Kılıçdaroğlu'dan Avrupa'ya katliam eleştirisi

Kılıçdaroğlu, Srebrenitsa soykırımının 23. yılı nedeniyle Kartal'da düzenlenen törende vatandaşlara hitap etti. 21. yüzyılın eşiğinde yaşanan katliama dikkati çeken Kılıçdaroğlu, olayların "uygarlığın beşiği" olarak adlandırılan Avrupa'da yaşandığına vurgu yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu'dan Avrupa'ya katliam eleştirisi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • HAKKI 12 Temmuz 2018 09:39 DÜZELTEM: yav bu adamın beynini almışlar bu milletin ve devletin başına bela olsun diye üzerimize salmışlar. ne demek medeniyetin ve uygarlığın beşiği avrupa? avrupa diyince insanın aklına, hırsızlık, tecavüz, katliam, sömürgecilik geliyor. bu gün avrupanın teknolojik gelişmesi bile DOĞUYA yaptıkları SEFERLER esnada ellerine geçen bilim kitaplarını kendi dillerne tercüme edip, KENDİLERİ BULMUŞ GİBİ yayınlamaları ile olmuştur. ancak ALLAH için öğrendikleri bilimsel gerçekleri iyi uygulayıp geliştirerek bu gün medeniyetlerini kurmuşlardır. bu medeniyetin temelini ise, sömürgecilik, hırsızlık, kan ve göz yaşı oluşturmaktadır. bu IQ su vücut ısısının altında seçmen kitlesine sahip partinin genel müdürü çıkmış medeniyetin ve uygarlığın beşiği avrupa gibi laflar ediyor. hoş bunlarda onlar gibi yaşayarak onlara sevgilerini ve sadakatlarını gösteriyorlar...

    CEVAP YAZ 3 5
  • kamil 12 Temmuz 2018 09:15 bozuk saat hep bozuk birkerede pkkhdepe yi eleştirsin terör sevici kemal.

    CEVAP YAZ 0 2
  • hakkı 12 Temmuz 2018 09:15 yav bu adamın beynini almışlar bu milletin ve devletin başına bela olsun diye üzerimize salmışlar. ne demek medeniyetin ve uygarlığın beşiği avrupa? avrupa diyince insanın aklına, hırsızlık, tecavüz, katliam, sömürgecilik geliyor. bu gün avrupanın teknolojik gelişmesi bile batıya yaptıkları esnada ellerine geçen bilim kitaplarını kendi dillerne tercüme edip yayınlamaları ile olmuştur. ancak ALLAH için öğrendikleri bilimsel gerçekleri iyi uygulayıp geliştirerek bu gün medeniyetlerini kurmuşlardır. bu medeniyetin temelini ise, sömürgecilik, hırsızlık, kan ve göz yaşı oluşturmaktadır. bu IQ su vücut ısısının altında seçmen kitlesine sahip partinin genel müdürü çıkmış medeniyetin ve uygarlığın beşiği avrupa gibi laflar ediyor. hoş bunlarda onlar gibi yaşayarak onlara sevgilerini ve sadakatlarını gösteriyorlar...

    CEVAP YAZ 1 6
  • ŞEVKET AYKAN 12 Temmuz 2018 09:14 HAYRET BOZUK SAATİN DOĞRU ANINA DENK GELDİ GALİBA

    CEVAP YAZ 1 0
  • ihsan 12 Temmuz 2018 09:08 kalleşlik yapan hollandaya hiç söz yok onlarda katildir

    CEVAP YAZ 0 2
  • ss.sebo 12 Temmuz 2018 08:40 Bozuk saat bu kez doğruyu göstermiş ve doğru laflar sarfetmiş, helal olsun demek düşer bize de. Biz de kendisi gibi her yapılanı eleştirecek değiliz. Doğruya doğru demek gerek.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 12 Temmuz 2018 08:58 Allah bütün kullarını, sonu iyi gelen kullarından eylesin.

    0 1
  • gül 12 Temmuz 2018 08:31 kaset genel başkanı katliamdan bahsetmiş sevsinler senin hassasiyetini pkk'ya ve onun uşağı hdp'ye en ufak bir eleştiri getirmeyen getiremeyen zavallı siyasetin yüz karası 9 seçim kaybetmiş bir zat çıkıpta bosnadaki müslümanlara sahip çıkamaz bu da MÜNAFIK'lığın göstergesidir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • GERÇEK VATANDAŞ 12 Temmuz 2018 08:19 ULAN BU MİLLETLE DALGA MI GEÇİYORSUN. 23 YILDIR NEREDEYDİN.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Temmuz 2018 08:10 Yahu bi git artık şurdan vallahi sıkıldık seni görmekten... Bırak şu chp nin yakasını YAPIŞTIN HARBİDEN KOLTUĞA YAPIŞTIN....!!! Ne yüzle çıkıp yorum yapıyorsun aklını başına alıp düşünmen gerekirken chp şuan niye böyle niçin karmaşık durumda diye çıkıp garip garip yorumlara kalkışıyorsun önce kapının önündeki pisliği temizle sonra kafanı kaldır kırıştaroğlu???

    CEVAP YAZ 0 1
  • OğuzTürk 12 Temmuz 2018 06:11 Yok ya kemal bey sana bişey dedikleri yok, hani arada bir gidip Türkiye'yi şikayet filan ediyorsunya, senden memnunlar, onların derdi reis ile.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Kocaeli Türk 12 Temmuz 2018 04:36 bu gün izledim Sırp asker Bosnalı vatandaşa soruyor korkuyormusun,vatandaş nasıl korkmayayım, elleri baglı diz çöküp kurşuna dizildiler Bir olalım yoksa bir tek Türk ve Müslüman bırakmıycaklar yeryüzünde, bırakın lanet siyaseti

    CEVAP YAZ 1 0
  • Vatandaş 12 Temmuz 2018 00:02 İlk defa Kılıçdaroğlu takdir edilecek laflar etmiş. Böyle devam ederse belki bir umut doğar.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Eray ZN 11 Temmuz 2018 23:56 Yani kedi olali bir fare tuttin diyecektin gene beceremedin. Böyle bir kara lekenin nasil olurda silinmesini beklersin ey kilicdar oglu. Bu diline bilecek bir kara lekemi? Ey cahil artik gürüktü yapmada isgal i birak. Terk er o koltugu.

    CEVAP YAZ 1 3
  • vatsap 11 Temmuz 2018 23:52 3. gün kontrollü katliam derse şaşar mıyız?

    CEVAP YAZ 1 5
  • asker 11 Temmuz 2018 23:24 Bosnayı bile gördün , Burnunun önü Türkiyedeki PKK yı görmüyorsun.Bu körlüğünde sana 9 seçim malubiyeti getiriyor.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 11 Temmuz 2018 23:20 Ya bi bırak git artık be adam ya.

    CEVAP YAZ 1 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro