Rusya'dan net İran mesajı: 'Kabul edilemez'

Rusya, İran'da yaşanan gelişmelerin ülkenin iç meselesi olduğunu vurgulayarak, "İran'daki durumu istikrarsızlaştırabilecek dış müdahaleler kabul edilemez" açıklamasında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rusya'dan net İran mesajı: 'Kabul edilemez' haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:31 Rusy" ya kocaman bir afferin ,ve şaka çıkartıyorum.

    CEVAP YAZ 0 105
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:34 Baskıcı dayatmacı rejimler ülke için hep tehlikelidir. Orta doğu ülkeleri bir türlü demokrasi ve insan haklarını içine sindiremiyor. Her hak arayışında hemen dış güçler edebiyatı başlıyor. Bir ülkede herşeyden önce halkı için demokrasi ve özgürlük verilmesi gerekir. Sokakta sopa ile örtünme hatası cezası kesilirse, devlet görevlisi olmayan rejim korumaları sokakta kafasına estiği gibi davranır ve yargılanmazsa, insan hayatı önemsiz olursa ve yargı tepeden yönetilirse nereye kadar. Zorla din de, yaşam tarzı da dayatılıyor. Sonra da dış güç ayakları.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Klm 02 Ocak 2018 04:17 Rusyaya güvenirse iran yanılır.....rusya paylaşımcı abd ile...rusya hep abd ile ortak.... ...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 02 Ocak 2018 00:57 Ey İran halkı: aynı oyunu 4 yıl önce Türkiye de oynadılar hiçbir ders almadınız mı? Yapmayın bunu ülkenize yazık etmeyin. Görmüyor musunuz abd israil sizi bölece parçalayacak. Sonunuz ırakta beter olacak.aklınızı başınıza alın. Kendinizi kullandırtmayın.

    CEVAP YAZ 10 5
  • tarih yoksunları 02 Ocak 2018 00:55 evet 1000 yıl iranı türkler yönetti ! türkler orta asyadan hazar kıyılarına geldiğinden beri persler bizim idaremiz altında yaşıyor. biraz tarih okuyun ! iranda iktidar 1920lerin sonunda , iktidar türk hanedanındaydı !!! timuru safevileri selcuklusu harzemşahı , akkoyunu karakoyunu avşarı kaçar ı ??? 1925 e kadar iran türkündü, türklerinde ! iranda şu an yaşayan azeri nüfus kaç milyon haberiniz var mı ? eee tarih diye masal öğretilirse okullarda sen ne yapacaksın.

    CEVAP YAZ 7 4
  • Ahmet Şimşek 02 Ocak 2018 00:29 İran nanim diğer presler ne zaman Osmanlı yada Türkiye ile yönetilmesi :)

    CEVAP YAZ 0 1
  • kundemacı 02 Ocak 2018 00:25 ABD' nin teröristlere destek açıklamasından sonra; İran Devleti ve hükümetinin yanında olduğunu ilk açıklaması gereken ülke Türkiye iken bu açıklamayı yapan ilk devlet maalesef Rusya oldu. İran'daki bu kalkışma tam bir terör hareketidir. Kınanması gerekir.

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 02 Ocak 2018 00:05 Protesto yapılacaksa böyle olmamalı bu protesto dedikleri masum görünmüyor bu protesto olmaktan çıkmış anarşiye döndü olaylar çıktı,diğer yanda bu durumu destekleyen insanlar var yani iranın gidişatından memnunlar,bir ülkede memnun olanda vardır memnun olmayanda herkes memnun edilemez ama bu durum durduk yerde aniden başlıyor polis basılıyor ve ölenler var bunun altında başka şeyler var o şeylerin ne olduğu belli malum herkesin bildiği şeyler

    CEVAP YAZ 3 1
  • ozan 02 Ocak 2018 00:03 1000 sene turklerin idare ettiği İran mi? Arkadaş hangi gezegende yaşıyorsun sen..... İran fazla değil 15 sene turkiyenin dediğini yapsa dünyanın anasını ağlatır ikisi ne konuşuyorsun sen.. senin söylediğin daha iki ülkenin tarihinde görülmemiş birsey ,hemde 1000 sene vay be..

    CEVAP YAZ 2 0
  • turan yakın 01 Ocak 2018 22:17 azeri kardeşlerimizle birleşmenin zamanı geliyor sanırım ! 1000 sene türklerin idare ettiği iran, şurada dış destekli darbe ile farisilerin eline geçeli 50 sene olmadı , gümledi !!! Turan eller varolsun , tanRI türke yar olsun...

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 01 Ocak 2018 22:10 bir taraftan rusya diger taraftan abd iran çıkmaza girdi

    CEVAP YAZ 1 3
  • ahmet kemal 01 Ocak 2018 22:05 rusya sanki çok temiz.. yıllarca orta asyalı türkleri sömürdü.. çeçen katliamı vs.. rusya amerikadan daha zalimdir..

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 01 Ocak 2018 21:10 Mezhep kışkırtmalarına gelmeyin kandırmasınlar kanmayın.İran da emellerinden vazgeçsin.İslam aleminin birliğe ihtiyacı var.Kudüs meselesinde uyanmadıysanız yuh size.

    CEVAP YAZ 14 4
  • Misafir 01 Ocak 2018 20:18 Ben her yıl başında kadehimi Küba için kaldırırım 1 Ocak 1959, Küba devrimi bir iddiadır, onurdur, halktır.

    CEVAP YAZ 5 17
  • osmancık 01 Ocak 2018 20:09 Amerika İranı, Mısırı ve Arabistanı (mekke medine hariç) işgal edecek. Birileri yazmıştı dersiniz.

    CEVAP YAZ 7 3
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro