Pendik'teki lisede rehine krizi! TSK'dan açıklama geldi...

PENDİK'teki rehine krizi sona erdi. Melek Aknil Çok Programlı Anadolu Lisesi'ne gelen firari askerlik yaptığı birlikten izinli olarak ayrılan Umut K., burada çalışan nişanlısını rehin aldı. 1.5 saatlik rehine krizi polisin ikna çabasıyla son buldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Pendik'teki lisede rehine krizi! TSK'dan açıklama geldi... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 12:19 bu başlıkla ilgili ayrı bir dipnot bu işi yapan uzman çavuş değil.Er yapmış haber yaparken kimleri töhmet altında bıraktığınıza da dikkat etmeniz gerek.Bi camiaya ya bakış açısını etkiliyor

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:55 Olmuyorsa çekersin postanı sen yoluna ben yoluna.Şu da dikkat çekici bir nokta önüne geleni artık uzman astsubay subay ve polis yapmaya başladılar.4-5 sene önce bunların kriterleri vardı.Boydan elenen ne zeki adamlar , dişi dolgu yaptırmadı diye elenenler.Ama şimdi kendini ifade edemeyen kişiler subay astsubay uzman çavuş ve polis oluyor.İleride bunların sıkıntılarını daha çok göreceğiz.

    CEVAP YAZ 1 15
  • Erol yilmaz 10 Eylül 2018 15:53 Neden hep erkek.tarafi dan bakiyorsunve ona psikopar etiketi vuruyorsun.belkide kiz onu cildirtmistir.insanin bir an cok sinirlenmesi sikopat oldugu anlaminami.gelir

    CEVAP YAZ 2 4
  • Erol yilmaz 10 Eylül 2018 15:20 Misafir o adamin psikopat oldugunu nereden biliyorsun.sen ve senin gibi on yargiya sahip insanlar yuzinden belkide millet psikopatlasiyordur.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:35 Normal kişi böyle bir şey yapmaz da ondan!

    0 2
  • faruk 10 Eylül 2018 15:15 sana kızmı yoktu kardeş işindende olcan hayatınıda kararttın.dımdızlak kaldın ortada.akılsız başın cezasını gene akılsız baş çekiyor

    CEVAP YAZ 1 8
  • deli dumrul 10 Eylül 2018 15:07 değer mi? evlensen iki sene sonra kendin ayrılmak isteyecen ama bu sefer de şartlar ayrılmana izin vermeyecek be adam!

    CEVAP YAZ 0 5
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 15:06 Eğitimimiz bozuk. İnsanlara insan haklarını anlatamıyoruz. Herkesin bireysel hakları olduğunu vesayetin insanlık suçu olduğunu anlatamıyoruz.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:04 Ne mal insanlar var.. gitti işin hayatın.. Olmuyosa olmuyodur milyon tane kız var.. böyle psikopatlara silah verilmeside tehlikeli.

    CEVAP YAZ 0 10
  • Anadolu 10 Eylül 2018 14:39 Canına mı susadın Burak gitsin, kız mı yok Sana, Seni sevmeyen kadın uğruna değmez be koçum.

    CEVAP YAZ 0 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro