Mardin Kızıltepe'de patlama şehitler ve yaralılar var

MARDİN Kızıltepe'de askeri bir aracın geçişi sırasında patlama meydana geldi. Mardin Kızıltepe'den gelen son dakika haberlerine 4 asker şehit düştü, 6 asker yaralandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mardin Kızıltepe'de patlama şehitler ve yaralılar var haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • kundemacı 26 Eylül 2016 20:18 Getirin Beşir ATALAY' ı açılım süreci yapsın.

    CEVAP YAZ 2 0
  • atakan 26 Eylül 2016 20:14 pkk lılar cehenneme.pkk lılar memurlar kandile.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 26 Eylül 2016 18:25 askerleri fazla gezdirmiyeceksin sözüm komutanlara hala ders almamışlarki araçlar havaya uçuyor askerler şehit olup duruyor askerler maalesef profesyonel askerler gibi davranmıyor ölenler hep devre askerleri eğitim zayıf hedefi vurma çok zayıf bir çatışmada asker mermi istikakını 15 dakikada harcıyor

    CEVAP YAZ 2 0
  • Yerel Haber 26 Eylül 2016 18:03 Mardin'de askerleri ve korucuları taşıyan araca yönelik bombalı saldırı gerçekleştirildi.... 12 korucu ve 9 asker Derik ve Kızıltepe Devlet hastanesine kaldırıldı. Burada 4 asker yaşamını yitirdi.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Vatandaş 26 Eylül 2016 17:50 BU ÜLKEDE 14 YILDIR ŞEHİR VERİLİYOR. SİYASİ SORUMLULUK SIFIR. NE GARİP Kİ ŞEHİTLİK DE FAKİR FUKARAYA MAHSUS.

    CEVAP YAZ 4 4
  • mazlum 26 Eylül 2016 16:49 Ülkemiz Kurtuluş savaşından daha agır bir tehdit altındadır.O zaman düşman belli idi yüz yüze mertçe bir savaş vardı ama şimdi kansızları maşa olarak kullananlara karşı savaş verilmektedir. Bu şerefsizlerin kandilde saklanan elebaşıları yok edilmedikce içim huzur bulmayacak.

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 26 Eylül 2016 16:09 hep ayni numara,önce yarali asker var denir,bir kac saat sonra aci haber geldi denir,bu rakamlarda gittikce normallesir.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 26 Eylül 2016 15:10 oradaki HDP uyeleri ve yerel halk biliyordur bunu hazırlayan yardım eden yapan...suçluları ihbar edene yuklu miktar ödül ve suclu yakınlarını soruşturma ve tutklama yolu ile telafe edilsin..terore karışan yakınları hesap versin...dünyada heryerde yapıldığı gibi..

    CEVAP YAZ 4 1
  • Erol Baron 26 Eylül 2016 14:29 Bu kadar şehit haberin resimlerinde görünen bozkırlar için ise, verin onlara orasını ve batıdaki Kürtleri de oralara defedin.

    CEVAP YAZ 6 1
  • atasever 26 Eylül 2016 14:25 PYDli VE PKKlı memurlar vatandaşlıktan çıkarılsın. sınırdışı edilsin.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Acımayın 26 Eylül 2016 14:02 PKK PYD yi destekleyen kim varsa TC Vatandaşlığından çıkarın. Hele hele ailesinden PKK PYD ye katılanları direkt SINIR DIŞI edin. PKK PD yi savunanlara hiç bir devlet imkanı ödenek katkı yardım kredi kullandırmayın. Onlarda PKK PYD nin katlettiği ASKERLERİN AİLELERİNİN ÇEKTİĞİ ACIYI ÇEKSİNLER.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Haram 26 Eylül 2016 12:53 PKK PYD ve HDP lilerin üzerine KIRMIZI KALEM Çekim. TC Dairelerinden atın. Verilen maaş yardım ne varsa kesin. Onlara su bile haram su bile.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 26 Eylül 2016 11:52 Askerin sivil araçta gizlenmesi neyin nesi?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Nerdeee? 26 Eylül 2016 11:10 Niye CHP partisi doğru düzgün Ne PKK PYD ye ne de FETÖ ye laf etmiyor. Onlara saydırmıyor. Niye acaba?

    CEVAP YAZ 7 1
  • Demircan Okka 26 Eylül 2016 11:08 Savasa hayir! Ölümlere hayir! Yoksulluga ve aciya hayir!

    CEVAP YAZ 3 5
  • Demircan Okka 26 Eylül 2016 11:08 Savasa hayir! Ölümlere hayir! Yoksulluga ve aciya hayir!

    CEVAP YAZ 2 5
  • Atılmalı. 26 Eylül 2016 10:43 Asker ölüyor Askerin anası babası karısı çoluk çocuğu mağdur oluyor. Esas cezayı onlar çekiyor. E Peki askeri katleden PKK lının ailesine ne oluyor. Hiçbir şey olmuyor. Ama olmalı. Adalet varsa olmalı. Kısasa kısas sa olmalı. Her PKK lının Anası Babası Kardeşi AİLESİ TC VATANDAŞLIĞINDAN ATILSIN SINIR DIŞI EDİLSİN KOVULSUN KOBANİYE.

    CEVAP YAZ 10 12
  • Adam gibi 26 Eylül 2016 10:28 Yakalanan her PKK lının Ailesi TC Vatandaşlığından çıkarılıp SINIR DIŞI EDİLMELİ.Adam gibi mücadele edin ya.

    CEVAP YAZ 5 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro