İngiliz Bakandan itiraf! Dünyayı artık Türkiye şekillendirecek

Eski İngiltere Dışişleri Bakanı ve International Rescue Committee (IRC) Yönetim Kurulu Başkanı David Miliband, 21. yüzyılda dünyayı Türkiye'nin şekillendireceğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İngiliz Bakandan itiraf! Dünyayı artık Türkiye şekillendirecek haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • Misafir 17 Şubat 2017 22:51 verin gazı...verin coşkuyu... bir de şu elinizdeki dev aynasını iyi tutun da karşıdan kendimizi iyi görelim! -resmi işsizlik açıklaması %12 -resmi olmayan işsizlik oranı %25...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sabri 17 Şubat 2017 19:07 Bu itiraz edilemez. Türkiye geleceğin Süpergücü. Ama bunun için bize zaman ve sabır gerekiyor.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 17 Şubat 2017 19:04 EEEE INGILIZLER NE DERSE TAM DERSI DOGRUUDUR DIYEN AKEPELILER SIMDI NE DIYECEKLER MERAK EDIYORUM

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Şubat 2017 19:02 KENDIMIZE SEKIL VERDIK MEMLEKETI SEKILLENDIRDIK SIRA DÜNYAYA GELDI YAVRUM BENIM BEE VER GAZI VER GAZI ABICIM MAKARNACILAR TAKIMI SEVINSIN ULAAAAAN USTAMIZ NEYMIS BEEE DESINLER YÜRÜÜ BE USTA NE KADAR EKMEK O KADAR KÖFTE DIMI AMA!!!!

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 17 Şubat 2017 19:01 ARTIK DÜNYAYI BIZ YÖNETECEGIZ TÜM DÜNYA ÖNÜMÜZDE DIZ CÖCKECEK DUYDUNUZ MU ULEEEN YOKSA ASRIN STARI DÜNYA YILDIZI HEPINIZE GÖSTERIR DÜNYANIN KAC BUCAK OLDUGUNU EYYYYYT KACIN GELIYOR RECEBIM!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Şubat 2017 17:38 İngiliz ne söylediyse tersidir.

    CEVAP YAZ 2 31
  • Kasım 17 Şubat 2017 16:28 Misafir nıcklı yorumcu arkadaş...Türkiyede aç, açık, işsiz kimse yok..iş beğenmeyen maaşı az bulan, çalışmaya yüzü olmayan insanlar var..Esnaf yanında çalıştıracak eleman bulamıyor.. İş arayan müracaat ettiği iş yerine işten anlamasada NE MAAŞ VERECEKSİN diye söze başlıyor.

    CEVAP YAZ 9 3
  • serdar 17 Şubat 2017 16:25 Ülkemizin aziz insanları. niye görmüyorsunuz. ülkemizin geleceğe yön veren ülke konumunda olduğunu. elin ingilizi bile görüyor. diğer devletler de görüyor. ellerinden geleni ardına koymuyorlar ama nafile. Allah cc böyle takdir ettiyse hiçbirinin elinden birşey gelmeyecek. üzücü olan bizim insanımızın (belki sırf muhalif olmak için) bunları görmemesi.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 17 Şubat 2017 15:29 FARABİ hiç çevrende okumuş, işe girmiş birileri var mı. Sen hangi dünyada yaşıyorsun. Millet aç, açık ,işsiz.

    CEVAP YAZ 1 7
  • hıhı inandım 17 Şubat 2017 15:26 madem o kadar güçlüyüz ve becerikliyiz güney sınırımızdan başlayalım derim. mesela Türk askerini vuran ruslardan başlayalım.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Kasım 17 Şubat 2017 15:09 İçimizden birileri okusunda DÜNYA LİDERİNE yaptıklarından yazdıkların söylediklerinden UTANSIN. Eğer utanacak kızaracak yüzleri varsa tabii.

    CEVAP YAZ 6 1
  • KMK61 17 Şubat 2017 15:06 İNGİLİZ DİYORSA BUNDA BİR BİT YENİGİ VARDİR ÖLE GOSTEREREK ACABA TR Yİ PARCALAYARAKMİ SEKİLLENDİRMEYE CALİSACAKLAR..BAHSETTİGİ GUCU BİZ YASAYANLAR NEDEN GOREMİYORUZ BASKA ÜLKEDEMİ YASİYORUZ..:)

    CEVAP YAZ 1 7
  • yorum 17 Şubat 2017 15:00 doğru söyleyen dokuz köyden öncelikle bizdeki muhalefet köyünden kovulurmuş...ne demek onlar, ağzına biber sürerler...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Şubat 2017 14:58 David Miliband 50,000 dolar maaşı olan bi adam.Her şeyi söyler.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Şubat 2017 14:52 HER MİLLET İCRAATINA TAHAMMÜL ETTİĞİ YÖNETİMİN MESULİYETİNE ORTAKTIR.( alıntıdır ama çok özlü söylenmiş)

    CEVAP YAZ 0 4
  • Farabi 17 Şubat 2017 14:46 Ingiliz ne derse desin,isterse gercek soylesin,ben inanmam.Demekki biz dogru yoldayikta,Ingiliz durun artik hedefe ulastiniz demek istiyor.Ulasmadik,durmak yok.Atom bombasi yapabilene kadar devam.Hemde,sonuna kadar AKP nin yanindayiz.

    CEVAP YAZ 3 2
  • BÖL-YÖNET 17 Şubat 2017 14:42 Vay 200 lüler! Siz Kaddafi'nin de ellerini öpüyordunuz.

    CEVAP YAZ 0 5
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro