MHP'den İYİ Parti'ye sert yanıt!

İYİ Parti Sözcüsü Aytun Çıray'ın Devlet Bahçeli'yle ilgili sözlerine MHP Genel Sekreteri İsmet Büyükataman'dan sert yanıt geldi. Büyükataman: ''Anladığımız kadarıyla Çıray, bundan bir önceki partisi olan CHP’de alıştığı komitacılık alışkanlığını yeni partisinde sürdürme kararındadır. Bu kendi meselesidir. Ancak edep sınırlarını aşmamalıdır" açıklamasında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP'den İYİ Parti'ye sert yanıt! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • yorgun 24 Temmuz 2018 08:30 ÜLKÜCÜ'nün yeri MHP ve ÜLKÜ OCAKLARIDIR.atalarımız ne güzel söylemiş"""it ürür kervan yürür""

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Temmuz 2018 23:40 MeHaPa diye partimi var.Iyiki AKP var bunlarda devlet nasıl yönetilir, projeler nasıl uygulanır, dünya lideri nasıl olunur öğrenilir. Ey bahçeli hadi iyisin yan gel yat oh ne alaa.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Ender 23 Temmuz 2018 17:51 Nedir bu MHP düşmanlığı İyi parti önce haddini bilecek Daha parti olmayı başaramadınız etrafa çamur atmayın, önce birilerinin güdümünden kurtulun

    CEVAP YAZ 22 4
  • Misafir 23 Temmuz 2018 18:02 çamur atılacak MHP diye bir parti kaldımı.asıl parti olmayı başaramayan bahçeli ve avanesi oldu.gitti AKP ye iltihak etmadimi.asıl siz çamur atmayın.

    7 3
  • malatyalı 23 Temmuz 2018 17:45 VAY BE! YAZIKLAR OLSUN.... ÜLKÜCÜLERİ BÖYLE BİRBİRLERİNE HAKARET ETTİRECEK KADAR KIŞKIRDATAN ZAVALLILARIN ALLAH BELASINI VERSİN.

    CEVAP YAZ 6 5
  • ÜLKÜCÜ 23 Temmuz 2018 17:23 vay beeeee 45 yıllık ülkücülere neler diyor neler ...yazıklar olsun....hakkımız haram olsun ....kan zehir olsun.....

    CEVAP YAZ 1 20
  • Misafir 23 Temmuz 2018 16:58 AK PARTİNİN CHP'Sİ VARSA MHP'NİN DE İYİ PARTİSİ VAR.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 16:58 Yahu bölündük iki parti olduk. Şimdi sesimiz daha çok duyuluyor. Biz bölünerek çoğalıyoruz galiba.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 16:51 bazı şeyleri anlamakta zorlanıyorum bunlardan birisi de ülkücü olduğunu iddia edenlerle bu chp artıkları iyi parti çatısı altında birlikte nasıl bulunabiliyorlar? Bana çok büyük bir makamdan emir gelmedikçe bunlarla yan yana gelmek istemem.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 23 Temmuz 2018 16:56 bazıları da akp artıklarıyla bir araya geliyor.

    1 2
  • Misafir 23 Temmuz 2018 16:50 MHP ayrı,İYİ PARTİ ayrı.mhp YÖNETİCİLERİ ÖNLERİNDEN YEMEĞİ ÖĞRENMELİ.

    CEVAP YAZ 2 10
  • misafir 23 Temmuz 2018 16:49 İsmet büyükatamana bak hele.ne yapmış.İYİ partiye horozlanmış.tabiki bahçeli abisine yaranabilmek için.soruyorum size.MHP diye bir parti varmı.AKP ye iltihak etmedinizmi.

    CEVAP YAZ 7 46
  • 44 23 Temmuz 2018 16:47 Büyükataman efendi demokrasi için MHP'yi adres gösterme!

    CEVAP YAZ 0 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro