BIST 4.963
DOLAR 18,63
EURO 19,63
ALTIN 1.077,07
HABER /  GÜNCEL

Çölaşan gitti, Hürriyet bitti

Çölaşan'ı sadece 2 gazete savundu. Bu gazetelerden biri manşet yaptı...

Abone ol

Bugün gazetelerde Emin Çölaşan’ın Hürriyet’teki görevine son verilmesi farklı şekillerde değerlendirildi. Bazıları Çölaşan’a yüklendi, bazıları tepkisiz kaldı. Çölaşan’ı savunan iki gazete vardı.

1985 yılından bu yana Hürriyet Gazetes’nde yazan Emin Çölaşan’ın dün akşam işine son verilmesi internet medyasında büyük bir yankı bulmuştu. Bugünkü gazetelerde de konu ile ilgili benzer haberler yer aldı. Doğan Grubu gazetelerinde ise herhangi bir haber yoktu.

Sabah Gazetesi, ’Büyük gazetede büyük deprem’ başlığını attı, tarafsız kaldı.

Akşam Gazetesi ise ’Hürriyet Çölaşan’ı susturdu’ diyerek Doğan Grubu’na yüklendi.

Cumhuriyet Gazetesi, Emin Çölaşan’ın dünkü yazısı nedeniyle işinden kovulduğunu yazdı.

Vakit Gazetesi, sadece haberi vermekle yetindi, bir yorumda bulunmadı.

Yeni Şafak, ’Hürriyet Çölaşan’la yolunu ayırdı’ başlığını attı ve dünkü yazısı nedeniyle işine son verildiğini belirtti.

Genelde gazetelerdeki haberler birbirinin aynısıydı. Ancak tüm gazeteler içerisinde ikisi dikkat çekiyordu.

’Halka ve Olaylara Tercüman’ gazetesi Çölaşan’ın Hürriyet’ten gönderilmesini manşet yapan tek gazeteydi. ’Ve, Hürriyet bitti’ manşeti ile çıkan gazete şu alt başlığı attı: ’Laik Cumhuriyet’i savunan Atatürkçü Emin Çölaşan’ın Hürriyet’teki işine son verdiler.’ 

Gazete Çölaşan'ın kovulmasını, POAŞ’taki katrilyonluk vergi borcu kuşa çevrilen Aydın Doğan’ın iktidara ’Şükran ifadesi’ olarak değerlendirdi.
Gazetenin iç sayfasında ise Emin Çölaşan’ın ’Vay vay vay’ başlıklı dünkü yazısı verildi. (televizyongazetesi)