Diyanet'ten şok uyarı! Kurbanınız geçersiz sayılır

Diyanet İşleri Başkanlığı’na bağlı Din İşleri Yüksek Kurulu, kurbanlık ortaklarının niyetinin ibadet olması gerektiği belirtirek, “Bir hissedar et niyetiyle ortaksa, o hayvana ortak herkesin kurbanı geçersiz sayılır” uyarısında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diyanet'ten şok uyarı! Kurbanınız geçersiz sayılır haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Ays 08 Ağustos 2018 23:00 Bu aciklama kiminin hoşuna gitmemiş belli. Hatırlatma için diyanetten Allah razi olsun

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 08 Ağustos 2018 21:02 diyanette maşallah çok bişmiş yaa

    CEVAP YAZ 1 0
  • OFLU BABA 08 Ağustos 2018 20:59 HAKLISINDA YEDI KISININDE NIYETINI ANLAMAK ICIN MUNECCIM OLMAK GEREKMEZMI NEREDEN BILECEKSIN KIMIN NIYETINI

    CEVAP YAZ 1 0
  • misafir 08 Ağustos 2018 12:56 herkes et niyetiyle ortak oluyor,başka niyet taşıyanı bunca yıldır görmedim kimse kimseyi kandırmaya kalkmasın

    CEVAP YAZ 0 15
  • haha diyanet 08 Ağustos 2018 12:50 diyanetim herkesin derdi et sen ne zannediyorsun güya adam kurban niyetiyle kesiyor kesimden sonra ben şurasını alcam bana burası eksik geldi bana kemikli tarafı geldi et derdinde hadi eti aldı kurbandan 30 kilo et alıyor ne kadarını dağıtıyor zannediyorsun hiçbirini koy dolaba gitsin kurban mı kestin kestim oluyor kimisi hepten artislik için kesiyor

    CEVAP YAZ 2 6
  • vatansever 08 Ağustos 2018 11:40 Allah'ın hükümleriyle hüküm vermeyenler Allah'ın kitabını anlatmak için dünya kadar insana maaş veriyor. Bu ne yaman çelişki.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 08 Ağustos 2018 10:58 aldığınız maaşlarda haram sayın diyanet yetkilileri zinanın domuz etinin serbest bırakılmasına ses etmezsiniz faize kılınız kıpğırdamaz tıpış tıpış gidersiniz o faizli par