'Eczacı Abdi' kod isimli FETÖ’cü deşifre oldu

Darbe girişimi sırasında, Pensilvanya ile Akıncı Hava Üssü arasında iletişimi sağlayan “Eczacı Abdi” kod isimli FETÖ’cü, deşifre oldu. Elebaşı Fetullah Gülen ile sivil imam Hakan Çiçek’in telefonla görüşmesine aracılık eden kişinin Abdullah Bayram olduğu belirlendi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 'Eczacı Abdi' kod isimli FETÖ’cü deşifre oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • salhor 18 Temmuz 2018 10:50 Dedem Korkut'un TEPEGÖZ hikâyesini kaç kişi okuduysa parmak kaldırsın(!) desem, devleti yönetenlerin yüzde 99'u "O da ne ki?" diyecek kırattalar. Okumayanlar, hemen okusunlar lütfen!Su başında perilere sulanan herifin, hamile bıraktığı periden doğma PİÇ'i, nasıl İçoğuz'u, Dışoğuz'u silindir gibi ezmiş, öğrensinler. Önüne atılan periden doğma TEPEGÖZ'ü, ölsün diye tekmeledikçe nasıl devleşmiş, görsünler. Dedem Korkut boşuna konuşmaz. Ama bizde âdettir, bir arabesk şarkı, ya da bir iki mısra ezbere okursun, büyük vatanperver sanılırsın. Fazla derine inmeye hacet yoktur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 18 Temmuz 2018 09:50 ohal devammlı hale getirilmeli bütün türkiye düşmanları islam düşmanları terör dostları ohal kalksın diyor demekki devlet işini çok güzel yapıyor

    CEVAP YAZ 0 4
  • MİSAFİR 18 Temmuz 2018 09:14 2 SENE OLDU OHAL YÜZÜNDEN TAM BİR ARAŞTIRMA YAPILAMADI.NEDEN ZEKAİ AKSAKALLI MAHKEMEYE ÇIKMADI.NEDEN GENELKURMAY BAŞKANI BAŞ SORUMLU MAHKEMEYE ÇIKMADI.NEDEN SORGULAYAN GAZETECİLER İÇERİDE...

    CEVAP YAZ 8 2
  • MİSAFİR 18 Temmuz 2018 08:53 SALLA SALLA .YALANDAN KİM ÖLMÜŞ.DELİLSİZ MESNETSİZ YALANLAR...

    CEVAP YAZ 13 7
  • Misafir 18 Temmuz 2018 09:16 Fetocu hain sen sus, vatansızlar.

    1 0
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:06 Asker darbe yapacak ve nundan fetönün haberi olmayacak?bu akla mantığa aykırı birşey,sorgulamasını bilin arkadaşlar,gözü kapalı inanmayın.

    0 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 08:38 Yillar once devletin yurt disinda bir ozel gurubu vardi Asalayi ortadan kaldirdilar, ta ki birileri devlet hizmetinden ellerini cektirene kadarda PKK yi yurt disinda sindirdiler ve onlar gidince teror azdi. Iste benzer bir ozel tim yeniden gerekli. 1000 kisilik ozel bir tim ile bu adamlari tek tek ortadan kaldirmak gerek. Mossad Dubaide vs nasil becerdiyse aynisini bizim ozel harekat timimizde yapabilir. Bu adamlarin eylemini degil cenaze haberini okuyalim.

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 18 Temmuz 2018 08:58 Aynen katılıyorum ve ekliyorum acaba bu şekil bir faaliyet varda bizimkiler yansıtmıyormu ? Zira bu kadar elleri kolları bağlı durmazlar diye düşünüyorum.

    0 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 08:13 tüm bunlar biliniyor madem niye adam akıllı bir adım atılmıyor hala bakılıyor ... kendimiz yapalım girişimde bulunalım paketleyelim...

    CEVAP YAZ 6 20

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro