Haydar Baş’ın “Hoş Geldin Atatürk” kitabı çıktı.

Atatürk ve Ehli Beyt çıkışları ile çok konuşulan Prof.Dr. Haydar Baş’ın yeni kitabı ”Hoş geldin Atatürk” raflardaki yerini aldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Haydar Baş’ın “Hoş Geldin Atatürk” kitabı çıktı. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Yeğenağa 29 Kasım 2017 22:18 ALLAH razı olsun HAYDAR HOCA dan

    CEVAP YAZ 13 3
  • Yeğenağa 29 Kasım 2017 22:17 ALLAH razı olsun HAYDAR HOCA dan hak ve hakikatleri dile getirdiyi için

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 29 Kasım 2017 21:12 haydar bas degil haydar kelle.

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 30 Kasım 2017 14:20 müslüman türk olmayanlar kendin hemen belli ediyor

    1 0
  • Adanalı 29 Kasım 2017 19:17 Ben kitabı aldım okumaya başladım çok güzel. Kaynaklara dayanıyor. Bu güne kadar Atatürk’ün bilinmeyen yönlerine değinmiş. Tebrik ediyorum Sayın Haydar beyi.

    CEVAP YAZ 9 3
  • Mustafa 29 Kasım 2017 19:17 Haydar Baş uzun süredir anlattığı şeyleri bu kitapta toplamış. Kitap tamamen belgelerle oluşmuş mükemmel bir akademik çalışma. Tebrikler... Ancak dili çok sade ve çok rahat okunuyor...

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 29 Kasım 2017 19:15 Hakikati bütün gerçekliği ile anlatan belgelendiren başka bir lider yok helal olsun Haydar Baş hocam..

    CEVAP YAZ 3 1
  • Peker 29 Kasım 2017 19:14 Bence yerinde ve zamanında yapılmış bir eser. Çamur at izi kalsın mantığıyla yorum yapanlar kendi çamurlarında oynasınlar. Sağlam bir esere benziyor. Teşekkürler emeği geçen herkese.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Nuri Enver 29 Kasım 2017 17:19 Seçimde binde bir civarında falan oy alınca... Önce bi ehl-i beyt sevdalısı oldu.. Baktı o da yetmiyor.. Saf atatürkçülere göz kırpıyor.. Ama bu sefer oyları % 100 artar bence.. yaklaşık binde 2 oy alır.. İyi yatırım.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 29 Kasım 2017 17:01 ATATÜRK MEZARINDAN KALKSAYDI ŞOK GEÇİRİRDİ HALA GÜNDEMDE BEN Mİ VARIM 100 SENE GEÇTİ BAŞKA İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOK MU SİZİN DERDİ BÜYÜK İHTİMALLE

    CEVAP YAZ 4 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro