 1 4
  • fetres 17 Mayıs 2016 14:23 Kim ne derse desin, İsmail Küçükkaya'nın tarafsızlığını güveniyoruz. Çamur Atan AKP liler efendilerine yağ çekmeği için ismail beyi sevmiyorlar. FOX TV eğer yabancı sermaye olmasa onuda anında kapatırlardı zaten. oysa bu AKP liler satmadık yer bırakmadı, yaptıkları ne yol. yol yapmak yolunu bulmaktır.

    CEVAP YAZ 4 3
  • realite 16 Mayıs 2016 16:52 sen kitabi lügata göre güzel konuştuğunu düşünüyor ve ona inandığını zannediyorsun. pirimsel ve gündemci konuştuğunu sanıyorsun. ancak ben bugüne kadar hiçbir alanda veya platformda AAA! bi dakka sen ALEVİSİN... SEN KÜRTSÜN... SEN ŞUSUN... SEN BUSUN... diye bir şey duymadım. tüm bunlar senin gibi burjuvazi olduğuna inanan kişilerin bayat kokuşmuş şeyleri ısıtıp ısıtıp piyasaya sürdüğü ve bu durumun sırtından pirim yaptığını zannedenlerin söylemleri... zavallı proleterya...

    CEVAP YAZ 0 2
  • öncevatan 12 Mayıs 2016 21:22 İso 1 kasımda portakal kankinle beraber ekranlara verdiğiniz mor desenli poz hala hafızalarda tabi uşağın olduğun amerikalı müslüman düşmanı patronunun dediklerini yapacaksınız.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 12 Mayıs 2016 11:32 Ne kadar çok -de, -ki, -mi hatası var. Gazeteci bunu yaparsa vay halimize.

    CEVAP YAZ 0 0
  • www 12 Mayıs 2016 09:26 Fox ve özgürlük ABD NİN müslüman ülkelere getirdiği özgürlük kadardır.....))

    CEVAP YAZ 0 5
  • Doğrucu_Davut 12 Mayıs 2016 03:44 Fox %100 özgür mü? Sıkıyorsa yahudi patronun Murdock'un hoşuna gitmeyen bir haber yapta göreyim.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 12 Mayıs 2016 01:07 Hayırdır ! Memleket düşmanı bir adamın reklamını PR'ını yaptınız. Haber içeriğine bakınca zannedersin demokrasi havarisi. Söylediği bir çok yalan var. Fox'un sahibi " Murdoch " un sadece Amerika'da kaç tane şirketi olduğunu, hangi alanlarda faaliyet gösterdiğini niye sormadınız? Rize yayınını izlemiştim; belirttiği gibi provokatör değildi yayını apar topar kapatmasına sebep olanlar, Erdoğan'ı eleştirmediler icraatlarını dile getirdiler sizinki de baktı ki programı formatın dışına çıkacak, hükümeti ve Erdoğan'ı eleştirme vazifesini yerine getirmeyecek kapattı. Birkaç konuda daha yalanları var, uzatmak istemiyorum buna, yalanlarına neden çanak tutuyorsunuz? Son dönemdeki yayın politikanızı da beğenmiyorum.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Harbimi 12 Mayıs 2016 01:01 KÜÇÜKKAYA MILLIYETÇI KIŞILIKTIR.Çok başarılı gazetci ve televizyoncu..Umut ümit vaadediyor.Türkiyenin gelecek medya dünyasın da olacak ve ses getirecektir.Kendisini Türk milliyetçileri adına kutluyorum.Işşallah MERKEZSAĞ yayın yapan bir gazetenin başına gelir.Bir zamanların TERCÜMAN GAZETESI gibi.

    CEVAP YAZ 14 1
  • memet 11 Mayıs 2016 22:32 hep sol görüşlü haberler yapar.türkiye karışssında nemalanalım çinsinden haber sunar.komist kanal hayatta seyretmem.

    CEVAP YAZ 1 7
  • adam 11 Mayıs 2016 19:19 bir eksiğin var..Türkiyenin değil de amerikanın ve patronun çıkarlarına hizmet ettiğini atlamışsın..senin eski halini de biliriz kkaya..

    CEVAP YAZ 0 6
  • Hakaangle 11 Mayıs 2016 17:44 Başlığı sevdim "Fox'un ağır topu"

    CEVAP YAZ 3 6
  • abdulhamit 11 Mayıs 2016 16:41 geç sen o FOX un ağır topu ayağını..Emperyalistlere hırsı aklının önünde adam lazım..ne yapmış bu ağır top..memlekete ne hizmeti var..AKP ye saldırmadan başka biz gördük onların yüzünü seçim akşamı...Koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler aslanım...

    CEVAP YAZ 3 10
  • ahmet 11 Mayıs 2016 16:34 siyonistlerin türkiye temsilcileri

    CEVAP YAZ 2 9
  • hakan 11 Mayıs 2016 16:30 baştan aşağı siyaset yapıyorsun ama fiilen siyasete girmiyorsun. sonra da gelmiş fiilen cumhurbaşkanı olmuş birisine oturduğun yerden siyaset yaptırmamaya çalışıyorsun. senin milli iradeye saygından şüpheliyim...

    CEVAP YAZ 6 15
  • Misafir 11 Mayıs 2016 16:23 Sayın KÜÇÜKKAYA ülkenin senin gibi lidere ihtiyacı var. Kır zincirleri

    CEVAP YAZ 12 6
  • Misafir 11 Mayıs 2016 21:00 ORTADOĞUYU TERK EDELİM ARAPLARLA CALIŞMAYALIM ARAP SERMAYESİ PARALAR İNGİLTEREYE GİTSİN

    0 0
  • dış güçlerin işleri. 11 Mayıs 2016 14:41 ismail küçükkaya hiç bir zaman pokerde kazanamaz.en büyük kusuru hiç bir şeyi önceden planlamadan yapamıyor.yapacağının bilinciyle konuşurken lafın kimleri kıracağını kimleri sevindireceğini biliyor ve bunu çok açık belli ederek yapıyor.hiç bir zaman tarafsız olamaz.yalan söylüyor.

    CEVAP YAZ 4 304
  • Dogubey sela 11 Mayıs 2016 14:28 Cenesini bosuna yoran ipleri disarda adam , biz doguluyuz neden yonumuzu batiya donelimki ! Bati mertlikten anlamiyor tipki sizler misali..

    CEVAP YAZ 4 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro