AK Parti'den flaş istifa açıklaması

Bursa Belediye Başkanı Recep Altepe'nin istifasının ardından AK Parti'den ilk açıklamayı yapan Bülent Turan, "sebep FETÖ ya da cezalandırmak değil. Yapılan anketlerde böyle çıktı" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti'den flaş istifa açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • tepe 24 Ekim 2017 13:59 madem seviyordunuz neden kimse sesini cikarmiyor bizim sectigimiz baskana zorla tehditle görev biraktirmayiz diye ses cikmiyor secimde hile yapmadiysan sein secmeninde neden ses cikmiyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • ces 24 Ekim 2017 12:44 Ne anketi? İstifalardan sonra ki aşama mal varlıklarına el konulacak.Ahaa Buraya yazdım.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hakkı ARAR 24 Ekim 2017 09:13 FETÖ'cü değilse, yolsuzluk yapmamışsa, partiden atılmıyorsa neden istifa ettiriliyor. İstifa etmezsen gereği yapılır deniliyor. O gereğinden kasıt nedir? Bülent TEZCAN açıklama yapacağı yerde yine ana muhalefeti suçladı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 24 Ekim 2017 07:42 bizde yedik harbi koyun mu sanıyosunuz

    CEVAP YAZ 0 3
  • Veli 24 Ekim 2017 01:21 Kahramanmarasta anketler nasil cikiyor sayin vekilim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Ekim 2017 21:28 Vaadler yerine gelmedi hala

    CEVAP YAZ 0 2
  • misafir 23 Ekim 2017 21:08 Kastamonu Araç İlçesinde yıllardır mahalli gazeteler belediyede yolsuzluk iddiaları yazıyor.buradada bir anket yaptırsanız ve akp ye zarar verenleri ayıtlasanız.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Fatih 23 Ekim 2017 19:52 Tabii oyledir. Secimle gelen secimle giden diyenler simdi tersini isliyor. Daha cok kendilerini yalanlayacaklar.

    CEVAP YAZ 0 10
  • MEHMET DAYI 23 Ekim 2017 19:48 VATAN MİLLET İÇİN HAYIRLI OLSUN

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 23 Ekim 2017 19:46 Gökçek'in istifa edeceği tarih belli oldu................ 28 Ekim

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 23 Ekim 2017 19:45 Taşören işçiye verilen vaat yerine gelmesin sen istifalari ozaman gör Hodri meydan hani söz namustu hani her sözünü yerine getiren partiydiniz yeter artık yeter

    CEVAP YAZ 2 16
  • Seçimi bekkleyin,tümden değişsin 23 Ekim 2017 19:33 Anketler hemen değişsin mi diyor,iyi güzel,bir sürü çalıişmayan belediye varmış,seçimler ne için yenilenmek için,tabii DEMOKRASİLERDE.

    CEVAP YAZ 0 6
  • MERAKLI 23 Ekim 2017 19:07 Belediye başkanları FETÖ ile irtibatlı ya da yolsuzluk yaptıkları için istifaya zorlanmadıysa AKP’nin içi neden bu kadar karıştı?

    CEVAP YAZ 2 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro