Sedat Peker: Devrimcileri kendime daha yakın gördüm

Sedat Peker, katıldığı bir radyo programında Erdoğan'ı desteklediği algısının yanlış olduğunu söyledi ve ailesindeki tek solcunun babası olduğunu vurgulayarak, "Ben oradaki devrimcileri kendime daha yakın gördüm." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sedat Peker: Devrimcileri kendime daha yakın gördüm haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Tarihin en donek mafyasi 12 Eylül 2018 20:40 Perincekin tekrar guclendigini gordu yalaka

    CEVAP YAZ 0 6
  • Fatih yıldırım 12 Eylül 2018 18:47 Helal olsun güzel insan seviyoruz seni.

    CEVAP YAZ 10 0
  • Mmm 12 Eylül 2018 18:42 Yarın bu program sunucusu da olur

    CEVAP YAZ 0 4
  • OFLU BABA 12 Eylül 2018 18:34 BAK YAZDIGIM GERCEKLERI INTERNET HABER SANA KIYAK YAPTI YAYINLAMADI CUNKU SENIN ADINA UTANDILAR BUNLARI HERKESIN BILMESI LAZIM

    CEVAP YAZ 0 3
  • cemil 12 Eylül 2018 18:23 peker radyo programi yaptiysa gerisini düsünmek istemiyorum ...

    CEVAP YAZ 1 7
  • adam 12 Eylül 2018 18:19 kiyamet alametleri bunlar,böyle adamlarda söz sahibi artik...

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 12 Eylül 2018 18:06 Sosyal Demokrat akademisyenlerin kanında duş alarak mı solcu olacaksın

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 18:05 Önümüzdeki günler çok büyük olaylara Gebe Belli ki... bu dana bile devrimci olmaya soyunduysa Kıyametler kopacak demektir

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:46 Yurtseverleri Vurmak İçin Çamur Atacak.............

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:03 Diyet ödeme olarak akp yi desteklediğin söyleniyor

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:00 Adam ne demiş bi okuyun. Adminin ilgi çekmek için koyduğu başlık.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:57 Salla gitsin. Rize mitingini daha unutmadık.

    CEVAP YAZ 2 8
  • salih kara 12 Eylül 2018 16:48 Devrimcileri kendine daha yakın görüyor-muş da; Cumhurbaşkanına değil de Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne ve şanlı Türk milletine destek veriyor-muş da.... Geç bunları... Muhatap olmaya, ciddiye almaya değmez..

    CEVAP YAZ 1 9
  • Adalet 12 Eylül 2018 16:38 Karizmayi çizdirdin be reis. MHP AKP devrimci.

    CEVAP YAZ 1 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro