Mülakat kepazeliği...

Posta kutuma ne zaman göz atsam, sayıları yüzleri bulan imdat ve yardım çığlıklarıyla karşılaşıyorum.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mülakat kepazeliği... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • hakkı 13 Eylül 2018 09:51 chpli arkadaş; sizin siciliniz çok daha bozuk ve bu konuda en son konuşacak siyasi oluşum sizsiniz. mehmet moğoltayın o zamnaki shp şimdiki chp istanbul il kongresinde yapmış olduğu konuşa halen hafızalarda. ne demiş 5000 (beşbin) kişilik adalet bakanlığı kadrolarına faşist mhplilerimi alacaktım? elbette kendi partililerimi alacağım dedi. 1991-1995 yıllarındaki dyp-shp koalisyonunun shpli adalet bakanları seyfi oktay ve mehmet moğoltayın döneminde ankara kalecik cezaevinde o dönem işe başlamış ve halen görevine devam eden 5 kişinin ismini burada verebilirim. bu kişiler bu dönemde sokakta, kahvede alenen chp propagandası yapıyorlar. ama esas mevzu ise torpil maalesef ülkemizde işe göre adam değil adama göre iş ürettiğimiz için bir arpa boyu yol alamıyoruz. 28 şubat sürecinde irticacı diye etiketlenip elinden işi alınıp torpilli birisine verilmiş birisi olarak söylüyorum. benim yerime o görevi yapıpı maaşı alan arkadaş hakkım sana zehir ve zıkkım olsun çoluğundan çocuğundan çıksın.

    CEVAP YAZ 1 0
  • chpli 06 Eylül 2018 13:33 devletten umudu kesmiş herkes kendi hakkını kendisi savunsun diyon yani

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 05:21 Bu Rejimin Bir Adı olmalı!....

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 05:15 tarafsız ve doğru bir yazı olmuş. adil olan ne ise onu yapmamız gerek. torpili artık kaldırmalıyız ki herkes hakkı olduğunu aldığını, alacağını bilsin, çalışsın kendini yetiştirsin, geliştirsin.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 00:17 Devletin, artık torpil kapısına dönüşen bu mülakat komisyonlarını ortadan kaldırması, sorunu kökten çözecektir. Ama bunun için de ciddi bir kamuoyu gerekiyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:25 Yazınızı ve niyetinizi tüm içtenliğimle tebrik ediyorum.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 15:53 bu nasıl bi rezalettir, bilinmeme ihtimali var mı ki? Ekmeğini dayım vasıtasıyla elinden alıyorum, oohhh olsun dmek değil mi bu?

    CEVAP YAZ 0 2
  • rabia 03 Eylül 2018 13:25 bu tıpkı komşumuzun başına gelen olaya benziyor...1900 aylıkla ve iki çocukla geçinmeye çalışan komşuma, bak kardeşim devlet evi olmayanı ev sahibi yapıyor tokiden git yazılda seninde evin olsun dedim, ben gittim ama kendi tanıdıklarını yazmışlar binbir bahanelerle yazılamadık...boşa kürek çekiyoruz türkiyede dedi anlatabildimmi.

    CEVAP YAZ 1 16
  • Kerim 03 Eylül 2018 12:51 Yukarda siraladiginiz sorular normal sorular. Bu sorular karsidaki kisinin anlik reaksiyonunu olcmek, davranislarindaki degisikliklleri gozlemlemek icin sorulan sorulardir. Eger bu tur sorularda sakin kalip, uygun birseyler soylemediyse(cevap vermek degil amac, amac kisinin akici konusmasina devam edip edemeyecegini saptamak) mulakati gecememistir. Yani konu hakkinda uzman biri varsa karsida, boyle sorularla karsilasmak normaldir. Kisi eger haksizliga ugradigini dusunuyorsa bu pozisyon icin yeterli duzeyde degildir demektir. Cunku konuyu bilmiyor. Ben isvicrede yasiyorum ve burada da alakasiz sorular sorulur. Hatta bazen alakasiz konularda gorus bildirmeniz dahi istenebilir. Buyuk bir firmadaki is gorusmemede konuyla alakasi olmamasina ragmen bana sharing car ile ilgili dusuncelerim sorulmustu. Soyledim. Durum budur. Herseyde de torpil aramaya gerek yok. Kaybedince digerleri torpil ile giriyor degil.

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 15 Eylül 2018 09:14 yaw he he. uzman sanki.

    0 0
  • alper 03 Eylül 2018 09:53 Fakat bu arada torpili olmadığı halde mülakatı kazanan birini yakalarsa nolacak.Yine bir garibanın hakkı gitmiş olacak.İnşallah torpilli biri denk gelir.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:52 Aynen oyle. Sorulan sorular karsi tarafin sakinligini koruyup cevap verip veremeyecegi ile alakalidir. Sorunun yada cevabin icerigi ile ilgili degildir. Velhasil kelam, gecememis.

    3 2
  • Hakan 03 Eylül 2018 08:56 Sonra Fatih portakal'a veryansın ediyorsunuz ama...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Ergün 03 Eylül 2018 04:45 Sayın Özışık böyle haksızlıkları gündem egetirmeniz güzel şu işçi üzerindeki gelirler vergisini de gündeme getirseniz iyi olur teşekkürler

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:53 Ortada bir haksizlik yoktur. Sorulan sorular karsi tarafin sakinligini koruyup cevap verip veremeyecegi ile alakali sorulardir. Bu veryansin ednler temadan uzaklastiklari icin pozisyonu hak etmiyorlar.

    4 2
  • Misafir 02 Eylül 2018 13:37 Bir arkadaşımız da Mehmet MOĞULTAY'ın solcu olduğunu ve geçmişte aynı şeyi yaptığından dem vuruyor...Sanki günah ve ayıp sağcı-solcu için farklı kavramlar gibi...Önemli olan yapılan bir yanlışı kendin yapmayacaksın! Kötü örnek örnek değildir!İBRET OLMA ÖRNEK OL!

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:16 burdaki farklılık mehmet moğultay SADECE AŞIRI SOLCU İSLAM DIŞI ALEVİLERİ ALIYORDU ve bunu bizzat kendisi söyledi şimdiki durum ise tamamen kişisel siyasi değil ŞAHISLAR SİYASİ FARKLILIK GÖZETMEKSİZİN TORPİL YAPIYORLAR bilmiyorsan öğren cehil

    1 3
  • Misafir 02 Eylül 2018 13:13 Günaydın Süleyman Kardeş... Yeni mi öğrendin asla ödenmesi mümkün olmayan "kul hakkı" diye bir büyük günahın olduğunu? Neden o günlerin başında yazmadın demezler mi?Bu mülakat dün yapılmadı ki? Kaç yıldan beri yeri göğü inleten imdat çığlıklarını kulaklarını yıkattığın için mi, bugün duyuyorsun? Biliyor musun...O mülakatlar için onay veren R.Tayyip ERDOĞAN,Binali YILDIRIM,Milli Eğitim Bakanları,mülakatları yapanlar ile sen ve senin gibi basında bu yanlışlığa gıkını çıkarmayanlar ile o mülakatlarla devlet kadrolarına yerleşenlerin hepsi Mahkeme-i Kübra'da bu ağır günah yükünün altında ezilecekler...Tabii ölüme,ahirete ve adalete ve de İslam dinine gerçekten inananlar için geçerli bu...

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:16 Sayın yazar Mülakat konusunda kısmen haklısınız fakat bazı tecrübe gerektiren meslek dalları varki kişi yazılı sınavdan 100 ALMIŞ BİLE OLSA işinin ehli değilse onu işe almak çok büyük facia olur. Ben nice yüksek mühendisler bilirim kendi işçisinin çeyreği bile yaptığı işi bilmiyor işçisi olmasa yaptığı işi berbat ediyor. Misal tecrübeli torna tesviyeci alınacak bu kişi kpss yazılıdan 100 almış olsa bile neye yarar eğer işi bilmiyorsa?ben çok fazla yerlerde mülakatlara girdim. Sırf birinin akrabası diye REİSE AKPARTİYE AĞIR KÜFÜRLER EDEN EHİL OLMADIĞI HALDE CHPLİ HDPLİLERİN İŞE ALINDIĞINI AMA AKPARTİLİLERİN ALINMADIĞINI ÇOK GÖRDÜM. burda ahlaksızlık halkımızda da var halkımız siyasilere torpil için baskı yapmasa bunlar olmazdı

    0 2
  • Misafir 02 Eylül 2018 05:44 Galatasaray Lisesi’ne giriş çıkışlar ise yasaklandı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Taci Dilaver 02 Eylül 2018 02:48 Delikanlı Askeri Okullar sınavlarını kazanır sıra mülakat sınavına gelir. 5 kişilik heyetin karşısına çıkar ve biri delikanlıya sorar; biz bu odada kaç kişiyiz. Delikanlı da 5 kişi siz, bir de ben 6. Heyet başkanı yukarıda asılı Atatürk portresini göstererek atamızı adamdan saymıyor musun çık dışarı elendin der. Delikanlı çıkarken bişey söyleyebilir miyim der, heyet başkanına...sizi adamdan saymamıştım,,,

    CEVAP YAZ 0 8
  • gözlerim doldu 02 Eylül 2018 02:42 günaydın sülüman, ne oldu gemi su almaya mı başladı? demokrat olmak nasıl bir şeymiş denemesi mi yapıyorsun??

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:54 Cok gereksiz biryeden konuya saldirdin. Sorulan sorular gayet normal sorular. Suleyman bey sorularin icerigini ve amacini bilmedigi icin boyle yanlis bir yazi kaleme aldi. Bu tur sorular piskolojik duzeyli sorulardir. Gayet normaldir.

    3 2
  • Misafir 01 Eylül 2018 23:14 tek katıldığım yazın hakkını teslim edeyim.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:55 Sorular tamamiyle normal sorulardir. Suleyman Bey burada haksizdir. Yen de haksiz oldugu noktalarda mi ayni fikirde oluyorsun.

    4 3
  • Misafir 01 Eylül 2018 19:56 Şimdiye kadar yazdığınız ve katıldığım tek bir yazınız varsa o'da bu yazınızdır.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:56 Suleyman Bey konuya hakim olmadigi icin belirli pozisyonlara alinacak kisilerin sakinligini koruyup koruyamayacagi ile ilgili sorularda nasil davranildigini olcen sorulardan haberdar degildir. Sorular gayet normal. Sen de haksiz oldugu konuda adama katildin, yani yanildin.

    3 2
  • Misafir 01 Eylül 2018 17:42 Allah gıybet yapmayı ''Ölmüş kardeşinin etini yemek'' şeklinde ağır bir şekilde nitelenirken, herhalde Müslüman kardeşinin hakkını gaspetmeye ve hayatını mahvetmeye aferin diyecek hali yok, torpil gibi çirkin bir eylem; liyakat ve adaletin temellerini sarsar ve toplumu felakete sürekler. İşte Kuranda zikredilen Hz. Şuayb'in rasül olarak gönderildiği Eyke halkına ait kıssanın konusu budur ve bu toplum helak olmuştur. Ben Hz. Şuayb'in, Hz. Muhammed'in ve de diğer elçilerin getirdiklerine iman ederim ve de hesap gününün dehşetinden korkarım. Müslüman kardeşim lütfen tefekkür ederek bahsettiğim kıssayı 1-2 kaynaktan oku olayın ne kadar vahim olduğunu anlarsın, önemli olan bu toplumların adları değil yapılan yanlış işlerin sonucundaki vahamettir. Senin kendini Müslüman olarak nitelemen değil Rabbinin seni nitelendirmesidir. Selam ve esenlik Müslümanları ve mazlumların üzerine olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 17:42 İnşaallah kalkar mülakat

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:58 Kalkmamasi ve mulakatlarin daha da artirilmasi dilegiyle. Mulakatta sorulan sorular normaldir. Ilgili taraf kisinin olagan disi durumda tepkilerini olcmek icin boyle soru yonlendirmistir.

    2 2
  • Misafir 01 Eylül 2018 17:14 Araplaşma zirvede!_______________ Kırgızistan'da skandal!........ Erdoğan'a, Türklerinin Milli İçkisi "Kımız" yerine ... hamur işi ikram edildi!...............

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 16:01 LİSELERE YERLEŞTİRMEDE YAPILAN ADALETSİZLİKLERİDE SİZLERE YAZDIK AMA NEDEREYSE OKULLAR AÇILACAK HALA DİLE GETİRMEDİNİZ...BİNLERCE ÇOCUK VE AİLELERİ MAĞDUR OLDU...YAZIK...

    CEVAP YAZ 0 1
  • vatandaş 01 Eylül 2018 16:00 Günaydın... :) Sistem çöktükten sonra konuşuyorsunuz ama..

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 01 Eylül 2018 15:05 adalet yoksa mutlaka ilahi adalet işi düzeltir ve sistem çöker

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro