Prof. Ahmet Ercan canlı yayında o insanları aşağıladı

Habertürk canlı yayınına konuk olan Prof. Dr. Ahmet Ercan, yoksulların kime oy vereceğini bilmediğini, şehit olma gazıyla savaşlarda öldüklerini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Prof. Ahmet Ercan canlı yayında o insanları aşağıladı videosuna yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU VİDEOYA YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • ali kacar 14 Ocak 2018 12:12 yanlış mı demiş ? bir tane zengin şehit gösterin tamam diyeyim.

    CEVAP YAZ 4 4
  • var mısın? 14 Ocak 2018 11:32 ''O insanları'' yazan editör asıl sen aşağılamışsın şehitleri.Bana bir tane şehit olmuş zengin,bürokrat ,vekil ya da general evladı göstersene admin efendi.Sende arşivler vardır bi yaz da görelim.Sonra da ben burada sana Bedelli yapan ve çürük alan Ak Partili vekillerin yakınlarının listesini yazayım.

    CEVAP YAZ 4 0
  • erdem 14 Ocak 2018 11:28 rabia* şehitliğin anlamını sadece fakirler,garibanlar bilir.Zenginler şehit olmaz.Hatta askere bile gitmez.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Hakkı BULUR 14 Ocak 2018 10:45 Adamın dini görüşlerine katılmam ama deprem ve yoksullarla ilgili bu görüşüne katılıyorum.

    CEVAP YAZ 6 1
  • osmancık 14 Ocak 2018 10:21 Bu adamın zikrini ve fikrini bilmem ama dediği doğru. Neden cepheye sadece yoksullar sürülür? Var mı cevabını bilen. Zenginlerin şehid olmaya ihtiyacı yok mudur?

    CEVAP YAZ 7 4
  • ecemnur 14 Ocak 2018 10:20 Admın biri ne demiş?Şehitlik çok geçerli olsaydı zenginler alır fakire bir şey kalmazdı.Doğru mu değil mi bilemem ama her şehit haberinde boydan boya gerilen bayrağın altındaki dere çatma evlere ve içinde yaşayan yoksul şehit ailesine baktıkça içim titrer.Bir de çürük alıp ya da bedelli bekleyip çıkınca giden Ak Partili vekil bakan yakınlarına bakarım İnternetten...Yalan lan bu dünya derim.

    CEVAP YAZ 6 3
  • RWER 14 Ocak 2018 09:47 rabia/ İŞTE CEAHLET BÖYLE BİRŞEY.

    CEVAP YAZ 7 2
  • ANKARALI 14 Ocak 2018 09:45 Hain,yargilayin,vatantandasliktan cikarin bu vatanhainini kesnlikle Fetocudur hemen bu sesler yükselir Dogru sözlerin söylendigidigi canim ULKEMDE

    CEVAP YAZ 9 1
  • sng 14 Ocak 2018 09:28 adam yalan mı demiş! şehit olanlara bakınca hep fakir, yoksul olanlardan çıktığını görüyoruz. ezilen hep onlar. ama buna rağmen bu kişilerin verdiği oylar ile iktidar olunuyor

    CEVAP YAZ 16 6
  • anGut 14 Ocak 2018 08:40 Şehit Ailelerine bakınca, İş kazalarında ölenlere bakınca NE KADAR ZENGİN OLDUKLARINI GÖRÜYORUZ. Gecekonduda zaten zenginer oturur.

    CEVAP YAZ 18 2
  • anGut 14 Ocak 2018 08:34 zenginimiz bedel verir askerimiz fakirdendir

    CEVAP YAZ 20 4
  • rabia 14 Ocak 2018 08:32 sana yazıklar olsun insan müsveddesi...sen prof olmuşsun neye yarar, şehitliğin anlamını bilmiyorsun haspa.

    CEVAP YAZ 5 30
  • assa 14 Ocak 2018 08:23 Tarihte hep böyle olmuştur. Vaan için öen fakdir . Şehit edabiyatı yapıp zaferin kaymağını yiyen zengin

    CEVAP YAZ 24 8
  • aslı 14 Ocak 2018 08:22 kara çadır is'mi tutar martin tüfek pas mı tutar ağlayanım anam bacım elin kızı yas mı tutar yemen yolu çamurdandır karavanam bakırdandır zenginimiz bedel verir askerimiz fakirdendir tarlalarda biter kamış uzar gider vermez yemiş sol yemende can verenler biri memet biri memiş.. Ali ASKER

    CEVAP YAZ 1 21
  • WQE 14 Ocak 2018 08:18 NERESİ YALAN. İŞİNİZEGELEMDİM,. VARMI BİR ÇOCUĞUNUZ ŞEHİT OLAN

    CEVAP YAZ 25 5
  • Misafir 14 Ocak 2018 07:50 maddeye tapmış imansızın birisiymiş. sanki kendisi ölmeyecek

    CEVAP YAZ 2 24
  • salhor 14 Ocak 2018 00:51 Bu tür laf, iki cebhelidir. Adam ya şeytanlık güdüyor; ya da kahır içinde. Ben de tasdikliyorum ve ikincilerdenim.

    CEVAP YAZ 4 32
  • HOCA HAKLI 14 Ocak 2018 00:34 Adam doğru söylemiş ne var bunda anlamadım.. Türkiyenin gerçeğini yüzünüze çarpmış A dan z ye her dediği doğru..

    CEVAP YAZ 36 13
  • haydar 13 Ocak 2018 23:39 Bu adamı utandırmak mı istiyorsunuz, Afrine zenginler önden gitsin, fakirler arkalarından gelsin hem şehit olma önceliğini biraz da zenginlere vermek lazım, peygambere birazda zenginler komşu olsun...

    CEVAP YAZ 1 24
  • Sutekin Kürşat 13 Ocak 2018 23:13 Adam doğru söylemiş. Siyasi kısmını bi kenara bırakın felaketlerde ölenlerin büyük kısmı hep garibanlardır.

    CEVAP YAZ 16 27
  • Misafir 13 Ocak 2018 23:11 Aşağılama değil gerçek bir tesbit.

    CEVAP YAZ 27 20

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro