Erdoğan'dan Kırgızistan'a FETÖ uyarısı

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Kırgızistan Cumhurbaşkanı Ceenbekov ikili ve heyetler arası görüşmelerin ardından ortak bir basın toplantısı düzenledi. Erdoğan burada yaptığı konuşmada özellikle FETÖ konusunda Kırgızistan'a uyarılarda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'dan Kırgızistan'a FETÖ uyarısı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Aliveli 02 Eylül 2018 14:53 Siz önce bilmem kaç yüz üniversitenin fetullahçı personelini temizleyin. mesela Akdeniz üniversitesinden kaç kişi yaptıklarının hesabını verdi?

    CEVAP YAZ 7 1
  • CER 02 Eylül 2018 12:50 İKTİDAR DAHA KALSA, KARPUZ KESECEĞİZ DİYECEĞİZ DE KARPUZ 20 TL GİBİ NE ZAMAN ALIP KESECEĞİMİZ BELLİ DEĞİL... YANİ BEKLEMESİNLER... ACELE SEÇİM OLSA...

    CEVAP YAZ 6 2
  • as 02 Eylül 2018 10:25 gıdayı düşürmek gibi önemli kararlar alınsa...

    CEVAP YAZ 6 2
  • MiSaFiR 02 Eylül 2018 10:08 DİKKAT!!! Buralara fazla güvenmeyelim; içlerinde büyük dostlar da var, büyük düşmanlar da var. Özal da ölümünden önce buraları ziyaret etmişti.

    CEVAP YAZ 1 6
  • efe 02 Eylül 2018 09:55 onlar her onune gelene kanacak kadar basiretsiz degil.onlar turk gibi dusunuyor hala .daha dune kadar turk kelimesine uzak duran turk ibaresini garebet turkiyeli kelimesiyle ikame etmeye calisan .andımizi sırf ne mutlu turkum ifadesinden dolayi kaldiran uzat bitmez ozunu kaybetmeyen turke cemaat uyarisi yapiyir hakmla kendi ulkesinde tarikatlar kamu yonetiminde el ustunde tutulurken.komedi...

    CEVAP YAZ 6 212
  • mahir can 02 Eylül 2018 08:31 Bence direkt Kırgızistanı uyarsaydı çünkü başkanları nisanda da tek laf etmedi bu günde ''usulüne uygun çalışıyorlar'' dedi.yani Erdoğanın uyarısını sallamamış..

    CEVAP YAZ 2 6
  • jerkecan 02 Eylül 2018 06:51 erdogan para barmi? para ver bize.akil berme.bu okullar kuzel okullar sen bizge jaman desen biz inanmayiz sana.bizdin cocuklar okuyacak burlarda.senin sozlerin bos

    CEVAP YAZ 6 474
  • Misafir 02 Eylül 2018 05:44 Galatasaray Lisesi’ne giriş çıkışlar ise yasaklandı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • OFLU BABA 02 Eylül 2018 05:26 BURADA BULUNDUGUM ULKEDE AKSAM SAAT ON TURKIYDE GECE YARISI SABAHI BES MISIL MISIL UYUYORSUNUZ IYI UYKULAR TURKIYE KIRGIZLAR DIS DUNYAYLA PEK ALKALI DEGILDIR INSANLARI MUTEVAZI INSANLARDIR YANI ISLENMEMIS SAF ALTIN DIYALOGUNUZU IYI KURARSANIZ DANTEL GIBI ISLER SENIZ ISTEDIGINIZI ALIRSINIZ FETONUN TUM OKULLARINI DEVIR ALIRSINIZ HAYIRLISI

    CEVAP YAZ 5 7
  • açız 02 Eylül 2018 03:50 herşeye zam gelmiş fakirlestik

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 02 Eylül 2018 02:05 AKP'liler Yol ayrımına geldi ...........Bu dar boğazdan çıkmak/kurtulmak için Erdoğan'dan vazgeçmeliyiz.

    CEVAP YAZ 0 164
  • MISAFIR 02 Eylül 2018 02:00 KIMSENIN KAZIDIGI YOK.ERDOGAN IN SOZLERIN BIR DEGERI YOK.

    CEVAP YAZ 0 8
  • salhor 02 Eylül 2018 00:13 Kırgızistan, Orta Asya'da Fetö'nün açıkça at koşturabildiği en serbest devlettir. Rüşvetin bütün kapıları açtığı, fakirlerin çöplüklerden rızık devşirmeye çalıştığı bu ülke, Fetö için bereketli ve kolay bir alan. Dünyada kaç ülkede üniversite kurmuşluğu var Fetö'nün. Ama Kırgızistan'da var. Kırgızların, iliklerine kadar işlemiş olan Fetö'yü tepeleyip atmaları kendi menfaatlerine, ama hakikaten çok zor. Türkiye AĞABEY, ama ataları RUSYA. Rusya TEMİZLE BUNLARI demeden harekete geçmeleri zor. Ama belki Türkiye şu son dönemden istifadeyle Rusları yanına alabilir. İnşaallah.

    CEVAP YAZ 52 4
  • Misafir 02 Eylül 2018 09:43 Ulusalcı mısın evlat?

    4 3
  • Adil ay 01 Eylül 2018 22:33 Ticaret bakanlığı elektrik ve doğalgaz zammını kontrol etse. Başka piyasayla gündem oluşturmasa.. Enflasyon üstünde bu zamların suçlusu yok gibi.. zamlı aldığı ürünü zamlı satana suç çok. Kırgızistanda böyle olmuyornuş..

    CEVAP YAZ 1 9
  • Daniş Ar 01 Eylül 2018 22:21 Danıştay cinayeti, örgüt ve terör sayılmamış.. nasıl çözülür?

    CEVAP YAZ 0 4
  • İlgiz b 01 Eylül 2018 22:18 Oradan fasulye patates soğan ucuzsa alalım.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Pak 01 Eylül 2018 22:14 20 tl ye karpuz yiyemiyoruz, kurgızistandan alsak. Yoksa suriye den almamız kanımıza dokunuyor

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 01 Eylül 2018 21:44 Kırgızistan başkanı da demişki onlar bizim usullerimize göre faaliyetlerini yürürüyorlar, bunu neden haberde söylemiyorsunuz, demek ki kırgızistan o kadar dost değil

    CEVAP YAZ 1 10
  • iş güç 01 Eylül 2018 20:05 Sen kendi ülkende bitir akp içindekileri bitir önce tayip bey.

    CEVAP YAZ 5 17
  • ali 01 Eylül 2018 20:02 Bizim Memleketimizde de hiç ayırım yapmadan Pensilvanya yı ziyaret eden kim varsa içeri alırsanız bir nebze olsun adalet sağlanır. yoksa enişteler- damatlar fetoyu ziyaret edenler kol gezerken adalet boşa çalışmıştır

    CEVAP YAZ 6 21
  • Misafir 01 Eylül 2018 19:42 Ben de dedim dolar bir lira olacak diyecek.

    CEVAP YAZ 6 8
  • AK 01 Eylül 2018 19:32 ülkemiz İhtiyaç duyduğu cevizin önemli bir kosmını başta ABD olmak üzere dışarıdan alıyoruz. Umarım heyetimiz bu ziyarette Celalabad ceviz ormanlarının değerlendirmesini görüşür.

    CEVAP YAZ 1 9
  • MiSaFiR 01 Eylül 2018 19:00 DİKKAT. Buralara fazla güvenmeyelim; içlerinde büyük dostlar da var, büyük düşmanlar da var. Özal da ölümünden önce buraları ziyaret etmişti. DİKKAT.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 01 Eylül 2018 18:42 AKP bu ülkeyi yönetemez hale geldi!.. Tayyip Her Şeyin Başı olacağım ;).... Dedi!. .Kimse Görev ve yetkileri ne bilmiyor?.Her kafadan farklı bir ses çıkıyor..

    CEVAP YAZ 4 11
  • Misafir 01 Eylül 2018 18:41 İçeride ve dışarıda En sevilmeyen Adama Türklerinin Milli İçkisi "Kımız" verilmedi!.... hamur işi kategorisinde ikram !...........

    CEVAP YAZ 8 36

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro