Emekli maaşı sistemi değişiyor: Maaşlar artacak!

20 milyonu emekliyi ilgilendiren önemli gelişme... Emekli maaşları arasındaki farkı artıran ‘karma hesap sistemi’ tarih oluyor. Tek bir hesaplamaya geçilmesi gündemde. Böylelikle yeni emekli olacaklara bağlanacak maaş yükselecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emekli maaşı sistemi değişiyor: Maaşlar artacak! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • cenk 07 Eylül 2018 22:51 Emeklilerin bütün hakları üstü-körü ele alınıyor ! Örneğin, çalışanlara banklara arasında açık arttırma ile promosyon verilirken emeklilere bu esirgenmiş ve Çalışma Bakanlığı çekirdek parasına bu işi kamu bankalarına ve PTT'ye hediye etmişti ! 2000 TL alana 450 Tl. promosyon öngörrülmüş... İyi de emeklilerin içinde 4000-4500 TL. maaş alanalr var ! 2000 TL. nerde 4000 Tl. nerde !.. Bu iki maaş sahhibine nasıl aynı ödeme yapılır ? Sonra 1999 TL. alanın günahı ne de ona 375 TL. veriliyor ? 1TL. farkla emekliye 75 TL. eksik promosyon veriyorsunuz! İktidarın akil bir adamı ortaya çıksın ve bu ucube ödemeleri kökğnden adil bir şekilde halletsin artık ! Bıktık bu ayrımcılıktan ve tuhaf ödeme miktarlarından !

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 12:54 Türkiye yaşam süresi 65 yaş gibi ama emeklilik yaş ta 65 adam emekli oluyor ya o sene yada bir yıl sonra mefta yapın şu yaşı 55 de insanlar ölmeden 10 yıl hayatın tadını çıkarsın ama siz yöneticiler bir dönem vekil oluyorsunuz hayat boyu süper emekli birazda halkı görün

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 04 Eylül 2018 22:20 Haaaaaaaaaa!.. Maaşlar artacak!.. Bu iyi Çünkü Merkez Bankası, bu sabah “Ağustos ayında tüketici fiyatları yüzde 2,30 oranında artmış ve yıllık enflasyon 2,05 puan yükselerek yüzde 17,90 olmuştur"... dedi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 04 Eylül 2018 22:15 bir toplumda gelir adaletsizligi olduğu zaman orada karmaşada olur kavğada olur

    CEVAP YAZ 0 0
  • coşgun güzel 04 Eylül 2018 18:16 tam 2 yıldır ilgili tüm bakanlık ve müdürlük, başkan, bakan ve parti başkanlarına yazmadığım yer kalmadı. bu adaletsizliğin son bulması için herkes yazsın. akrabanız yazsın.özellikle 7 milyona yakın 2000 sonrası emekliler gerçekten çok mağdur.biz bir günde 3600 ek gösterge çıkarıp nimet üstüne nimet verebiliyorsak neden bu adaletsizlik de bir an önce çözülmesin!!!!

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 04 Eylül 2018 18:33 vatandaşın derdini dinleyen mi var, kendi bildiklerini okuyorlar işte. yanlışta olsa kendi istedikleri oluyor. bi inceleyin arkadaş bu millet boşuna mı veryansın ediyor. bi bakın yahu ne diyor bu insanlar bi ilgilenin.

    0 3
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:20 en adaletlisi eşit maaş en az asgari ücret o da brüt olmalı

    0 2
  • Nilgün Özkaptan 04 Eylül 2018 15:45 Ben dul bir bayanım babam yıllar önce vefat etti ikimizde SSK san emekli olduğumuz için onun bana düşen maaşını alamıyorum ayrı sigortadan emekli olsaymışız alabilirmişim ben bununun sebebini anlıyamıyorum biri bana bunu açıklasın lütfen

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 14:30 Neye dokunduysanız murdar ettiniz. Aman tek dokunmayında dağanık kalsın.

    CEVAP YAZ 0 1
  • EMEKÇİ 04 Eylül 2018 13:20 NEREDE ADALET VARKİ MAAŞIMIZDA OLSUN....

    CEVAP YAZ 0 3
  • Ö faruk demir 04 Eylül 2018 12:38 12 milyon 300 bin emekli var 20 degil

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 04:01 büyüme oranının da yüzde 100’ü dikkate alınırsa?? Enflasyona ezdirme yeterli. Ne diye kafa patlatiyorsunuz. Bir degisiklik yapiyorlarsa bu halkin emeklinin yararina degil. Zenginden para alamadiklari icin fakirden ala cak lar.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hasan Güzel 04 Eylül 2018 01:50 3600 ek gösterge sözü nerede kaldı?

    CEVAP YAZ 0 13
  • nacati ekici 04 Eylül 2018 00:29 bu işler nasıl ol ben anlamadım devlet şu an emekli 2500 tl maaş alması lazım eşit olmalı şu sen emekline doru dürüst maaş verde biz emeliler 5 milyon gencin işine manı olmıyalım yap emekli çalışıyomu maaşını yarısını kes

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:23 yasar maaşları 2500 yap çalışma yasağı koy 5 milyon gençlerimize iş yaratın

    0 1
  • ÜLKÜM - ÜLKEM 03 Eylül 2018 23:58 Bu düzenlemeyi getirecekler. size sesleniyorum. Üst düzey olabilirsiniz sizleri büyüten olmasada, onları büyütenler bedeb işçisi değilmiydi. hadi düzenlemede adalet diyorsan Bütün özlük hakları, bütün sağlık kuruluşunu.hadi tecrübe ve yeterlik sınavına tabi tutularak, çalışma sahasında idareci olmayı, verebiliyormusunuz. lise mezunu işçi kadrosunda çalışanla. ilkokul mezunu memur arasında üstünlük veriyorsan haram olsun haklarımız.

    CEVAP YAZ 1 3
  • ÜLKÜM - ÜLKEM 03 Eylül 2018 23:50 Haklara gelince Memur işçi ayrımı. kesintiye gelince işçiden fazla kes. maaş ödemesine gelince, işçi hakedince memur haketmeden ödensin. pirime gelince işçi tavan. memur tabandan ödesin. Emekli maaşına gelince eşitle. bu nasıl bir adalet. çalışma ortamında işçi memur ayrımı. sahada çalışan, üreten, yıpranan işçi ödemelerde eşitlik. Rabbim herşeyi bilen ve görendir.Tek kuruşluk hakkımı helal etmiyorum.. Ahirette alıcam. ahirette soracağım hesabını, Rahman ve Rahim Olan Allahın adaletinden kaçmanın mümkün olmadığı sırat köprüsünde hiç günahınız olmasa bundan hesap vereceksiniz.

    CEVAP YAZ 5 31
  • Misafir 03 Eylül 2018 23:23 NE KADAR SAÇMA BİR UYGULAMA RESMEN İNSANLARIN ÇALIŞMA YILLARINI BİLE AYIRIYORSUNUZ ..STANDART BİR EMEKLİLİK AYLIĞI OLMALI VE HERKES EŞİT ALMALI BU NE SAÇMALIK EYY DEVLETTTTT

    CEVAP YAZ 5 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 22:56 Anladildi gozu maaslara diktiler, su asamada 2500 tl maas alabilecek kisi hu duzenlemeden sonra 2000 tl ancak alabilcek, poh pohluuorlar,nyedirecekler yine

    CEVAP YAZ 7 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro