Saadet Partisi'ni ayağa kaldıran FETÖ tutuklaması

Saadet Partisi İstanbul İl Yönetim Kurulu üyesi Mustafa Yaman, FETÖ suçlamasıyla tutuklandı. Milli Görüş camiası tutuklama kararına büyük tepki gösterdi. Yeni Şafak yazarı ise 'uyarıyorum kumpas bu' diyerek tutuklamanın perde arkasına işaret etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Saadet Partisi'ni ayağa kaldıran FETÖ tutuklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • korkan memur 12 Temmuz 2017 14:23 işler tamamlanıyor ....içindekilere seslenemeyenler saadete korku salıyor...Bahçeli tamam korktu saadet de tamamlanınca gelsin yağlı börekler....Meral AKŞENER de tutuklandımı tamamdır ....yürü Reis kim tutar seni.....amma unutulmayan bir şey var ALLAH ın adaleti.....

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 12 Temmuz 2017 13:20 1000ali fetö akp dedir.etrafın fetöçü dolu..

    CEVAP YAZ 0 0
  • TURAN 12 Temmuz 2017 12:52 CHP NİN DURUMUNA DÜŞER

    CEVAP YAZ 0 0
  • HEMEN GAZA GELMEYİN BEKLEYİN 12 Temmuz 2017 12:36 MİLLİ GÖRÜŞÇÜ KARDEŞLER HEMEN GAZA GELMEYİN.TAYYİP ERDOĞAN SİZİN SAFLARINIZDA İKEN ÜSTELİK İSTANBUL BELEDİYE BAŞKANI İKEN,ŞİİR OKUDU DİYE DÜZMECE BİR YARGIYLA TUTUKLANDIĞINDA BU HASSASİYETİ GÖSTERMEDİNİZ,O GÜNKÜ HÜKÜMETE VE YARGIYA ÖFKE GÖSTERMEDİNİZ.İKİ YÜZLÜLÜĞÜN ALEMİ YOK ŞİMDİ.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 12 Temmuz 2017 12:36 Oooh.O fetöcü onu tutukla,bu fetöcü bunu tutukla.ne güzel dünya...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Neyse 12 Temmuz 2017 12:30 Bu her kimse birileri Fetö Belasını Saadet Partisinede bulaştırmanın gayreti içindedir.Ama tutmaz herkes bilirki bu ülkede Fetullah Gülen'e en mesafeli durmuş siyasi hareket Saadet partisidir.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 12 Temmuz 2017 12:21 hala anlamiyorsunuz deyilmi ?.... sirayla kim isine gelmiyorsa atin iceri

    CEVAP YAZ 0 1
  • HAKSIZ MI! 12 Temmuz 2017 12:15 (DEVAM) Kılıçdaroğlu ile konuşmamıza dönüyorum. CHP lideri, “Daha vahimi ise...” diye söz başlayınca kulak kesildim. Sözü darbenin siyasi ayağına getirdi. “Başbakan ‘FETÖ’nün siyasi ayağı yok’ diyor. Siyasi ayağı yok demek, darbe olmadı demektir. Darbe olacak, bu darbecilerin bir hükümeti olmayacak? Darbe olur, darbeciler gelir, bir hükümet kurar. 12 Eylül’de, 12 Mart’ta öyle yapmadılar mı? Başbakan’ın darbenin siyasi ayağı yok demesi dünya kadar soru işaretinin ortaya çıkmasına neden oluyor” dedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ANADOLU GENÇLİK GÖNÜLLÜSÜ 12 Temmuz 2017 12:08 ALOOOOOOOOOOOO LA MOSMUSUN SOSMUSUN ADINI BİLE ŞOM AAĞIZLA YAZMIŞSIN DUR BEN SÖYLİM SANA ULAN KAÇAK GÜREŞEN ZAVALLILILAR İKİYİÜZLÜLERRRR DÜNYANIN ZALİMİ ALÇAĞI TERÖRİSTİ ZALİMİ ABD DEMİYORMU YA BENDENSİNİZ YA DEĞİLSİNİZ ZATEN BUNLARDA AYNEN SUUDİ ARAPLARI YADA BİRLEŞİK ARAPLAR GİBİ NNASIL ABDİNİN YANINDA YER ALIYORLARSA BUNLARDA MÜSLÜMAN GÖZÜKÜYORLAR AMA KİMLERİN YANINDA DURDUKLARINI GÖRÜYORUZ TEHDİT ETMEYE GEREK YOK ADAMLAR AÇIKTAN BUNU YAPIYORLA GÖZÜMM WOSSSSS WOSSSSS WQS 12 Temmuz 2017 11:19 SADET PARTİSİSNE SAFINI BELİRLE YOKSA... TEHDİDİMİ DİYE AKLA GELİYOR

    CEVAP YAZ 0 0
  • veli 12 Temmuz 2017 11:57 iyi oldu diyemiyorum canınız yandığında hukuksuzluktan bahsediyorsunuz oysaki bir yıldır haksızlık,hukuksuzluk ve adaletsizlik hat safaya ulaştığı halde siz oy verdiğimiz partiler koyun gibi sessiz lik içinde uyumaktadır

    CEVAP YAZ 0 0
  • KAŞGARLI MAHMUT 12 Temmuz 2017 11:29 ALOOOO ÇAKMA MİSAFİRRRR ÖYLE LAGA LUGA YAPARAK KAFA KARIŞTIRMA OLURMU HİÇBİR ŞEY KARIŞMADI HERKES BİR ŞEY YAPARKEN GAYET AÇIK VE NET HERKES NE YAPITIĞINI ÇOK İYİ BİLİYOR ANLADINIZMI AT İZİ İZ İZİNE KARIŞMADI HERKES NEREDE DURDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYOR KURUNUN YANINDA YAŞDA YANMIYOR GERÇİ SEN BUNU YAZARKEN BİLEREK VE BİLİNÇLİ YAZIYORSUNDA ODA AYIR BİR KONU DEDİMYA ADALET YÜRÜYÜŞÜNDE HERKES NEREDE DURDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYORDU VE VEKİL İÇERİ ALINIDĞINDA SN. TEMEL KARA MOLLANIN OĞLU ÇOK ENDİŞELİYİZ FLAN DİYORDU HERKESİN DURDUĞU YER GAYET AÇIK GÖZÜM BİZ BİLİYORUZ HERKESDE BİLİYOR ANLADINNNN Misafir 12 Temmuz 2017 11:03 at izi it izine karıştı...kimin ne olduğu belli değil... kurunun içinde yaş da yanıyor.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 12 Temmuz 2017 11:24 akp içindeki fetöcüler bitmedikçe fetö bitmez bylookçu vekiler bir an ihraç edilsin yoksa akp ye oy yok

    CEVAP YAZ 0 3
  • WQS 12 Temmuz 2017 11:19 SADET PARTİSİSNE SAFINI BELİRLE YOKSA... TEHDİDİMİ DİYE AKLA GELİYOR

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 12 Temmuz 2017 11:14 fetönün asıl beslenip büyütüldüğü siyaset sahalarına hiç giren yok. damatlar ve tüm gerçek suçlular elini kolunu sallaya sallaya geziyor, bunlarda fetönün ekmeğine yağ sürmek ister gibi davranıp onların gerçek düşmanı saadetlilere saldırsın öyle mi? adaleti adında taşıyıp özünde yaşamayanlar, Allah var Gam yok... ilahi adalet elbet tecelli edecek

    CEVAP YAZ 4 35
  • yemezler 12 Temmuz 2017 11:07 Yeni şafak yazarı okuyucu kitlesini iyi tanımış ne dersen inanacak bir güruh...he he kumpas..la oğlum tutuklama listelerinin bizzat adalet bakanlığından geldiğini bir sulh ceza hakimi sanıklardan birine söylüyor izmirde..kimi kandırıyorsunuz siz

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Temmuz 2017 11:03 at izi it izine karıştı...kimin ne olduğu belli değil... kurunun içinde yaş da yanıyor mu?...bylock kullanmayıp da telefonuna haricen yüklenen olabilir mi? birilerine kin duyan alçak insanların kıskançlık ve garez ihbarları var mı? olay içinden çıkılmaz bir hal almaya başladı ...

    CEVAP YAZ 3 5
  • ESKİ SAADET PARTİLİ 12 Temmuz 2017 11:00 ALOOOOOOOOOOOOOOO BEYLERRR BEN BİR VATANDAŞ OLARAK SİZE BAKANKEN YADA DEĞERLENDİRİRKEN KİMİN SAFINDA NAMAZ KILDIĞINIZA BAKMAM KİMİN SAFINDA DURDUĞUNUZA BAKARIM KARDEŞŞŞ ANLADINIZMIII SN. TEMEL KARA MOLLANIN OĞLUNA DUYURULUR Yok kırılmaymış yok bir yanlışlık varmışş vs. Alooo ya beylerrr beni niye almadılar yaaa buradan sn. Temel Kara Molla nın oğluna sormak lazımmm chp ye hertürlü deesteği veriyorsunuz adalet yürüşünde vekil hapse atıldı bundan çok endişeliyiz fiilannn ne olduuu bunda bir yanlışlık filan varmııı yoksa bundanda endişelimisiniz bayımmm

    CEVAP YAZ 6 3
  • ASDE 12 Temmuz 2017 10:43 FETONUN SİYASİ AYAKLARINA SIRA GELDİ

    CEVAP YAZ 5 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro