İbrahim Kalın'dan çok kritik İdlib mesajı

Rusya'nın teklifiyle bir araya gelen Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi, İdlib'e yönelik askeri operasyonu tartıştı. Oturum devam ederken Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, bir kez daha Türkiye'nin İdlib konusundaki görüşlerini dünya kamuoyuna duyurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İbrahim Kalın'dan çok kritik İdlib mesajı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • ihsan 12 Eylül 2018 08:12 gelen mültecilerei hemen yunan bulgar hududuna sevk edin

    CEVAP YAZ 0 5
  • Erc 12 Eylül 2018 04:35 Filistin filistin bir kerede doğu türkistan deyin

    CEVAP YAZ 5 6
  • MiSaFiR 12 Eylül 2018 02:26 TARAFSIZ ABD mi? Afrika'nın balta girmemiş ormanlarında veya Güney Amerika'nın Amazon ormanlarında yaşayan en ilkel kabilelerde yaşayan insanlar bile buna İNANMAZ!!!

    CEVAP YAZ 0 1
  • EYT 12 Eylül 2018 01:43 Sayin Ibrahim kalin beyfendi .Emeklilikte yasa takilan EYT icin gundemimizde yok dediniz .maliyetini dusunmemiz gerek dediniz.Turk topraklarinda suriyelilere maas baglarken hangi maliyetten dusunerek verdiniz ?.Biz vergisini odeyen askerligini yapan insanlarin sucu Turk olmakmi ?vatanini korumaktan savasmaktan korkarak kacmis vatanhainlerine herturlu gida saglik para yardimi yaparken.bu topraklar ugruna sehit vermis kan dokmus Turk insanina bizlere layik gordugunuz buysa.sizlere verilmis her oy haram zikkim olsun.yaziklar olsun Eyt gasp edilmis haktir.

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 12 Eylül 2018 01:00 İdlib'de İslamcı terör örgütlerinin hamisi olmak korumaya almak geri birgün tepebilir!.....

    CEVAP YAZ 3 3
  • Icraat yokmu 12 Eylül 2018 00:59 Anca konusuyoruz anca ulan kapilari acin avrupadaki bak bakalim iki dakkada nasil cozuluyor sorunlar.ne demis atalarimiz lafla peynir gemisi yurumez kalin bey

    CEVAP YAZ 1 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro