Hani ötekileştirmeyecektiniz?

Hiç lafı evelemeden gevelemeden Muharrem İnce'ye, CHP'nin Cumhurbaşkanı adayının sarf ettiği o sözlere getirmek istiyoruz.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hani ötekileştirmeyecektiniz? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • coskun coskun 23 Haziran 2018 16:32 Yahu adam cumhurbaskanligimde boyle olacak diyor Adam daha secilmediki neyin kafasini yasiyorsunuz.

    CEVAP YAZ 3 4
  • osman 23 Haziran 2018 13:34 Hadi boşa konuşma. Allah diyene inandık oy verdik aldık boyumuzun ölçüsünü şimdi hak hukuk adalet diyene şarapçı da desen oy verecem o kadar.

    CEVAP YAZ 1 5
  • ahmed 22 Haziran 2018 23:55 "Seçim sürecince, mümkün olduğunca siyasi analizden uzak durduk.hatta hiç yazmadık, sustuk..." yalanın kallafisi, gerisini okumaya değmez

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 22 Haziran 2018 20:55 Bi dur adam daha Cumhurbaskani olmadan elestiriyorsun 16 senedir otekilestirenleri niye elestirmedin 1 kere???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    CEVAP YAZ 0 8
  • Doğru Tespit 22 Haziran 2018 20:40 İnce'nin yalanları bitmez. Dahası CHP'nin yalanları bitmez.

    CEVAP YAZ 6 0
  • sancar 22 Haziran 2018 16:57 hadi bey yorumumu yayınlamıyon. Hadi tamam seni çağırmamış ayıp etmiş. ( yayınlarsın artık) gazetecilikle övücülük farklı birşey...

    CEVAP YAZ 0 2
  • hasan erdur 22 Haziran 2018 16:02 ya sen gerçekten basın özgür diyormusun.bu kadar medyanın bir partinin emrine girdiği bir dönem yoktur.tv izlemiyoruz 2 aydır her kanalda aynı parti reklamı yada konuşması.

    CEVAP YAZ 0 3
  • hamzahamza 22 Haziran 2018 11:54 Millet artık inanmıyor,yalan da biyere kadar arkadaş.

    CEVAP YAZ 0 4
  • misafir 22 Haziran 2018 02:45 ya sen bunu bile sormaya utanmıyorsan yapacak birşey yok sizin için tamam

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 22 Haziran 2018 01:18 Eh 10 yıldır siz ötekileştiriyorsunuz.Nası bir durum olduğunu anlayın.

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 21 Haziran 2018 21:43 bugun de tv den duydum. birilerine allah belanızı versın dıyordu

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 21 Haziran 2018 18:00 Sayın İnce'nin verdiği söz ile eleştiriniz başka başka şeyler! Kimin ne dediğini doğru okumak lazım. Doğru okumayınca işte böyle alakasız bir yazı çıkıyor ortaya. :)

    CEVAP YAZ 1 8
  • Milli Vicdan 21 Haziran 2018 17:51 Ya mübarek adam, siz çıkarlarınız için Erdoğana bolca haksız iltifat yapıyorsunuz İNCE de sizinkilerden işi öğrendi deme ki

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 21 Haziran 2018 17:35 Maarem ağanın, ağababası gürsel tekinde seçimin ertesi günü chp yi eleştiren aleyhinde yazan bütün gazetelere el koyacağını kapatacağını söylemişt.

    CEVAP YAZ 5 2
  • faruk 21 Haziran 2018 17:18 Adam diyorki canlı yayına çıkacağım bu toplantı canlı yayın değilki yani diyorki canlı canlı istediği soruyu soracaklar cevap vereceğim bu bahsettiğiniz manayı içermiyor

    CEVAP YAZ 3 9
  • hakkı 21 Haziran 2018 17:07 ben her zaman söylüyorum. bu chpden bir yol olmaz. 2. dünya savaşında amerika japonyayı bombaladı. japonya dünya devi. 1. dünya savaşından çıktık ingiltere bizim içimize chp yi bıraktı ve gitti bir daha belimizi doğrultamadık. chp bildiğimiz chp kendikine gelince ooooo çok iyi, karşıdaki tu kötü.

    CEVAP YAZ 11 3
  • Misafir 23 Haziran 2018 12:00 Fesli Kadirden mi öğrendin o saçmalıkları?

    0 0
  • edip can 21 Haziran 2018 17:05 Hadi bey Aıdyaman Hava Alanını Erdoğan yapmış doğru mu?Ispartaya Üniversiteyi Erdoğan Yapmış doğru mu?Zonguldak Kara Elmas üniversitesini de o yapmış doğru mu?Adnan Menderes Havaalanını da o yapmış.Doğrumu yalan mı?Bence yalan.

    CEVAP YAZ 1 10
  • misafir 21 Haziran 2018 16:03 susmadınız yazacak birşeyiniz yok korkudan ya kaybedersek korkusu çok kötü birşey

    CEVAP YAZ 6 18
  • Misafir 21 Haziran 2018 14:29 hadi bey ona kankaları portakal ve mandalina ismail yetiyor.medyada biri önden çekici dğeri arkadan ittirici.üçünede 24 haziran akşamı birer römork eklenecek

    CEVAP YAZ 21 10
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:29 Sizde portakal ve mandalina almayıp protesto edin o zaman....

    0 1
  • Misafir 23 Haziran 2018 12:00 Portakalı mandalinayı boşver soğana patatese bak...

    0 0
  • vatandaş 21 Haziran 2018 13:56 Yalan söylemek,emanete hıyanetlik etmek,söz verip sözünde durmamak münafıklığın alametlerindendir!Münafıklık ise islamda kafirlikten daha alt derece dedir!

    CEVAP YAZ 3 3
  • GERÇEK MİLLET 21 Haziran 2018 13:31 AZ KALDI CHP-İYİ-PKK-HDP-SP li CÜMBÜŞ İTTİFAKININ PATLAMASINA KOYUN DİYE HAKARET ETTİKLERİ BU ÜLKENİN VAKARLI ASLİ ÇOĞUNLUĞU BUNLARA YİNE KOYACAK İKİ GÜN SONRA !!!!

    CEVAP YAZ 25 15
  • Misafir 22 Haziran 2018 12:17 Öyle mi dersin?Sizinkiler muhalefeti her seçim öncesi terörist,fetöcü,pkklı,vatan haini ilan ederken iyiydi demi ciçeeem?Sonra utanmadan sıkılmadan tekrar çıkıp oy istiyorlar...''Kime oy vereceksin'' diye sorduğumda ''Ampule vereceğim'' diyen birisi,ben E ''işte Ampul Ak Parti logosu, demek Ak Partiye mi vereceksin'' dediğimde ''Ak Partiye değil ampule basacam mühürü,ampul varken Ak Partiye vermem oyu moy'' diyen dünyadan habersiz vatandaş kusura bakmasın ama koyundur.

    0 0
  • Erol Baron 21 Haziran 2018 13:27 Bu seçimde karşımızda tüm TV kanallarını ele geçiren bir mağrur (RTE) birde propagandasını yapabilmek için halktan yardım isteyen bir mağdur var (İnce)..... Bu durum halkımızda nasıl bir intiba bıraktığını 3 gün sonra göreceğiz.

    CEVAP YAZ 11 25
  • Misafir 21 Haziran 2018 13:24 aaaaaa ... .yalana baakkkk bir de yalayana bakkk

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 21 Haziran 2018 13:06 biz de bu adamı yok kabul ediyor o ahlaksız şiirleri ile baş başa bırakıyoruz. anlaştık mı marem?

    CEVAP YAZ 16 13
  • ali veli 21 Haziran 2018 13:06 Çağırsa gidecektiniz yani...

    CEVAP YAZ 1 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro