Erdoğan-Gül yarışsalardı ne olurdu Fehmi Koru açıkladı

Fehmi Koru 24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala cumhurbaşkanı adaylarının seçim kampanyalarını eleştirdi. Gül'ün aday gösterilmesinin hayal kırıklığını üzerinden atamayan Koru, 'Erdoğan-Gül yarışsalardı' dedi, yanıtını köşesinde verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan-Gül yarışsalardı ne olurdu Fehmi Koru açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • Arif 20 Haziran 2018 18:33 Patisine ihanet etti, Gül defteri kapandı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • astr 20 Haziran 2018 18:27 gül avcunu yalardı..

    CEVAP YAZ 1 0
  • TAŞERON İŞCİ 20 Haziran 2018 17:21 ŞÖYLEKİ HALAMIN BIYIKLARI OLSAYDI AMCAM OLURDU..İNTERNET HABERDE TAM HABERİ SEÇMİŞ ONU BUNU BOŞ VERİNDE İSRAİL ERDOĞANI ÖVE ÖVE BİTİREMEMİŞ ..BU GERÇEK HABER ŞİMDİ BİR SİTEDEN GELDİM ORDA ÖYLE BUNDAN NİYE SİZİN HABERİNİZ YOK EDİTÖR BEY VEYA YÖNETMEN BEY SİZE SESLENİYORUM.BİLİYORUM YAYINLAMAYACAKSINIZ AMA BUNU BİLİN İSTEDİMMM

    CEVAP YAZ 2 0
  • Www 20 Haziran 2018 17:14 Fehmi koruda her defasında Gül 'ün reklamını yapmasa olmaz.Bize ne saçma haber gündemde kalmaya çalışıyorlar

    CEVAP YAZ 0 1
  • MİSAFİR 20 Haziran 2018 16:47 UZUN LAFIN GISASI BÜTÜN HAİNLER SATILMIŞLAR TÜRKİYE DÜŞMANLARI TERÖRİSTLER FETÖCÜ HAŞHAŞİLER GERİDEN AYDINLAR SAHTE ÇAĞDAŞLAR DİPLOMALI OLUPTA KENİ DEVLETİNE DEVLET BAŞKANINA SALDIRAN BATIYA VE TERÖRE DESTEK OLAN AKIL FUKARALARI,,NAMUSLU İMANLI ŞEREFLİ GERÇEK DEVRİMCİ GERÇEK AYDIN ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞANA DÜŞMAN ,,ÖYLEYSE SONUNA KADAR ERDOĞAN SONUNA KADAR AK PARTİYİ DESTEKLİYORUZ

    CEVAP YAZ 2 7
  • rt 20 Haziran 2018 16:38 gereksiz ve zamansız gündemde tutma yazısı gibi... koru da gül de bitip gitsin artık

    CEVAP YAZ 2 6
  • ASDE 20 Haziran 2018 16:20 GÜL=ERDOĞAN ARALARINDA NE FARK VAR.

    CEVAP YAZ 6 3
  • Adalet 20 Haziran 2018 15:50 Bravo internethaber. Dünyada eşi bulunmaz bir haber sitesi siniz.

    CEVAP YAZ 2 1
  • meghas 20 Haziran 2018 15:38 fehmi koru ortalığı kızıştırıyor mahalle dedikoducusu gibisin

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:30 Tarih ihanetler le doludır....ihanetlerin arkasıda mahalle dedikoducusu haset teyzelerin payı çoktur....o dedi...bu dedi şu dedi....işe yaramaz insanların toplumları dedikoduya boğmalarına firsst verenlere yuh olsun....

    CEVAP YAZ 2 6
  • serdar 20 Haziran 2018 14:50 abd gül ün ak parti ye oy veren ya da verecekler nezdinde hiç bir önemi olmadığını ne zaman anlayacaksınız fehmi bey. gül ün kendisinden dolayı hiç bir başarısını tarih henüz yazmadı. gül kim ki erdoğana rakip olsun.

    CEVAP YAZ 1 8
  • memed 20 Haziran 2018 14:47 Erdoğan uçağına gazetecileri alıyor beni almıyor diye mi bu saldırman femi...

    CEVAP YAZ 3 12
  • Sonbahar Yaz Kış 20 Haziran 2018 14:41 Sonbahar geldi güller soldu, Kış geldi gülleri soğuk vurdu, Yaz geldi güllere ilaç atılmayınca dilberim gülleri basıra bastı, pireler bastı. Sen o gülleri sök artık yenisini dik. Ondan iflah olmaz. Başka çaresi yok! Yazık oldu, vah, vah çok yazık! Nefret ediyorum şu mevsimlerden! En güzeli Bahar … Sahi soyadı neydi?

    CEVAP YAZ 1 2
  • serdar 20 Haziran 2018 14:32 fehmicim hepsini bir kefeye koyup konuşma kime ne diyeceksen ona göre söyle.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Erkin 20 Haziran 2018 14:25 Gul rahat alirdi,suan ki Millet Ittifaki bile Erdogan in oy oranini geciyor.Gul aday olsaydi akp den enaz % 20 oy alirdi ki bu da kesin ve net sonuc olurdu.Ama olmadigi iyi oldu.Bize Ataturkcu insanlar lazim Cumhurbaskani olarak.

    CEVAP YAZ 10 13
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:47 Üzgünüm ama malesef dediklerin olmayacak. Hayal dünyanızda yaşamaya devam edin ya da gerçeği görün.

    1 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:09 Adam hala gül diyor takmis kafaya

    CEVAP YAZ 1 7
  • orhan acar 20 Haziran 2018 14:06 Çilleri de yanlarına alıp Fetö bankası açılışı yaparlardı eski günlerdeki gibi....

    CEVAP YAZ 1 4
  • Akdenizli 20 Haziran 2018 13:57 bunların arasına nifak sokan en büyük münafık sensin fehmi koru.. yazıklar olsun sana..

    CEVAP YAZ 1 7
  • mimcim 20 Haziran 2018 13:49 Koru'nun halası amcası olurdu.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:47 soda iç birader... kolay sindirirsin o zaman... adamın ettiği lafa bak... herkes bilmelidir ki 3000 yıllık bir millet ne güle ne de dikenine ihtiyaç duyar... gidin artık yeter...

    CEVAP YAZ 1 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro