Erdoğan açıkladı! Bu kurumlarda FETÖ temizliği başladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, savunma sanayi kuruluşlarıyla ilgili FETÖ’nün bu kuruluşlarının da hücrelerine kadar sindiğini söylemişti. Bu kurumlardaFETÖ temizliği için harekete geçildi ve isimler savcılığa bildirildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan açıkladı! Bu kurumlarda FETÖ temizliği başladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Veli 02 Ocak 2018 14:16 Ya alamadığım ne biliyormusunuz bu alçak feto nün dini konuda söylemlerinin çoğunda şirk var imandan çıkma var yani seri şerifin dışında verilen bir sürü hüküm var ben bu adamın müslümanlıkla ilgi ve alakasının olmadığını yıllardır söyledim ve söylemleriyle küfre düştüğünü tenkid yedim ayarlandı vs.vs bunun tabinde çok sinsice bir örgüt vari calistiklarinida görüyordum iller arası özel haberciler gezi pramrami kapsamında kurumlardaki sorumlulara nasıl hareket etmeleri hi.emir talimat geliyordu büyüklerimiz nasıl anlamadılar bunu bu alçak kardinali

    CEVAP YAZ 6 0
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:56 zamanında bazı kesimler feto tehlikeli dediler inanmadınız göz yumdunuz milletin başına bela ettiniz vebal sizlerin

    CEVAP YAZ 4 17
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:58 feto sayesinde iktidara gel sonra akp icinde feto yok de

    CEVAP YAZ 7 18
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:48 tarikatlerle en ufak ilişkisi olan devlet hizmetine ve askeriyeye alınmamalı...

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:41 erdoğan,fetö bahanesi ile devletin bütün kurumalrını kendinde topluyor.tek adam idaresi, tüm hızıyla sürüyor.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:28 kurtuluş savaşına katılmayan veya düşman safında yer alanların evlatları devlet hizmetine ve özellikle askeri kurumlara alınmamalı..

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:27 akepeci fetocular, nurcular, menzilciler,halidi nakşiciler temizlenmedikçe bu iş tamam olmaz...

    CEVAP YAZ 2 10
  • TAM TEMİZLİK.... 02 Ocak 2018 09:56 SORU ÇALAN FETÖNÜN KAMPLARINA KATILIP,KURAN ÜZERİNE YEMİN ETTİRİLENLERİN,AKP'Lİ GÖZÜKENLERİN KAÇI DAHA KADROLARDA?

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:48 Hakkı sever bu gerçek ismin mi yoksa sahte mi gerçek ismin mi?

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:44 Hakkı sever ne işsin sabah sabah

    CEVAP YAZ 2 2
  • Hakkı SEVER 02 Ocak 2018 09:09 AKP-FETÖ, et-tırnak misali. Hangisini hangisinden temizleyeceksin. Tek çare ikisini birden temizlemek

    CEVAP YAZ 12 21

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro