Ahmet Arslan konuşulmayanları anlattı FETÖ'nün asıl hedefi...

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 15 Temmuz darbe girişimine ilişkin İNTERNETHABER'e özel değerlendirmelerde bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ahmet Arslan konuşulmayanları anlattı FETÖ'nün asıl hedefi... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Körler sağırlar... 17 Ağustos 2016 00:06 Dünyanın hiç bir gelişmiş ülkesinde uluslararası inşaat devlerine şartlı-ipotekli yıllarca geliri kiraya verilerek yapılan köprüler,yollar, AVM'ler ekonomik gelişmişliğin ölçüsü olarak görülmez. Bunu iddia edenlerle de dalga geçerler. Ekonomide İnşaat döviz kazandıran değil, döviz harcayan bir kalemdir. Körler sağırlar oturmuş birbirini bir güzel ağırlamışlar. Ciddiye alınacak bir tarafı yok

    CEVAP YAZ 0 2
  • Demokrasi Nöbetçisi 16 Ağustos 2016 22:42 Hazır anlatıyorken 2010 Anayasa referandumunda Fetocularla ölülere bile oy kullandırma çalışmalarınızdan bahsetseniz diyorum.

    CEVAP YAZ 1 2
  • BOŞŞ LAFLARR. 16 Ağustos 2016 21:35 BİR AYDINLANMA ÇAĞINA GİRDİ AKP LİLER,BULMUŞSUN HADİ Yİ ANLAT DUR,YA BİRAZDA BİZ NE ETTİKTE BU HALE DÜŞÜRDÜK TÜRKİYEYİ DESENİZ BARİ,HANİ NERDEYSE,MUHALEFETE YIKACAKSINIZ.AZ LAF EDİNDE DÜŞÜNÜN BİRAZ ÖZ ELEŞTİRİ YAPIN.

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 16 Ağustos 2016 15:58 Gazeteler KAPATILIYOR!________________________Özgür Gündem gazetesinin geçici olarak kapatılmasıyla ilgili İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yazılı bir açıklama yapıldı.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Ahido 16 Ağustos 2016 15:56 Utanmamayı meziyet haline getirdiler.

    CEVAP YAZ 0 4
  • FRANKFURTER 16 Ağustos 2016 15:14 Flash Flash____________________________Alman hükümeti: Erdoğan Ortadoğu’daki terör örgütlerini destekliyor.... Türkiye “İslamcı Grupların Merkezi Eylem Platformu” ..........

    CEVAP YAZ 0 1
  • MİM MİM 16 Ağustos 2016 14:23 657 NOLU KANUN DEMİREL'İN MARİFETİDİR. BU KANUNLA AYRICA DEMİREL TEKNİK PERSONELİN İŞ YAPMA , ÜRETME GÜCÜNÜ SIFIRA İNDİRGEMİŞTİR. İTHAL İKAMESİ SANAYİLEŞME YERİNE İHRACATA DÖNÜK SANAYİLEŞMEYE YOL AÇSAYDI BUGÜNLERDE TÜRKİYE KORE DÜZEYİNDE OLURDU.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 16 Ağustos 2016 13:49 Sayın bakan sizden ricamız Gebze-Halkalı banliyo hattının biran evvel tamamlanarak hizmete açılması bu hat üzerinde oturan vatandaşlar şuana çok sıkıntı çekiyor bilginize.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Demokrasi Nöbetçisi 16 Ağustos 2016 12:44 Ak Partililer hallerinden son derece memnun olarak bol bol FETÖ romanları anlatıyorlar. Millet de "madem onları o kadar tanıyordunuz da niye bu kadar yakın arfkadaşlarınızı FETÖ'cülerden seçtiniz!?" demektedir.

    CEVAP YAZ 0 5
  • BİRDEN AYDINLANDILAR 16 Ağustos 2016 12:21 HADİ CANIM,NE ÇOK TA ŞEY BİLİYORSUNUZ,İYİ DE NEDEN BUNLARI SIZDIRDINIZ,ONLARCA RAPORU GÖRMEZDEN GELDİNİZ,ATATÜRKÇÜLERİ TASFİYE ETTİNİZ.NOOLDU,O BİRKAÇ KOMUTAN OLMASAYDI CESUR ATATÜRKÇÜ ŞİMDİ O SEVRİ GÖRMÜŞTÜNÜZ.!!!

    CEVAP YAZ 0 10
  • Farklı Bakış 16 Ağustos 2016 10:55 Bu bakan bize MARS'tan mı geldi. BİZ YILLARCA TÜRKİYENİN ASYA ile AVRUPA ARASINDA KÖPRÜ OLDUĞUNU BİLİRDİK. Ama 3. bir kıta daha ortaya çıktı.DEMEKKİ AKP li olunca 3.kıta da görünüyor. Üstelik AKP hep bir ağızdan 17-25 Aralık miladı tutturdu.YANİ 16 Aralıkta çaldıysan suçun yok HELAL OLSUN MU DİYECEĞİZ.

    CEVAP YAZ 0 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro