Diriliş zalimlerin uykusunu kaçırıyor

4 Nisan 1949'da NATO (Kuzey Atlantik Antlaşması Teşkilatı) kuruldu. Ülkemizde 18 Şubat 1952'de bu teşkilata üye oldu... Ülkemiz NATO'ya karşı olan tüm yükümlülüklerini yerine getirmiştir...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diriliş zalimlerin uykusunu kaçırıyor yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • son osmanlı 08 Şubat 2018 11:59 siz neyin hikayesini yazıyorsunuz ! 1974 yılında kıbrıs barış harekatı yapıldı 1975 yılında ülkedeki bütün amerikan üsleri kapatıldı 1 yıl ambargo yedik sonra abd mecbur ambargoyu kaldırdı ! İncirlik üssünden hala teröristlere yardım yapılıyor 15 temmuz gecesi işgalin üssü orası ! Bırakın bu masalları hakikat ortada vesselam

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 12 Şubat 2018 14:53 Güzel hoş diyorsun da... 1974 Kıbrıs Barış Harekatı sonrası; ABD, Türkiye'ye silah ambargosu koyduğu için 1975 yılında tüm üsler kapatılmıştı. Ama birkaç yıl sonra açılmak zorunda kaldı. Çünkü, Türkiye 1980'li yıllara neredeyse iflasın eşiğinde girmişti. ABD ambargosundan dolayı, petrolden gıda ürünlerine kadar ihtiyaç malzemeleri bulunamaz olmuştu. Kaldı ki, o zamanlar Türkiye sanayisi bile çok gelişmemişti. Askeri malzemelerin tamamı ABD veya batı ülkelerinden temin ediliyordu. Şu anki gibi yerli üretim denen birşey yoktu. 10 yıl önce askerlik yaptığımda, elimize verdikleri silahlar bile 1970'lerde kalmaydı. Düşün gerisini!

    0 0
  • MD. Edep..Edep.. 06 Şubat 2018 12:03 Bak kardeşim haklılığımızı bana veya topluma anlatma.. Anlatacaksan ABD, ve Avrupa'ya anlat ki, işe yarasın , haklılığımız anlaşılsın, bu işleri körler ve sağırlar birbirini ağırlar muhabbetine döndürmeyin. Buyurun gazeteciler, hukukçular, belediye başkanları, sivil toplum örgütleri olarak gidin bu ülkelere ve haklılığımız haykırın.. Şunu diyebilirsin belki; ya bu toplumlar zaten ön yargılı ve bize inanmazlar.. Lakin Allaha karşı mazeretimiz olsun.. ''Araf 164;İçlerinden bir grup, “Allah'ın helâk edeceği, yahut şiddetli bir azapla cezalandıracağı bir topluma ne diye öğüt verip duruyorsunuz?” deyince onlar, “Rabbimize karşı bir mazeret olsun diye ve bir de sakınırlar ümidiyle” şeklinde cevap verdiler. Selam ve esenlik Müslümanların üzerine olsun...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Erol Baron 06 Şubat 2018 11:10 Daeş dahil orta doğuda tüm terör örgütlerinin sırtını sıvazlayan ABD'ye odaklanmışken, farklı dillerde yayın yapan televizyonlarıyla Türkiye'ye karşı kara propaganda yapan Fransa gözden kaçıyor. Sarin gazı dahil, sivilleri öldürme,Daeş ile mücadeleyi zorlaştırma vb. gibi her türlü yalanı Fransız TV kanalları dünyaya yayıyor.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro