Rus yazar Dugin'den 15 Temmuz'la ilgili çarpıcı sözler!

15 temmuz darbe girişimini bir gün önceden haber veren Rus yazar Alexandr Dugin, 15 Temmuz'la ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Dugin, “15 Temmuz darbe teşebbüsü başarılı olsaydı Türkiye’de iç savaş çıkardı. 15 Temmuz’un gerçek kahramanları Türk halkıdır” ifadesini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rus yazar Dugin'den 15 Temmuz'la ilgili çarpıcı sözler! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 17 Temmuz 2018 19:39 Biraz güçlenenlerin darbe yaptığı ülkemiz 1960 tan beri çok darbeler gördü!Darbelerde düzen değişti!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Pehhh 17 Temmuz 2018 18:17 Birisi demiş Rusya bize haber vermedi ye versin boğazları ele geçirmenin derdindeler

    CEVAP YAZ 1 0
  • SİVAS 17 Temmuz 2018 16:25 ELİN RUSU BİLİYORDA KILIÇDAROĞLU HALA İNKAR EDİYOR KORKAK DARBEDEN KAÇAN SİYASET AYIBI?

    CEVAP YAZ 2 30
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:49 Sayın Dugin Danışman siz Hain Darbeyi günler Hata Aylar önceden biliyorsunuz,bize haber veriyorsunuz ala.........acaba bizim kurumlarımız hükumetimiz bu Ülkede bostan korkuluğu muydu diye soruyorum, el cevep sorarsan polis gelir kapına dayanır.

    CEVAP YAZ 5 21
  • ATTİLA 17 Temmuz 2018 14:45 Türkün Türk'ten başka dostu hiç olmadı. Sınırlarında sorun varsa genişlet. Ya büyürsün yada çiğ çiğ yerler

    CEVAP YAZ 2 7
  • Kahraman Kenan 17 Temmuz 2018 14:31 12 eylül le diğerleri farklı. 12 eylül de halkın can güvenliği 0 dı.herkesin canı tehlikedeydi.siyasiler birbiriyle kavgaliydi..olayların önlenmesi mümkün değildi. 12 eylül hariç diğerleri halka zarar verdi.15 temmuz tamamen vatanı parçalamak üzerine kurulu bir hain hareketidir.

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:42 darbelerin istinasız tümü ABD kaynaklıdır USA türkiye yi natoya girdiği günden beri uydu olarak görmüş rusya ya karşı koruma bahanesiyle müstemleke haline getirmiştir en başta ingilizlerin gidiminde olan ülke sonra ABD ya pas edilmiştir anlandınmı arkadaşım

    0 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:43 darbecilerin tamamı ABD nin emir eri 12 eylülde ABN başkanı CARTER a bizim çocuklar işi başardı lafı meşhurdur

    0 2
  • CAN CANMIŞ 17 Temmuz 2018 14:27 BUNLAR NERENİN BEY YA-- BEYLER BEYİ KANA KAN İSTİYOR KİMİ KANDIRIYOR KİMLERİ GAZA GETİRMEK İSTİYOR AKLILI APTAL BEY.

    CEVAP YAZ 0 3
  • TEZAT BALABAN 17 Temmuz 2018 14:22 BALABAN BEY- CİĞİ AT GÖZLÜGÜNÜ ÇIKAR BİLEREK ÇAMURA YATMA O KÖPRÜLERİN ALTINDAN ÇOK SULA AKTI GEÇ SEN BUNLARI BU AYKLARI . TEZAT. OLAN KONTUROLLU KEMALİN BAŞDANIŞMANLARI NERDE. YOLLARI YILLARI NEREDE NASIL NEDEN BİRLEŞTİ KESİŞTİ.

    CEVAP YAZ 0 5
  • VATANDAŞ 17 Temmuz 2018 14:20 BİRİLERİ HALA DARBEYİ AKP YAPTI DESİN ELİN GAVURU ANLADI BİZİM HDP Yİ BARAJ ATLATANLAR ANLAMADI.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:44 darbeyi kimin yaptığı değil kimin lehe çevirdiği ve kullandığıdır...kapişş

    2 3
  • nihat 17 Temmuz 2018 14:17 on beş temmuz darbesinin mimarı abd dir 1980 yılında iranda humeyni ile devreye sokulan aşırı dinci yönetim ile Türkiye de fetö ile devreye kokulmuştur,ama burdaki fark sayın cumhurbaşkanımız ve yetişmiş insanlarımız sayesinde onların durumu 15-20 aralıkta meydana çıkınca gerekli önlemler hızla alınmıştır,ayrıca önceki darbelerdende insanlarımız çok çektigiiçin hemen tepki vererek karşı durmuşlardır.

    CEVAP YAZ 4 7
  • Cahil 17 Temmuz 2018 14:08 Ruslar Türke değil çıkarına bakar.15 temmuzu nato yaptı.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:16 MAL MARTAVAL peki bu adam ne söylüyo darbeyi hutu kabilesimi yaptı diyo töbe estağfurullah

    1 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:21 ee peki erdoğan natoya gezmeyemi gitii trampla çak yaparak...

    0 3
  • Lili 17 Temmuz 2018 14:06 Tamam da bu hainler binlerce kişi. Bunlar cemaat zarar gelmez diye düşündüler. Sonuç ortada. Ak Partili fetulahsever kişileri umarım kovar.vekil pazarligina kadar iş gitmişti.uyanamadik kandirildik aldatildik mecliste ve halktan aldıkları yetkiyle bari milli Görüşçü veya ülkücü koysaydiniz devletede üzerimize bomba yağmasaydı. Ne masummuş ak.erbakanı kandiramamislardi.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:03 Türkiye' nin altın rezervini İngiliz Bankaları' na bu hükumet taşımadı mı? Türk halkının dostu kim çok iyi görülüyor!

    CEVAP YAZ 1 0
  • hakkı 17 Temmuz 2018 13:57 elin rusu dönen dolabı anlıyor, çözümlüyor ama bizdeki IQ su vücut ısısının altında olan süper aydın insanlarımız darbeye tiyatro diyorlar. eğer bu darbe gerçekleşse idi ilk kazık sizlere girecekti sonra diğerlerine sıra gelecekti. bakın iran devrimi ülkede laikler bile humeyniye destek verdiler sonra irandan TÜRKİYE CUMHURİYETİNE kaçıp sığınıp canlarını zor kurtardılar ve halen TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı olarak yaşıyor bu insanlar. biraz akıl ve izan yeterli. evet biliyoruz REİSİ sevmiyorsunuz, ama bu nefret vatan hainleriyle iş birliği yapacak kadar olmamalı.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:47 bizdekiler bizans patentli karanlık aydınlar kardeşim neden anlamak istesin hayatlarını dünyalarını bir çırpıda yıkacak gerçeği bilerek kasıtla inatla ısrarla inkar edecek tek çare kendilerini KANDIRMAK

    1 2
  • dert-45 17 Temmuz 2018 13:56 CEHAPE marjinal grupların yuvası haline geldiği herkes görmüyor mu? CHP nin yaptığı yanlışları başka bir parti yapsaydı kıyamet koparırılardı

    CEVAP YAZ 1 5
  • kemal-çap 17 Temmuz 2018 13:52 Esas karanlık güçlelrle iş tutan CEHAPE dir çok gödük, kimi kandırıyorsunuz, Sözde ADALET adı altında bütün MARJİNAL grupları peşine takan kasetçi Kemal vatanın dibine kibrit suyu döküyordu

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 17 Temmuz 2018 14:18 fetöün peşine takılan kimdi.dahasını yazmaya bile gerek yok ..sudan mudan mısır filan falan ..........neyse...

    0 0
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:48 ruslar ne zaman türk ü düşünmüş....................................

    CEVAP YAZ 1 4
  • Welat-13 17 Temmuz 2018 13:42 Yahu sen önc Bülent Ecevit Kılıçdaroğlu, Enisin FETÖ yü destekliğidiğini söyle, Hep kendi hatalarını görmezden gelip başkasına suçu yüklüyorsunuz Sizin zihniyet şu anda bile desteklemiyor mu Kılıçdaroğlu Bakır köyde Maçın darbeden yana sonuçlanacağını dört gözle beklemiyor muydu?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:40 tam da duymak istenilenleri söylemiş başka bir cacık yok

    CEVAP YAZ 3 1
  • alara 17 Temmuz 2018 13:38 aslında diğer darbelerde buda abdnin yaptığı darbeler, öncekilerde kemalistleri, bunda fetocuları kullandı, adamlar her kılıkta çıkıyor

    CEVAP YAZ 0 5
  • macellan 17 Temmuz 2018 13:37 Balaban Beyi ERDOĞAN iktidar ( sandıktan çoğunluk oyu ile 2002) olduğunda muktedir olamadığını bir kaç kez tekrarladı neden fetö 40 yıldır devletin içine CIA NATO MOSSAD marifetiyla sızmış vede güçlüydü istediklerini verme işi baştan samimi olduklarına inanmasıy oldu ancak süreç içinde "özal"ın dediği gibi her şeyi istemeleri ve gerçek yüzlerinin görülmesi ile kılıçlar çekildi,hedeflerinin ne olduğu anlaşıldı ve savaş başladı ERDOĞAN ı indiremeyeceklerini anlatınca darbe girişimine teşebbüs ettiler ve tokadı yediler takke düştü kel göründü görmek isteyene dün şöyleydi böyleydi lafı güzaftır bu gün nedir ne olmuştur siz onu anlayın RUSLARIN en büyük beyinlerinden biridir bu filozof senin yakın uzak tarihinden haberin yok dostum

    CEVAP YAZ 0 8
  • beyler beyi 17 Temmuz 2018 13:35 içerdeki o hainlere bu fırsatı vermeyeceğiz. kansa kan cansa can.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erkan 17 Temmuz 2018 13:30 Balaban beyi sen Turkiye de yasamiyorsun galiba. Sordugun sorunun cevabi yakin gecmisimiz de var zaten. Demek ki senin niyetin bagciyi dovmek.

    CEVAP YAZ 1 4
  • burada genelde misafirler yazıyor.... 17 Temmuz 2018 13:23 "Dünya gerçekleri ile örtüşmeyen ve suya sabuna dokunmayan sıradan bir beyan" örneğin paralelin arkasındaki güç veya güçler kimler?

    CEVAP YAZ 2 1
  • Balaban Beyi 17 Temmuz 2018 13:12 İyi güzel amma; Bu HAİN FETÖCÜLERİ 13 - 14 SENE BAŞLARINA TAÇ YAPAN , " her istediğini verenler " AKP İKTİDARI DEĞİL MİYDİ..? Bu tezat'ı nasıl açıklayacaksınız...? R.T.Erdoğanla yollar niye ve ne zaman ayrıldı..?

    CEVAP YAZ 14 2
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:25 Siz daha hiç bir şeyi çözememişsiniz

    0 0
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:26 TEZATLIĞI ANLAYAMAMAK ANORMAL ERDOĞAN İÇLERİNE GİREREK ONLARI HAİN PLANLARINI YERLE BİR ETTİ...

    0 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:31 bu yapı 40 yıldır var her iktidar bunlara yardım etti ve güçlendiler.halkın nezdinde dini bir cemaatti.eğer tasfiye girişiminde bulunsaydılar hemen çok tepki çekecekti.önce arpalıklarını kestiler cemaatin tepkisi çok şiddetli oldu sonra mücadele başladı bilmem anlatabilddiimmi balaban beyi.

    0 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:40 Fetöcü dediğin hainler ABD nin ülkedeki en güçlü koluydu zırto sen kendi liderini 16 yıldır tanımadıysan mucize mi bekliyosun hala

    0 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:52 tacı dspli ecevit yaptı uyan uyan kardeş...

    0 0
  • Misafir 17 Temmuz 2018 13:54 50 yıldır teröristlerin arka bahçesinde siyaset yapan kim.

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro