Erdoğan Beştepe'de Mass'ı kabul etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Dışişleri Bakanı Heiko Maas'ı Beştepe'de kabul etti. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'nun da hazır olduğu görüşme yaklaşık 1 saat sürdü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan Beştepe'de Mass'ı kabul etti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 06 Eylül 2018 05:15 Türkiye'deki tutuklular çok önemli ............... Biz bu önemli konu hakkında konuştuk. Bundan sonra da irtibatı devam ettireceğimizi söyledik..................

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 06 Eylül 2018 03:19 Soylu Ekonomik Krize Çözüm yolunda..........Yayımlanan ve tüm birimlere gönderilen genelgede, Erdoğan'ın portresinin asılması istendi.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Gelsinler 06 Eylül 2018 02:16 Ne yani daha fazla muhacir istemiyor musunuz eeeeyyyy ensarlar? Ahireti dusunun

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 01:23 Alman Dış İşleri Bakanı Nazilere benziyor.

    CEVAP YAZ 20 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 22:36 Alman vatandaşına Kırmızı bülten olay çıkaracak

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 22:31 Ìnsan BU kadar hasta olabilir. Şimdide yönetimi begenmeyen herşeyin altına birşeyler arayanlar, neymiş " neden başka ülkenin Dışişleribakanı KOLAYCA bizim CUMHURBAŞKANI.IZLA görüşebiliyor " önyargılı olmayı bırakalım artık. Birbirimizle konuşma kültürünü geliştirelim. KONUŞMAK iyimser olmaktır. KONUŞMAK Fikir alışverişidir çözüm üretmek istemektir

    CEVAP YAZ 1 1
  • Köroğlu 05 Eylül 2018 22:25 Hudutları açıyorum benim ekonomim buraya kadar dayanabildi şimdi sıra bizde ey Avrupa birliği de işi bağla.

    CEVAP YAZ 5 1
  • Sıkın disinizi 05 Eylül 2018 22:23 Bak şimdi siz kapıları kapattınız AB rahat sayenizde, sakin ha idlip ten 3,5 milyon daha gelecek sakin kızıpta kapıları açmayın. Kapıları açın ama Suriye tarafını, insanlık öldumu. AB tarafını sımsıkı kapatın. Vize demistik kusura bakma vermeyiz. Vize yok dediysek zaten 60 senedir kapıda bekliyorsunuz, bak sakin 10 milyona kadar yakın Suriyeli ülkenizde sıkın dişinizi.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 22:15 HİÇ ZAMNLARI DOLARI KONUŞMIYORSUNUZ MASKETLER BAŞTA OLMAK ÜZERE HER YERDE HERGÜN ZAMN VAR..LPG OLDU 4 TL BENZİN OLDU 7 TL BUNLARI KONUŞAN YOK MAZALLAH

    CEVAP YAZ 4 6
  • MiSaFiR 05 Eylül 2018 21:41 Dışişleri Bakanımız Sn. Çavuşoğlu Almanyaya gittiğinde oranın Cumhurbaşkanı ile görüşebiliyor mu? Türkiye'ye gelenler neden bu kadar kolay bizim Cumhurbaşkanımız ile görüşebiliyor...

    CEVAP YAZ 3 19
  • Misafir 05 Eylül 2018 22:30 Yahu bırakın sacma sapan meselelerle ugrasmayı, olaganustu donemlerden geciyor cografyamız, siz hala incik boncuk pesindesiniz. Mesele sorun çözmek, cumhurbaskanlıgı korkuluk diye kurulmadı, iş yapsın meseleleri halletsin diye kuruldu. Görüşmemek değil, görüşmek aslolanıdır. Diplomasidir bu, siz uzayda yaşamaya devam edin.

    1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro