Diyanet'ten şok uyarı! Kurbanınız geçersiz sayılır

Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı Din İşleri Yüksek Kurulu, kurbanlık ortaklarının niyetinin ibadet olması gerektiği belirtirek, “Bir hissedar et niyetiyle ortaksa, o hayvana ortak herkesin kurbanı geçersiz sayılır” uyarısında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diyanet'ten şok uyarı! Kurbanınız geçersiz sayılır haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Ays 08 Ağustos 2018 23:00 Bu aciklama kiminin hoşuna gitmemiş belli. Hatırlatma için diyanetten Allah razi olsun

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 08 Ağustos 2018 21:02 diyanette maşallah çok bişmiş yaa

    CEVAP YAZ 1 0
  • OFLU BABA 08 Ağustos 2018 20:59 HAKLISINDA YEDI KISININDE NIYETINI ANLAMAK ICIN MUNECCIM OLMAK GEREKMEZMI NEREDEN BILECEKSIN KIMIN NIYETINI

    CEVAP YAZ 1 0
  • misafir 08 Ağustos 2018 12:56 herkes et niyetiyle ortak oluyor,başka niyet taşıyanı bunca yıldır görmedim kimse kimseyi kandırmaya kalkmasın

    CEVAP YAZ 0 15
  • haha diyanet 08 Ağustos 2018 12:50 diyanetim herkesin derdi et sen ne zannediyorsun güya adam kurban niyetiyle kesiyor kesimden sonra ben şurasını alcam bana burası eksik geldi bana kemikli tarafı geldi et derdinde hadi eti aldı kurbandan 30 kilo et alıyor ne kadarını dağıtıyor zannediyorsun hiçbirini koy dolaba gitsin kurban mı kestin kestim oluyor kimisi hepten artislik için kesiyor

    CEVAP YAZ 2 6
  • vatansever 08 Ağustos 2018 11:40 Allah'ın hükümleriyle hüküm vermeyenler Allah'ın kitabını anlatmak için dünya kadar insana maaş veriyor. Bu ne yaman çelişki.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 08 Ağustos 2018 10:58 aldığınız maaşlarda haram sayın diyanet yetkilileri zinanın domuz etinin serbest bırakılmasına ses etmezsiniz faize kılınız kıpğırdamaz tıpış tıpış gidersiniz o faizli paralarınızı memleketin malı talan edilirken ses etmezsiniz bizans papazları gibi vara yoğa fetva verirsizni geçin bunları geçin allahtan korkun

    CEVAP YAZ 5 11
  • Şahin Ağan 08 Ağustos 2018 10:53 SİZ AVANTA KAPMAYA BAKIN, ALLAH'IN İŞİNE KARIŞMAYIN

    CEVAP YAZ 2 6
  • Metin Tamer 08 Ağustos 2018 10:40 Kurban konusu kuran da hangi ayetde sarih bir şekilde ifade edildiğini bilen açıklasın,bence din de reform yapılmasında yarar olduğunu düşünmekteyim,aynen Avrupa da 1400 lü senelerde olduğu gibi. Milat la başlayan Hiristiyanlık 1400 sene sonra yozlaşmaya başladığında Reform yapılmış. 650 de başlayan islam dini bir miktar rayından çıktığını düşünmekteyim,tarikatlar,Cemaatler,tekkeler, zaviyeler,falan Hz.Muhammedin istediği bir sistem olmasa gerek.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Fatih 08 Ağustos 2018 10:39 Valla niyetim halis tir. Bütçeme göre girdim bi organizasyona. Aynı paraya koc alsam istediğim gibi dağıtamıyorum.Ben ortaklarıma helal ederim hakkımı. Ama organizasyon yapan beni aldatırsa o firmaya etmem.Bunu ancak ahirette anları geçerli olcak mı olmucak mı.eskisi gibi konu komşu ortak giremiyoruz. İşler zorlaştı.Hayvan pazarları uzak .Komşular köye tatile gidiyo.akraba desen hepsi bi yerlerde.Herkesin niyeti kabul olur inş..

    CEVAP YAZ 0 3
  • ahmet kemal 08 Ağustos 2018 10:14 ortağın niyetini nasıl okuyacağız..

    CEVAP YAZ 1 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro