Piyasalarda neler oluyor dolar saat 15.30'da 6.40 bandını da aştı

Bugün dolar ve euro frensiz gitti. Öğle saatlerinde 6.39'da olan dolar kuru öğleden sonra 6.40 bandını da aştı. Euro'nun satış fiyatı saat 15.30'da 7.53 lirayı gördü. Altın fiyatları da artıyor çeyrek altın 412 lira. İşte 29 Ağustos 2018 piyasa verileri.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Piyasalarda neler oluyor dolar saat 15.30'da 6.40 bandını da aştı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 30 Ağustos 2018 00:58 oflu sende dolar var.

    CEVAP YAZ 1 0
  • OFLU BABA 30 Ağustos 2018 00:15 ISMINI DAHI YAZAMAYAN KORKAK HERIF BANA SABAN DIYEN SABANOGLU SABAN BEN GITTIGIM RESTORANTTA IKIYUZ DOLARI BAGSIS VARIYORUM YANI EMEKLI MAASIMI EMEKLI MAASIMI BIR GECEDE BAGSIS VARIYORUM PARAYA IHTIYACIM YOK COCUKLARIMIN GELECEGI ICIN GUCLU BIR DEVLETE IHTIYACIM VAR BU DEVLETIDE SABIRLI OLURSANIZ ANCAK RTE. BEY INSA EDER BEN KEMAL KILICTAROGLU DEVRINDE HASTAHANE DE COK KUYRUGA GIRDIM GUNLERCE AYLARCA SAGLAM GIRIP OLULERIN CIKTIGI KIMSENIN HESAP SORMADIGI DEVIRLERDE DEDELERINIZE BABALARINIZA SORARSANIZ ANLATIRLAR CIGERLERINE KADARDA OFLU BABAYIM

    CEVAP YAZ 2 2
  • MİSAFİR 29 Ağustos 2018 23:29 TÜRKİYE ALTERNATİFSİZ DEĞİL HERHALDE ..GICIR GICIR YÜZ LİRALARI BASAR VE ONU KULLANIRIZ..NE YANİ??

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 29 Ağustos 2018 23:19 : On altı yılda nereden nereye geldik. Halkın devlete güveni neredeyse sıfıra indi...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 29 Ağustos 2018 22:51 Beyler ekonomi politikasi iflas etmistir. Butun dunya ile kavgali bir ulke maalesef ekonomik firtanin icine giriyor. Iyi gunler beklemiyor bizleri... Herkes secimde tercihini yapti. Simdi sonuclarina katlanma vakti.

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 29 Ağustos 2018 22:49 yazacak konuşacak o kadar çok şey var ki en iyisi susmak

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 29 Ağustos 2018 22:34 Dış güçlerin oyunu bunlar 🤣

    CEVAP YAZ 2 0
  • Mehmet şimşek geri gelmeli 29 Ağustos 2018 22:27 Damat berat düşürür doları

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 29 Ağustos 2018 18:56 Başkan Erdoğan doları 10 yapmaya kitlendi. 10 olamdan durmak yok yola devam. Birileri Başkana bizim para birimimizin TL olduğunu hatırlatsın Allah Aşkına.

    CEVAP YAZ 5 20
  • ER 29 Ağustos 2018 18:53 BU SİTE DÜŞÜK GÖSTERMESİNE RAĞMEN 1 DOLAR 6,500 TL YE GELDİ...

    CEVAP YAZ 1 9
  • OFLU BABA 29 Ağustos 2018 18:46 BENIM EMEKLI MAASIM BESYUZ DOLAR ALIYORDU SIMDI IKIYUZ DOLAR ALIYOR CANI SAG OLSUN ERDOGAN BEY KARDESIMIZIN TURKIYEYI DUSMANLAR SARMIS TEK BASINA MUCADELE EDIYOR KEMALDE DESTEK OLACAGINA HABIRE KOTULUYOR UNUTMAYACAGIZ KEMAL DUSMANLIKLARINI

    CEVAP YAZ 41 6
  • Misafir 29 Ağustos 2018 18:55 eğer sen aktrol değilsen ben de duvar saatiyim. ))

    2 12
  • Misafir 29 Ağustos 2018 21:05 adın şaban mı oflu baba başkası mümkün değil

    3 4
  • Misafir 29 Ağustos 2018 22:52 gerçekleri beyninden anlamayan başka bir yerinden anlayan şimdiden daha ilerisini ve gerisini göremeyen sadece duysgusal bakan kardeşim kendi ağzınla söyledin fakirleştim diye iyi de ey kardeşim sen fakirliğin ne menem birşey olduğunu git dedene sor

    0 4
  • Misafir 29 Ağustos 2018 18:41 devlet en büyük isveren konumunda. sürekli memur aliniyor. tasarrufa uzagiz. sürekli borclanarak yol köprü hastahane yaptiriliyor geri dönüsü cok az. kimsenin umurunda degil. serbest ekonomi deniyor uygulanamiyor. dis kaynaklar sicak para verme konusunda istekli degil. sadece avrupa düsünüyo görünüyor. oda 146 milyar euro borcu nasil geri kurtaririz diye. yetkililer acikca konusmuyor. devletteki amirler zaten yüksek maas alsigi icin umurlarinda degil olan millete olacak.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Yeter beeee 29 Ağustos 2018 18:34 İnşaat çılar kâr etmeye devam etsin bakalım ülke böyle giderse 6 ayda batar o zaman bakalım kaç milyarder ülke ekonomisine katkı sağlar yazık bu ülke insanına hükümet tezelden yeni politikalar geliştırmeli topyekun üretim yapılacak alanlar geliştirilmeli mesela devletin kendi hayvan yetiştirme kurumları olmalı bir sürü boş köyler var meralar bomboş sanayici beyler montaj işlerini biraksın bir zahmet bişeyler üretsin hazırdan para kazanmak nereye kadar fabrika kurulsun hammedde üretilsin yeter beeee

    CEVAP YAZ 0 6
  • Adil 29 Ağustos 2018 17:45 Muhalefetin yüzünden dolar Euro çıkıyor. Yaşasın damat cumhur ittifakı

    CEVAP YAZ 0 15
  • Misafir 29 Ağustos 2018 21:07 bu chp olmasa her şey düzelecekte

    0 3
  • Murat 29 Ağustos 2018 17:44 Hukumet calısıyor yol yaptı hastane yaptı. Satılmadık devlet malı bırakmadı sata sata sonunda bitirdi herseyı bu kriz de obur krize benzemicek siz hala dıs guclerin isleri deyin