Dolar aniden fırladı saat 14.30'da 7 lirayı gördü euro 8 liranın eşiğinde sebebi de..

TÜRKİYE dolar ve euro kuru sebebiyle zor günler yaşıyor. Dolar kuru müdahaleye rağmen saat 14.30'da yeniden 7 lirayı gördü. Euro fiyatı da 8 lirayı zorladı. Canlı takiple dolar ve euro fiyatlarını aktarıyoruz. İşte 13 Ağustos 2018 dolar ve euro rakamları:

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar aniden fırladı saat 14.30'da 7 lirayı gördü euro 8 liranın eşiğinde sebebi de.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • şeref eylul 14 Ağustos 2018 04:33 doviz kurunu ayarlayan,belirleyen kurum hangisi acaba bir konusmayla inip cikan kur mu olur.sanki gicikligina rakamlara ayar veriyorlar.

    CEVAP YAZ 0 2
  • önce 13 Ağustos 2018 22:26 Hükümet dolarlarını bozdursun refaha çıkarız zaten.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 22:05 emperyalizme alışmış amerika, ırak suriye vb yerlerden aldığı haraç petrollerle, kaçırdığı tonlarca altınla ve sanat eserleriyle bile trilyonlarca dolarlık borcunu ödeyemiyor. lükse alışmış halkının harcamalarını karşılayamıyor. neden dünyanın tüm ülkelerine bu kadar baskı kurup haraç kesmeye çalışıyor? çünkü batıyor. çok yakında göreceksiniz... bize düşen ise baskılara boyun eğmeyip sabretmek, en kısa zamanda ekonomik tedbirleri almak ve spekülasyon-stokculuk yapan ağababaları, firmaları (sadece dövizde değil gıda, ilaç, hammadde, enerji vb.) hepsinde en ağır şekilde cezalandırmak olmalıdır. unutmayın seçim öncesi 6 tl olan patates bir hafta sonra 2 lira oldu. bozuk ekonomi var diyorlardı bir haftada mı düzeldi.? stokları ellerinde patladı. şimdide olan aynı. spekülasyon ve stokçuluk ardından kara propaganda olan bu.bu vatan hainlerine en ağır ceza verilmeli.

    CEVAP YAZ 7 14
  • metin varlı 13 Ağustos 2018 22:00 emperyalizme alışmış amerika, ırak suriye vb yerlerden aldığı haraç petrollerle, kaçırdığı tonlarca altınla ve sanat eserleriyle bile trilyonlarca dolarlık borcunu ödeyemiyor. lükse alışmış halkının harcamalarını karşılayamıyor. neden dünyanın tüm ülkelerine bu kadar baskı kurup haraç kesmeye çalışıyor? çünkü batıyor. çok yakında göreceksiniz... bize düşen ise baskılara boyun eğmeyip sabretmek, en kısa zamanda ekonomik tedbirleri almak ve spekülasyon yapan ağababaları, firmaları sadece dövizde değil gıda, ilaç, hammadde, enerji vb. hepsinde en ağır şekilde cezalandırmak olmalıdır. unutmayın seçim öncesi 6 tl olan patates bir hafta sonra 2 lira oldu. bozuk ekonomi var diyorlardı bir haftada mı düzeldi.? stokları ellerinde patladı. şimdide olan aynı. spekülasyon ve stokçuluk ardından kara propaganda olan bu.bu vatan hainlerine en ağır ceza verilmeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 21:01 Kim zaruriyet dışında dolar alıyorsa vatan haini olarak yargılanmallı

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 13 Ağustos 2018 22:05 her durum zaruruyet oldu artık...

    1 2
  • Bozok 13 Ağustos 2018 20:56 Son aylarda kim sıradışı bir şekilde döviz almışsa memursa hakkında işlem yapılmalı güvenlik soruşturması geçirmeli

    CEVAP YAZ 1 1
  • afbuyur 13 Ağustos 2018 20:25 Katar'dan ses çıkmıyor.Trilyon dolarları ebenize götürün hemi.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 13 Ağustos 2018 21:43 senin sevdiğin ülkeler ne yapıyor, neden katara saldırdığınızı çok iyi biliyoruz

    0 0
  • Aslan 13 Ağustos 2018 19:50 Nereye kadar müdahale meydanlarda bagirırsann hazineden bu kadarı rezervasyon var diye sinyal verirsen elindeki hepsini böyle çekecekler

    CEVAP YAZ 0 0
  • İzmirli 13 Ağustos 2018 19:28 Şuan 7 tl euro 8 oldu an itbariyle bakıyom. Nasıl düşmüş acaba 2 tl ye ne zaman düşerse o zaman düştü diye haber yapın 2 kuruş düşüyor diye manşet atıyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 7
  • Turgay 13 Ağustos 2018 19:14 Yapacağın en hayırlı iş bir müddet susman hatta ortalıkta hiç görünmemen.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:56 mekez bankası müdahalesi ile ,döviz ne zaman birkaç kuruş düştü ise; çok geçmeden, hızlı tırmanışa geçiyor.böylelikle, merkez bankasının döviz rezervi de sıfıra doğru gidiyor.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:38 aklıma taakıldı bu abd krizi neden tayyip tramp-ın çakından sonra çıktı.......kötü kokular geliyor daa aktroller müsade etmiyor yazak.........

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:18 8 trilyon dolar borcunu çevirmeyen ABD dünyaya operasyon çekiyor. Her seferinde Türkiye ile ilgili 15 temmuz vb kaos planları kursağında kalan ABD bu küstahlığıyla Türkiye, Rusya, Hindistan, Pakistan, Çin vb ülkeleri farklı para birimlerine zorlayarak kendi hakimiyetini kendi bitiriyor (gerçek hakim Allah'tır). Çok yakında 1-2 yıl ABD finans sisteminin çöktüğünü göreceğiz inşallah. Bunu ben değil ABD li ekonomistler söylüyor. Ayrıca ABD nin yıllarca dünya piyasasına ne kadar karşılıksız para bastığını bilmiyoruz bile. Daha şimdiden Facebook, Twitter vb birkaç firmanın bir haftalık değer kaybı 250 milyar doları geçti... Ülkesinin zor durumuna sevinen bu ülkenin ekmeğini yiyip, ülkesine ihanet edenler ise çok yakında arkanızı dayadıklarınızın ne hale geldiğini göreceksiniz bekleyin az kaldı...

    CEVAP YAZ 6 21
  • 06vatansever 13 Ağustos 2018 18:05 Keşke dolar bozdurmakla düzelse zira sanayide ham madde alacaksanız TL yi dolar yapacaksınız çözüm doları bozdurmak değil üretmeliyiz üretmezsek doları tümden bırakalım farketmez dolar alıp satmakla ekonomi düzelmez üretim üretim

    CEVAP YAZ 1 7
  • Realfree 13 Ağustos 2018 18:00 Hala allaha peygamber i karistiryorlar ne yazik hale geldik haberimiz yok

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:59 8 trilyon dolar borcunu çevirmeyen ABD dünyaya operasyon çekiyor. Her seferinde Türkiye ile ilgili 15 temmuz vb kaos planları kursağında kalan ABD bu küstahlığıyla Türkiye, Rusya, Hindistan, Pakistan, Çin vb ülkeleri farklı para birimlerine zorlayarak kendi hakimiyetini kendi bitiriyor (gerçek hakim Allah'tır). Çok yakında 1-2 yıl ABD finans sisteminin çöktüğünü göreceğiz inşallah. Bunu ben değil ABD li ekonomistler söylüyor. Ayrıca ABD nin yıllarca dünya piyasasına ne kadar karşılıksız para bastığını bilmiyoruz bile. Daha şimdiden Facebook, Twitter vb birkaç firmanın bir haftalık değer kaybı 250 milyar doları geçti... Ülkesinin zor durumuna sevinen bu ülkenin ekmeğini yiyip, ülkesine ihanet edenler ise çok yakında arkanızı dayadıklarınızın ne hale geldiğini göreceksiniz bekleyin az kaldı...

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:07 ;;;;;;;;;taaaa 2007 yılında abd bunuda öngörerekk parasını değiştirmyi planlarının içine yerleştirdi...vee eğer abd ödeyemeyeceğini anlarsa yada kafası birşeye bozulursa abd parasını değiştirecek ve eski dolarlarıda aynı saddam parası gibi kağıt olacak işte ozaman 4 trilyon doları olan çini ateş basacak ..bunca yıllık birikimi çöp olacak...kısaca dünya abd ye öyle bir bağlı kii yukarı türkürseler kriz aşağı tükürseler kriz...kapişşş,

    4 6
  • dopdogru 13 Ağustos 2018 17:58 ayakkabi kutusundan cikan dolarlar bozduruldumu acaba

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:45 eyvahhh akşam oluyor yine saldıracaklar ...............

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:38 6,83 TL'nin aşılması kesinlikle engellenmeli. Ekonomik göstergelere göre madem doların değeri bu rakamlar olmaması gerekiyor. O halde 2 hafta önceki kur fiyatı olan 4.80-4,90 arasında kur sabitlenmeli. Sabit kura hala neden geçilmiyor.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 13 Ağustos 2018 22:07 7 oldu daha yazın kurumadan..

    0 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:35 Ulan abd senin dolarların varsa bizimde ayı marsı dünyayı jübiteri 18 bin alemi ve bilmedigimiz nice nice alemleri ve yarattıgı günden beri karnı aç olanın karnını kimin ne ihtiyaci varsa zenginlerin en zengini ALLAH cc Doyurmakta Topal 1 sinekle nemrutu yikan ALLAH Firavunu denizin ortasinda canini alan ALLAH ve nice azgin kavimleri dize getiren ALLAH Bunlarıda ansızın yakalayacak ama herşeyin 1 vakti zamanı var o vakitte geldi galiba zahirde birlik olma vede maneviyattada duada birlik olma vaktidir TÜRKİYEM SEN ALLAHA EMANETSİN ALLAH TANDA BİZE EMANETSİN EMANETİNE SAHİP ÇİK TÜRKİYEEEEEEEEEE.

    CEVAP YAZ 7 6
  • Hakkı orhan 13 Ağustos 2018 17:34 Bırakın bu şekilde hain main diye birbirinize üstünlük sağlamayı hepimiz kardeşiz bu topraklarda yaşıyoruz elalemin dolarını eskiden tarım da ilk sıradaydık şimdi herşeyi dışardan alıyoruz düşünmek lazım eskiden herşeyin etin domatesin tadı ekmeğin kokusu iki mahalleden duyulurdu tamam şimdi zor bi dönemden geçiyoruz ama bunuda atlatıcaz ben inanıyorum enazından dışa karşı dimdik duran bi liderimiz var o yüzden birbirimizi kırmaya değmez bu vatan hepimize yeter gülüş cümbüş yaşıyalım saygılar

    CEVAP YAZ 2 9
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:30 Facebook, Twitter bile bir haftada 250 milyar dolar üzerinde değer kaybetti. ABD dünyaya borcunu ödeyemediği için dünyaya operasyon çekiyor ama tüm dünyadan tokadı yiyecek...

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:27 Eski solcular bile dolar yükseliyor diye kına yakıyorlar, ama dolarsız oluruz, kansız, imansız, vatansız olamayız... ABD veletleri gidebilir ABD'ye. Biz burdayız

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:02 trumpa en çok sevinen sizdiniz.............

    1 3
  • Misafir 13 Ağustos 2018 17:22 Herseyin sorumlusunu disarida aramamak lazim icerdeki devletin hicmi süsü yok herseyimizi disaridan aliyoruz israf alabildigine yurumus hayvancilik tarimi bitirmisiz herseyi ithal eder olduk daha cok uretim daha çok calismamiz lazim %50 sucuda kendimizde aramaliyiz yoksa piyasalar bu kadar cabuk kirilgan olmayacaktir

    CEVAP YAZ 10 11
  • Her doğan 13 Ağustos 2018 17:15 Felaket tellaligi yapmayın İnternet haber hiç bir dayanagin yok hala dolar 6.68 neyin kafasını yiyin internet haber

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro