Dolar bugün kaç lira 12.09.2018 dolar-euro fiyatları

Dolar kuru Merkez Bankası'nın yarınki toplantısı öncesi temkinli bekleyişini sürdürürken bugün (12 Eylül 2018) 6.35'e kadar geriledi. İşte piyasalardaki son rakamlar...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar bugün kaç lira 12.09.2018 dolar-euro fiyatları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR22 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 20:14 Milleti geri zekalımi sanıyorsunuz ayıp ayıp

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 19:53 Hani faiz düşünce dolar düşer diyen birisi vardı. Evet, hatırlıyorum, aynen böyle demişti..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:49 ALLAH rızası için insanların aklıyla oynamayın dolar düştü de eridi nedir arkadaş bu başlıklar yüzünden haberleri okuyaydım gelmiyor

    CEVAP YAZ 0 7
  • misafir 12 Eylül 2018 16:45 yandaşlık acizliktir vesselam

    CEVAP YAZ 1 1
  • Ziya 12 Eylül 2018 16:45 Damat işi öğrendi. Piyasalar damadı sevdi

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:42 reklamdan sonra gökyüzüne kadar fırlatacaklar ışık hızıyla hahaha

    CEVAP YAZ 0 0
  • DÖVİZCİ 12 Eylül 2018 16:41 GERÇEKTEN ERİMİŞ...NE YAPSAK BU UCUZLUKTA DOLAR MI ALSAK?

    CEVAP YAZ 0 5
  • Ali bey 12 Eylül 2018 16:24 Haber başlığını görünce 1 tl nin altına düştü zannettim😂😂😂

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:01 bu haberi yapan admin sen pazara markete en son ne zaman gittin yazsana buraya.

    CEVAP YAZ 0 5
  • ÖMER BEY 12 Eylül 2018 15:54 Adminler , siz milletle dalga mı geçiyorsunuz yahu. arkadaş dolar 6.35 nedir piyasa iş yapamıyor 2 aya kadar iflaslar gelince o 15 kuruşluk düşüşe eridi diyen sizi göreceğim ben. bunu yayımlayın.

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:51 dolar mı eridi yoksa millet mi, bu devleti yönetenler markete pazara gitmiyor mu acaba

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:37 Bir yıl önce 3.25 olan Dolar 6.35'e kadar geriledi diyor seviniyorlar!... . ...

    CEVAP YAZ 1 7
  • Guest 12 Eylül 2018 15:34 Ne erimiş ama resmen buhar olmus.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Er 12 Eylül 2018 15:23 Hic mi yuzunuz kizarmiyor bu basliklari atarken ne erimesi 0.10 gerilemis vicdanli olun artik bu milleti kandirmayin

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:27 Er kardeş valla iyi tespit etmişsiniz kutluyorum.

    0 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:13 neyin erimesi be editör... verin algıyı durun.. 4.20 tl lerden 1 ayda 6.40 lara gelmiş.. 6.38 e düşmekle 0.2 kuruşluk bir azalmaylamı erime oluyor... madem eridi.. yapılan zamlarıda eritip geri alın..

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:59 Su anda faizler aylık %2.5 yıllık %25 seviyesinde, 4 yıl krediyle bir mal almaya kalksan ederinin 2 katini odemek zorunda kalıyorsun. Daha ne artıracaksınız faizleri yeter

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:54 kendini zeki zanneden ve birilerine ''' ahmaklar''' diyen zeka küpü diyelimki döviz saldırı altında dış güçlerin müdahalesiyle inip çıkıyor peki ülke içindeki iğneden ipliğe yerli yabancı tüm ürünlere gelen yüksek orandaki zamlar hakkında fikrin nedir

    CEVAP YAZ 3 5
  • ddd 12 Eylül 2018 14:54 Bu başlıkları kullanırken sizde utanma yok mu Dolar Resmen Eridi ne olmuş 6,45 6,35 inmiş 0,10 inmiş dalgamı geçiyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:52 Dolar eridi bitti bilme ne oldu demeyin...Siz çarşıdan-pazardan-kiradan haber verin..."Dolar yüksekse sana ne,limonu dolarla mı alıyorsun?" diyen "çok üstün zekalı" vatandaşlar pazarda kilosu 4 liraya satılan limonun fiyatının dolar yükselince 8-10 liraya çıktığını da duymadılar,görmediler belli ki...Onların limon tarlaları vardır da ondan duymamışlardır her halde!

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:05 ahmaklar hala faiz artırımını düşünüyor artırsanda kurdaki saldırı sürecek artırmayın faizleri

    CEVAP YAZ 6 8
  • Misafir 12 Eylül 2018 11:12 Dolar dengesini buldu 6.40-6.50 bandında gider gelir.mb faizi yükseltir ama fazla bir kur düşürücü etkisi olmaz.denge fiyatını bulmustur.

    CEVAP YAZ 2 1
  • ocaklı 12 Eylül 2018 10:32 Toplantıyla doları düşürmek de ilginç bi yöntemmiş.

    CEVAP YAZ 1 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro