Bahçeli: Papaz bahanesiyle terör estiriliyor

MHP Lideri Devlet Bahçeli, dövizdeki hareketlilik ile ilgili sosyal medya üzerinden açıklama yaparak, "Papaz bahanesiyle terör estiriliyor." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli: Papaz bahanesiyle terör estiriliyor haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • ihsan 11 Ağustos 2018 09:19 sende biliyorsunki iş papaz işi değil türkiyeyi işgal işi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Akil 11 Ağustos 2018 08:36 Şuna papaz demeyin ajan deyin

    CEVAP YAZ 0 1
  • Şahin 11 Ağustos 2018 01:54 İşte Bozkurt bu.. özgürlük ve bağımsızlık bizim karakterimizdir

    CEVAP YAZ 1 0
  • Ülkücü 11 Ağustos 2018 01:39 Ver mehteri... Türk boyun eğmez. 15 temmuzda yamulttuk adileri. Kuyruk acısı var. Ne dolar nede yuroo. Ver mehteri ver. Hainlerin sonu geliyor.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Yerlivemilli 11 Ağustos 2018 01:02 Komedi gibi, hazine yardımını dolara çeviren zihniyet nasıl milli olur. Başka hangi partiler hazine yardımını dolar olarak saklıyor acaba

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ağustos 2018 00:41 MHP Hazine yardımını dolara çevirmiş, işe bak sen, nerde kaldı millilik

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ağustos 2018 22:13 us state treasures acil satışa çıkartılması ve USA kalkınmasında alınan değerli yatırım bonolar satılması ve gelişen Singapur Filipin Japonya Çin tahvilleri alınması isabetli olabilir

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 10 Ağustos 2018 21:46 Bu gün neoluyorsa hepsi senin suçun geri zekalı

    CEVAP YAZ 2 7
  • Hasan 10 Ağustos 2018 21:10 Trump bir Tweet atarak tl‘ye yüzde 15 deger kaybettirdi, bizim siyasiler hala milltete mehter ekonomi düzelecek zannediyor

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 10 Ağustos 2018 21:05 E sizde o papazı BAHANE ETTİRMEYİN!!!! NEDİR BU PAPAZ İNADI NEEEEE!!!!!!!

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 10 Ağustos 2018 20:56 "SURİYELİLERE 30 milyar dolar ödedik" demenin,bunda hiçmi hatası yok.Altın neden yükseliyor.İhaleler neden DOLAR ve AVRO ile yapılmıştır;NEDEN?Allah aşkına yapmayın.

    CEVAP YAZ 4 10
  • Fikirci Fikri 10 Ağustos 2018 20:48 Aciz kişiler gibi ağlamayın! Çözüm üretin! Karşılık verin. Ya da çekilin.

    CEVAP YAZ 2 7
  • MISAFIR 10 Ağustos 2018 20:38 HIC AGZINI ACMA SEN ULKUCULERIN YUZ KARASI

    CEVAP YAZ 4 8
  • yılmaz 10 Ağustos 2018 20:35 abd nin yellenmesiyle ekonomik temeli sağlam borç batağına batmamış ülkelere hiç bir şey olmuyor.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 20:26 Sen hic konusma, Konu Ekonomi, Devlet Yönetimu..Yani sen burada yoksun anlamiyorsun git Taraftarinla Milliyetcilik, Osmanli Padisahciligi Oyna

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 10 Ağustos 2018 20:25 çüktür len ekonomi daha iyi olacak diye erken seçim istemiştin,gördün ekonomiyi,Türkiye'nin başındaki en büyük bela sensin

    CEVAP YAZ 3 9
  • misaifr 10 Ağustos 2018 20:18 Laf olsun! Türkiye ekonomisi ile ilgili olan bir konuyu papazla ilgilendirmek!Ekonomi güçlü olsa TL.değer kaybetmezdi!Hala anlamak istemeyenler var!

    CEVAP YAZ 3 9
  • Kaann ç 10 Ağustos 2018 20:17 Ben bir tarihçiyim, ayrıntılı ekonomiden anlaman fakat genel siyaseti iyi bilirim.Tabi kendi çapımda.Herkes çözüm ne diyor.Çözüm acilen hızlı ve isbetli çözüm odaklı kararlar alınmalı.İç ticarette TL kullanılmalı,dış ticarette kontrollü altın para kullanılmalı.Sabit kura geçilmeli.Türkiyedeki yabancı banka oranı yüzde 60/70 den yüzde 20-30 indirilmeli.Avrupadaki kurbetçileri yurt içinde ağır saneyi gerçekleştirerek ürün üretmesi yatırım için görüşülmeli.Dış ticarette ivedi olarak Çin, Rusya, Japonya, İran, Azerbaycan,Türki cumhuriyetler ve Pakistan gibi devletler ile Avrupa v e ABD ekonomisine altarnetif olarak uzun vadeli enerji ve ekonomik birliği oluşturmalı.

    CEVAP YAZ 1 34
  • Misafir 10 Ağustos 2018 19:29 konuşmuş paşamız.............çözüm ne peki paşam.....

    CEVAP YAZ 5 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro