Müslümanların sinemayla imtihanı…

Reaksiyon göstermedikçe siccin sene bu algı operasyonlarına nesillerimiz maruz kalacak!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Müslümanların sinemayla imtihanı… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Şizofren 29 Ağustos 2018 15:36 Bir yazıda türk dizilerine yazın TRT haricinde izlenecek dizi varmı diğer kanallarda acaba. Türk toplum aile yapısını mı temsil ediyor hepsi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 29 Ağustos 2018 09:18 sayın yazar filmler biraz söylentilerden biraz gerçeklerden biraz da hayal gücünden faydalanılarak hazırlanır bu durumda neyden korkuyorsunuz? isimlerden itibarsızlaştırma başka bir konu. bence siz sinemadan çekin ellerinizi o yolunu bulur

    CEVAP YAZ 11 7
  • Misafir 28 Ağustos 2018 16:31 'Araplaşma' ile 7 bin yıllık isimlerimizi de kaybettik!....Nilüfer gitti Hayrünnisa geldi!... Cengiz gitti Abdülmuttalib geldi

    CEVAP YAZ 6 63
  • Misafir 28 Ağustos 2018 10:32 Bu projelere yani şeytani mihraklara en büyük tepki, kuranı okuyup anlayıp yaşayarak olur.

    CEVAP YAZ 0 18
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:18 Gözleri kapayıp uyuklayalım diyorsun yani.

    0 0
  • Misafir 27 Ağustos 2018 10:04 Kemal Sunal i hedef gosteriyorsun.Bak yazar efendi kac yasina gelmis adamsin,ac seyret Kemal Sunal filimlerini oradaki hacilarin hepsi sahte,Muslumaligi kullanan hacilar,hocalar...Sen sahte hocalarin avukatligini niye yapiyorsun ki?Ustelik yalan mi bir suru sahte hoca yok mu,dinimizi kullanip cikar saglayan yok mu?2018 yilindayiz dibine kadar yapiliyor sahte siyasetciler!!! ve hocalar tarafindan bunun hangisi yalan???

    CEVAP YAZ 3 31
  • Misafir 28 Ağustos 2018 08:59 tamam da tüm hocalar mı sahte kötü aç kurtuluş savaşını oku din görevlileri nsaıl mücadele etmiş

    0 23

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro