Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş İdlib açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan Külliye'de 30 Ağustos Zafer Bayramı sebebiyle bir davet gerçekleştirdi. Davet Külliye'de 4'üncü kez gerçekleşti. Törene 2 bin civarında davetli katılırken, Erdoğan resepsiyonda bir konuşma yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş İdlib açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • ihsan 31 Ağustos 2018 08:09 rus kalkanı kaldırsın esadı saldırırsa vuralım

    CEVAP YAZ 1 0
  • Yalan 31 Ağustos 2018 07:42 Akp baskani mi dugmeye basti simdi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 31 Ağustos 2018 04:57 İğneden ipliğe her şeye ortalama yüzde 30 zam....Erdoğan Ekonomik çöküş yaşamıyoruz!......

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 31 Ağustos 2018 04:51 En komik bu!____________________-- Erdoğan:Resepsiyonda konuştu....'Ekonomik çöküş yaşamıyoruz'...Allah'ın izniyle!.......

    CEVAP YAZ 0 1
  • middle earth 30 Ağustos 2018 23:48 Dunyanin en komik fıkrası ''Baskanlık Sistemi Turkiyeyi uçuracak'' Yeni fıkra ''2 aya kadar toparlanırız''

    CEVAP YAZ 5 13
  • Misafir 31 Ağustos 2018 08:45 uçurduk tekmil gavur paraları rekor üstüne rekor kırıp uçuyor

    0 1
  • Misafir 30 Ağustos 2018 22:52 İnce'nin seçim sloganını kullandı "Bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir yiğidi, bir yiğit bir memleketi kurtarır" demesi dikkat çekti.

    CEVAP YAZ 2 12
  • Misafir 31 Ağustos 2018 00:54 inceden değil, Cengiz Han'dan geliyor bu söz...

    1 1
  • Misafir 30 Ağustos 2018 21:36 sayın kılıçdaroğlu nun dediği gibi,ince güvenilmez.ince,chp nin adayı olarak 24 haziran da cb.lığı seçimlerine girerken,yakasındaki chp parti rozetini çıkarıp kılıçdaroğlu na vermişti.vermişti de, meğer ;yerine, erdoğan uşaklığı rozetini takmış.ince ye nasıl güvenelim?erdoğan uşağından, chp li olmaz.chp genel başkanı, hiç olmaz.chp ailesine başarılar,saygılar.

    CEVAP YAZ 14 2
  • Misafir 30 Ağustos 2018 21:11 Suriye Ordusunun İdlib'i sardı İdlib'in nüfusu, rejim kontrolüne giren bölgelerden kaçanların sığınmasıyla birlikte 4 milyona ulaştı.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 30 Ağustos 2018 21:00 Gösteriş, debdebe ve şatafat! ...2 Bin kişiye ziyafet!... Dolar yediye çeyrek var!...

    CEVAP YAZ 33 45
  • Misafir 30 Ağustos 2018 21:35 Eeee yani ????? Felaket tellalı mı olmak niyetin ?

    5 3
  • Misafir 31 Ağustos 2018 00:56 Ekonomimiz batsa da bu resepsiyon olacak... öyle de böyle de!!!

    3 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro