Cemaatten Ergenekon avukatına teklif

Cemaat operasyonunda tutuklanan şüpheliler Ergenekon ve Balyoz sanıklarını savunan avukat Celal Ülgen'e 'bizi savun' teklifinde bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cemaatten Ergenekon avukatına teklif haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • herküloğlu 19 Temmuz 2016 15:56 Bunları savunacak avukat yoktur.olamazda.neyini savunacak hangi yüzle,mesleğinde bir onuru var yahu.abd den avukat getirsinler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Ekim 2015 15:23 Cemaat Nasreddin Hoca gibi düşünüyor.Hani hoca damdan düştüğünde "hocam seni doktora götürelim"diyenlere ,bana "doktor değil,damdan düşmüş bir adam getirin"demişti ya .O hesap.Paralelciler hep idda makamında oldukları için savunma yönleri hiç gelişmedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kıwanç doğru 21 Haziran 2015 10:05 ben anlamadım şimdi!!!BU CEMAAT kp YLE BİR OLUP ERGENEKON DİYE BİR UYDURUK SUŞTAN Bİ SÜRÜ GENERAL YADA ALBAY SUBAY İNSANI EN AZINA 5 YIL HAPİS TATIRTMADILARMIDA hatta DAWAYA BAKAN HAKİM SAWCILAR ŞUAN HAPİSTE DEĞİLMİ!!!bşu cemaatinkide ne yüzsüzlük canıım!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • veli 28 Aralık 2014 02:24 Kendi avukatlarına ne oldu. Hani Halil İbrahim KOCA gibi avukatları nereye kayboldu????

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hainler kahrolsun 27 Aralık 2014 21:08 Avukat kalmamış mı ki ey ahali leş mi oldunuz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Biri 27 Aralık 2014 21:06 Yanlış yaparlar yanlış

    CEVAP YAZ 0 0
  • cemaaten olmuş dönek avukatlarda 27 Aralık 2014 21:03 bunlardan daha neler çıkacak aman yarabbim çıkar için bu kadarmı olurya bumudur ya dahakimlerle iş birlikleri çıkacak kimleri kullanacaklar ya çok küçüklermiş yazık bunlara verdigimiz emege degere yazık

    CEVAP YAZ 0 0
  • KAZIM MUTLU 27 Aralık 2014 20:12 Talimatla iş yapanlardan iyidir herhalde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turgay 27 Aralık 2014 20:09 Bir çetecinin bir çeteyi savunması normal.

    CEVAP YAZ 0 0
  • EFE 27 Aralık 2014 19:35 bu avukat akp ye teşekkür ederken geçen cemaat medyasında birden taraf değiştirmişti demek bundanmış bol para vermiş olmalılar ayrı konuda cemaatin onca öz avukatı işe yaramıyormu yoksa medyatik mi değiller. AMA BENCE BU SÖZDE TARAFSIZ OLAN VE SÖZDE MERKEZ MEDYADA ÇOK SOPA YEDİLER BU AVUKATIN BURADAKİ KREDİBİLİTESİNİ KULLNACAKLAR SİZİ GİDİ SİZİ UYANIKLAR

    CEVAP YAZ 0 0
  • eskişehirli 27 Aralık 2014 19:10 Hakan şüküre nedemeli kimlere hizmet ettiğini bilmiyormu. Gülen için babam gibi diyen zat şimdide vatan hainleriyle birlik olmuş hükümete saldırıyor tühhh senin kalıbına yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Efendi 27 Aralık 2014 19:02 iftira ve hakareti Kendine şiar edinenler Avukat tutmak da mı suç. Kafanızı kaldırın da Cizre'ye bakın. iftira hakaret ve gıybetterle ahiretinizi berbat etmeyin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • faruk 27 Aralık 2014 18:23 perinçekle yan yana olmaktan iyidir

    CEVAP YAZ 0 0
  • şener 27 Aralık 2014 16:55 Farklı kulvarlardan olsada emir büyük yerden oldumu gerisi teferruattır.Ağa aynı ağaysa.Neticede aynı nizama hizmet

    CEVAP YAZ 0 0
  • farakan 27 Aralık 2014 16:28 nerde karanlık yapı var orda celal ülgen var.karanlık işlerin avukatı demekki adam.

    CEVAP YAZ 0 0
  • HKM YLD 27 Aralık 2014 16:08 YA İLAHİ BİZE NELER GÖSTERDİN SANA ŞÜKÜR GEÇ DE OLSA GERÇEKLER SU ÜSTÜNE ÇIKIYOR,BİRBİRLERİNE YAKIŞIYORLAR YOKSA BU TEZGAHI BİRLİKTE Mİ KURDU BALYOZ-AYIŞIĞI -PARALEL?

    CEVAP YAZ 0 0
  • haşhaşiavcısı 27 Aralık 2014 15:56 haşhaşiler denize düştü yılana sarılıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hataylı 27 Aralık 2014 14:53 Haramzade olmayan her avukat cemaati savunabilir.Problem ne ? Zorunuza mı gitti?

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 27 Aralık 2014 14:50 adamın fikriyatı önemli değil.mesleği avukatlık,cemaati de,ergenekonu'da savunabilir.cemaatin onu istemesi de özellikle makul,çünki adam senelerce paralelin pislikleri hususunda çalıştı,paralel konusunda en bilgili ve tecrübeli avukatlardan biridir.paraleli en iyi savunabilecek adam da odur.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro