İdris Bal sonunda patladı

Cemaate yakınlığıyla bilinen Kütahya milletvekili İdris Bal, kurduğu partiden neden istifa etmek zorunda kaldığını anlattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İdris Bal sonunda patladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • SİNCAN HALKI 04 Haziran 2015 20:59 NE BELKİYORDUN YURT DIŞINDAN YÖNETİLEN HAREKET SENİN GİBİ SAZANLARI KEKLEYİP MİLYARLARCA DOLARA YAPTIRACAKLARINI BEDAVA YAPTIRIYORLAR OSMANLI NİYE YIKILDI DAHA BUNUN KÜBRAYI MAHKEMESİ VAR İŞİNİZ ZORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    CEVAP YAZ 0 0
  • HAKI BİLMEZLER 04 Haziran 2015 17:39 NEOLDU HA NE OLDU. ADAM OLAMADIN KUL OLDUN. İŞTE ALLAH DA DİYORYA KULA KUL OLANI REZİL EDERİM. OLDUMU YA OH OLDU SANA VE SENİNGİBİLER VAR ŞU MAKAMLARDA ONLARDA REZİL EDİP KOVULACAKLAR YAKINDIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİLAL AKDAĞ 04 Haziran 2015 17:37 cemaat satılsa da kimseyi satmaz. Hiçbir siyasi parti veya hizipin açık destekçisi olmaz. Parti kurmak ve siyasete girmek isteyene de karışmaz. Karışmadığı için de destek sözü vermez. Sayın bal sanki cemaatin siyasi kanadı imiş gibi konuşuyordu. Cemaatteki insanların siyasi görüşü farklı farklıdır. Kendi hesabına konuşanların ve çalışanların cemaat ruhuyla ilgisi olamaz. İdris Bal eğer zulme Allah Rızası için karşı çıkmışsa beklentisi de allah tan olmalı. Öyle yapmadıysan böyle beklentiye girersin

    CEVAP YAZ 0 0
  • ef er 04 Haziran 2015 17:18 Hırsızlık yapanları arkadan hançerlemeselerdi, bütün bunlar olmayacaktı. Ne yapsın cemaat.. Memleketi müslüman zannedip hırsızı yakalamakla işi bitireceğini zannetti, çok yanıldı. Böylece, iki kanattan yapılanlarla Müslümana güven kalmadı. Bir de başkalarının dinini beğenmezler...İnsafsızlar!..........

    CEVAP YAZ 0 0
  • paraverci 04 Haziran 2015 17:01 la şuna adamı sattık ardında kimse kalmayınca da kendini satanları ifşa ediyor desene yaradan sizin gibi davaya ihanet eden vatan hainleriyle bereber değildir mü'minlerle beraberdir unutma.

    CEVAP YAZ 0 0
  • fuat 04 Haziran 2015 16:10 gülen ve tayfası şimdiye kadar kimleri satmadı ki seni de satmasın. o gözü dönmüşler kendilerine gözü kapalı güvenen sn erdoğan ı bile sattılar. ama sen ders almadın. anlamak için senin de ısırılman mı gerekiyordu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • DAVASINI SATAN SATILIR 04 Haziran 2015 16:03 İDİRİS SEN,SANA GÜVENİP MİLLETİN VEKİLLİĞİ GÖREVİNİ VEREN AKP YE NANKÖRLÜK EDİP İHANET ETTİN.DAVASINI SATANI HERKES SATAR.DAHA BETER OL.SANA KIZILMAZ,ANCAK ACINIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • okan 04 Haziran 2015 15:57 baktılar senden bir cacık olmaz vazgeçtiler..cemaat böyle işte menfaat nerde onlar orda şimdi çıkarları hdp de bütün güçlerini barajı aşmada kullanıyorlar çünkü can simitleri olmuş selocan sen daha anlamadın mı? seni kim takar artık son kullanma tarihin doldu arkadaş "

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakikat 04 Haziran 2015 15:49 Kimse seni desteklemek zorunda değil idris bal sen hak olduğu için mi hakkı söyledin yoksa insanların tevüccühü bana yönelsin diyemi ..Demek ki sen konuştuklarında ihlaslı değilmişsin desinler diye mi konuştun...?? Zaten desteklenmediğini söyleyip kendi partinden istifade etmende buna işaret ... Sen hakkı söyle doğruyu söyle neden birilerinden ilgi alaka bekliyorsun...İhlasın samimiyetin ortada....

    CEVAP YAZ 0 0
  • sezayi altın 04 Haziran 2015 15:33 ha şunu bileydin .neyse ki çok geç kalmamışsın. bizler acizhane 15-20 sene bunların bayraktarlığını yaptık fakat bir hiç uğruna iktidarla restleşip bizi yok saydılar çünkü bunların başka hesapları var. durmadan ülkemizi dış güçlere karşı köşeye sıkıştırmaya çalışan her sese manşetten yer veriyorlar fakat ne hikmetse asla kendi içimizdeki iyileri hep görmezden geliyorlar yetmezmiş gibi bir de mağdur edebiyatı yapıyorlar.sadece yakın tarihe baksaydın a. latif şener, erkan mumcu adını hatırlayamadım ne çömez, aslı chp' li kültür bakanı gibi geleceğin bir çok siyasetçisini görürdün çöplükte. şükret ki erken uyanmışsın

    CEVAP YAZ 0 0
  • eslem 04 Haziran 2015 15:33 seçim yaklaşıyor adam haşhaşilere uydu milletvekilliğinden oldu içi yanıyordur herhalde

    CEVAP YAZ 0 0
  • beklenti 04 Haziran 2015 15:23 cemaat kimseyi satmaz.Hiçbir siyasi harekete stepne olmaz.Sayın bal sanki cemaatin siyasi kanadı varmış gibi hareket ediyordu.Cemaatte parti görüşü farklı farklıdır.Gülerce de cemaatin sözcüsü gibi hareket ediyordu.Kendi hesabına konuşanlar ve çalışanların cemaat ruhuyla ilgisi olamaz.Ne yaptıysan Allah Rızası için yap.Öyle yapmadıysan böyle beklentiye girersin

    CEVAP YAZ 0 0
  • orhun 04 Haziran 2015 15:16 yeni mi jeton düştü. ben cemaati 25 yıldır tanıyorum , onların tipik karekteridir arkadan hançerlemek. ama onlarla birlikte olanlar , kol kola Türk ordusunu bitirmeye çalışanlar hepsi tek tek hesap verecek!

    CEVAP YAZ 0 0
  • rtrtrt 04 Haziran 2015 14:50 bu adam neyin kafasını yaşıyo arkadaş

    CEVAP YAZ 0 0
  • KESER SAP MESELESİ 04 Haziran 2015 14:48 Nassi idris bal döneği. satanlar satılırlar. Herkesin gıpta edip,ancak ulaşamadığı vekillik gibi bir niğmeti sana sunan AK PARTİ yi sen nasıl sattın. BALLI EMEKLİLİKTEN istifade edip 10 MİLYON da maaş sana sundular. SANA HARAM OLSUN O PARA. Sana onu sunanlara da YAZIKLAR OLSUN.Paralelci denen o İsrail ve Amerikan ajanlarınıve ihanet çetesini seçtin. Ancak demekki kullanılma tarihin geçti. Şimdi ise MAĞDURUM DA MAĞDURUM. Sen bu FETTOŞU, HÜSEYİN GÜLERCE den LATİF DOĞANDAN daha mı iyi tanıyorsun. Adamlar 30-35 senedir bu ajanın yanında bu çetenin legal tarafında hizmet ettiler. İllegal tarafı bunlardan gizlendi. Bu ihanet çetesi o derece gizli ve tehlikeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Keser döner sap döner. 04 Haziran 2015 14:47 Nassi idris bal döneği. satanlar satılırlar. Herkesin gıpta edip,ancak ulaşamadığı vekillik gibi bir niğmeti sana sunan AK PARTİ yi sen nasıl sattın. BALLI EMEKLİLİKTEN istifade edip 10 MİLYON da maaş sana sundular. SANA HARAM OLSUN O PARA. Sana onu sunanlara da YAZIKLAR OLSUN.Paralelci denen o İsrail ve Amerikan ajanlarınıve ihanet çetesini seçtin. Ancak demekki kullanılma tarihin geçti. Şimdi ise MAĞDURUM DA MAĞDURUM. Sen bu FETTOŞU, HÜSEYİN GÜLERCE den LATİF DOĞANDAN daha mı iyi tanıyorsun. Adamlar 30-35 senedir bu ajanın yanında bu çetenin legal tarafında hizmet ettiler. İllegal tarafı bunlardan gizlendi. Bu ihanet çetesi o derece gizli ve tehlikeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • oktay çetin 04 Haziran 2015 14:21 Satılmanın nasıl bir duygu olduğunu yaparken değil yapılırken anlarsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali koç 04 Haziran 2015 14:02 Cemaat seni kullandı attı,şimdi HDP yi parlatma peşindeler,din iman kuran hizmeti yapıyoruz diyenler terör örgütünün partisine oy toplamakla meşgul...yazıklar olsun size...

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 04 Haziran 2015 13:56 tarikate, cemaate giren insan zaten Allahın verdiği beynini, ruhunu, aklını, bedenini birine satmış demektir. Başka birine satılmasını da kabullenmiş demektir. Sizler hür değildiniz ki? Kendi isteğinizle kendinizi en baştan satmıştınız zaten...

    CEVAP YAZ 0 0
  • UFUK. 04 Haziran 2015 13:55 EVET İDRİS EFENDİ....NE OLDUDA ŞİMDİ YIRTINIYORSUN?...BU HALK SANA TAA BAŞTA DEMİŞTİ HIZLI KOŞAN ATIN B O K U SEYREK DÜŞER DİYE...ŞİMDİ BU HALK SENİ TARİHE GÖMECEK...FETHULLAHTA MENDİL MİSALİ SALLADI ATTI...... ŞİMDİ EN YAKIN CAMİYE GİT TÖVBE ET.BELKİ HAİNLİKLERİNİZ AFFOLUR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yavuz 04 Haziran 2015 13:36 bir mal tezgaha çıkarsa satanı da olur alanı da idris bey. bunu kimse söylemedi mi sana.

    CEVAP YAZ 0 0
  • dursun 04 Haziran 2015 13:30 at at nede olsa sende haşhaşisin. zaten sizin aklınız vicdanınız pensilvanyada. kendi başınıza muhakeme yapma imkanınız kalmadı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • urfali haci 04 Haziran 2015 13:28 Mr simdi salhattin ve kemal var seni hakani idis naaim sahini kim takat dava icin hersey mubahtir aglama sende kendini amerikan kovboyu sandin ama filim bitti can gecmis olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • ihanet 04 Haziran 2015 13:23 Paralel, dinine ihanet etti sana mı etmeyecekti

    CEVAP YAZ 0 0
  • twist 04 Haziran 2015 13:08 söylediğin her söze imzamı atmak isterim. tebrikler

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro