BBP lideri Destici'den seçim yardımı isyanı

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, seçim yardımıyla ilgili Meclis'te görülen teklifin eksik, hukuksuz ve haksız olduğunu ileri sürdü. Destici, seçime katılan partilere taban paranın verilmesini istediklerini kaydetti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP lideri Destici'den seçim yardımı isyanı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • misafir 23 Nisan 2018 02:52 bu koltuk için erdoğana yanaşanlar niye çırpınıyor kendi eden kendi bulur

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 23 Nisan 2018 15:32 Hoşcakal olacaklar sensiz olsun,yanımda hep biliyorum

    0 30
  • Biber 23 Nisan 2018 01:06 Desteci sen ne işe yararsın senin temelin.. paradır hayırdır bu intifaktan memnun deyilmisin cep harcliğın az geldi bu sefer idare et ekonomi bozuk kasa boş

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 22 Nisan 2018 23:59 partilere verilen paralarda benim vergim var ve helal etmiyorum. ne faydası var millete bu partilerin.

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 23 Nisan 2018 21:22 Demokratik toplumlularda partlar çok muymuş galiba,

    0 0
  • Misafir 22 Nisan 2018 23:58 ülke ne halde trilyonlar partilere hibe ediliyor. haram zehir zıkkım olsun. fabrika yapan yok üretim yok. tamamen tüketim ekonomisi üzerine kurulu her şey.

    CEVAP YAZ 5 33
  • Misafir 23 Nisan 2018 09:00 Sadece bu sene reklam icun alınan 214 milyonu Millete dağıtsalar milletçe milyoner olurduk

    0 87
  • Misafir 22 Nisan 2018 23:42 O yuzdenmi destek veriyorsunuz

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 22 Nisan 2018 23:42 TKP Mersin İl Örgütü'nün Karaduvar Mahallesi'nde düzenlediği çocuk şenliği yoğun ilgi gördü. Şenlikte çocuklar Karagöz oyunu izledi..................

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 23 Nisan 2018 08:57 TKP nedir,____________________*

    1 24
  • :) 22 Nisan 2018 23:34 Müteffik abisi biraz harçlık atsın beyefendiye :)

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 22 Nisan 2018 23:32 eeeee destek olduğun ağababalarına söyle onu millete dert yanma........

    CEVAP YAZ 0 5
  • Simafir 22 Nisan 2018 23:20 Cok kolay ya. Size Destek vericez de Alirsin. Aldikdan sonra KANDIRDIM dersiniz, bunlari kandirmak cok kolay degilmi?

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro