Selahattin Demirtaş hakkında hapis cezası!

Mahkeme heyeti, "Terör örgütü propagandası yapmak" suçundan Selahattin Demirtaş'a 4 yıl 8 ay Sırrı Süreyya Önder'e 3 yıl 6 ay hapis cezası verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Selahattin Demirtaş hakkında hapis cezası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • misafir 07 Eylül 2018 19:03 Bu ne la. Bir de cezayı paraya çevirirler tam olur artık. Ceza verdik demek için ceza vermişler. Ver 50-60 yıl.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Adaletsiz adalet 07 Eylül 2018 16:29 Bu ulkede baklava çalana 10 yil vatan hainine 3 yil verirler gülüm.adamin gozunde gozluk var kavgada kirarsan 16 yil yersin ayni adamin gozunu parmaginla cikarirsan 6 yil yersin

    CEVAP YAZ 7 9
  • Ekrem Abi 07 Eylül 2018 15:59 Bu yılın iyi haberlerinden birisi. Ama süre az olmuş...

    CEVAP YAZ 9 5
  • Zir Konyum 07 Eylül 2018 15:59 Az olmuş ! Aldıkları maaşları geri ödesinler ve yurt dışı edilsinler. Türkiyeyi istemeyen defolsun !!!

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 07 Eylül 2018 15:53 MOLDOVA CUMHURBAŞKANI İSTİHBARAT ŞEFİNİ SUÇLADI: TÜM BİLGİLERİ İSTEDİM!......Basın şefi Maxim Lebedinski , ‘’Şunu bilmenizi isterim ki, alınan kişilerin sığınma başvurusu yaptığı bilgisi cumhurbaşkanlığı makamına ulaşmadı.’’ açıklamasını yaptı

    CEVAP YAZ 4 1
  • Demirbaş 07 Eylül 2018 15:26 Haine 3 5 yil vermek ceza mı? Ver 100 sene bir kısmı hücre olsun.... Anlayan anladı . Ey hainler öyle mi!!!?

    CEVAP YAZ 5 11
  • TÜRKİYELİ 07 Eylül 2018 15:12 YENİ TÜRKİYEDE HER KES TÜRKİYE CUMHURİYETİ KANUNLARINA UYACAK.UYMAYAN KAÇABİLİRSE YUNANİSYAN VB..YERLERE KAÇACAK DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

    CEVAP YAZ 0 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro