Diriliş Ertuğrul'da Halime Hatun'un ölümü izleyiciyi kahretti!

TRT 1 ekranlarının reyting rekorları kıran dizisi Diriliş Ertuğrul'da heyecan doruğa çıktı. Diriliş Ertuğrul'da Halime Hatun'un ölümü, izleyicileri yasa boğdu. Peki Halime Hatun gerçekte nasıl öldü?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diriliş Ertuğrul'da Halime Hatun'un ölümü izleyiciyi kahretti! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 03 Mayıs 2018 15:15 Turbenin demir saç kepenklerindeki düşman askerlerinin kurşun delikleri her ziyaretciye mutlaka gösterilmeli

    CEVAP YAZ 1 0
  • misafir. 03 Mayıs 2018 08:53 TRT özensizce bir dizi yapmış. Zaten her bölümde Ertuğrul be düşmanlarca yakalanır, sora tam öldürülecek iken bir mucize olur ve dir bölümde kurtulur. Bu senaryo bir -iki sefer olsa belki ekilebilir. Ancak Ertuğrul ey o kadar çok yakalandı ve bir o kadar da kurtuldu, kabak tadı verdi. Bir de dizideki tüm şahıslar günümüz Türkçesi ile konuşurken, sadece Ertuğrul'un "gelesin-gidesin, hatun kişi..." gibi sözde o günün Türkçesini kullanıyor görünmesi de komik. Bir de Düzyatağan'ın bu kelimeleri yayarak telaffuzu da felaket. Zaten TRT bizim vergilerimizle bize hizmet vermiyor. Başka gece yokmuş gibi kanal D de "Vatanım Sensin" esnki altnatifmiş gibi "Kutulamer" konmuş. Ancak "vatanım Sensin" kurtuluş savaşı ruhunu veriyor.

    CEVAP YAZ 31 10
  • Misafir 03 Mayıs 2018 09:22 duyanda seni ülkenin vergi milyarderi sanacak. Kim bilir kaç defa fiş almazsak kaça bırakırsın demişsindir alışverişte vergilerimle dizi çekiyorlar diyorsun. Sen çektte güzel birşey izleyelim bari vergi memurumuz.

    0 7
  • Misafir 03 Mayıs 2018 09:41 belli ki vatanim sensin diyen kiytirik dizinin reklamini yapmak icin burdasin. o dizinin ekibinden birisi olabilir misin acaba, diye düsünüyorum. dirilis ertugrul türk televizyon tarihinin gelmis gecmis en iyi dizisidir. senin gibilerin begenmesine gerek yok. reytinglerde tavan yapmasi ve toplum tarafindan kabul görmesi herseyi özetliyor. buraya gelip, gezicilerin yazdigi türk tarihine düsman olanlarin oynadigi insanlarin kiytirik dizisini övme!!! bas gitttt ait oldugun yere...

    0 11
  • Misafir 03 Mayıs 2018 11:20 Wikingler dizisindeki olayların hepsi mantıklı, gayet normal Ertuğrul Dizisi anormal dimi :) Dünyada reyting alan dizilerin hangisinin bir mantığı, hayatla bağlantısı, izafiyeti var açıklarmısın bay Bilmiş...(İmza Sarıların Hasan)

    0 3
  • Misafir 03 Mayıs 2018 08:15 bu millete mal olan bir yapimi firsat bilerek birseyler elde etmek ve istemek cok kötü bir sey acaba bayan esra Bilgic neden diziden ayrildi bu sorulur selam sevgiler

    CEVAP YAZ 4 1
  • bu türk tarihine bir ihanettir 03 Mayıs 2018 07:53 tam bir kepazelik, tam bir rezalet. ölüm sahnesi muhtesemdi ama tarihi bu denli carpitmak, halime hatuna, osman beye ve türk tarihine büyük bir saygisizliktir. bu yanlis derhal düzeltilmelidir. yeni dönemde osman bey annesiz büyüyemez. öyle olursa dizinin reytingleri yerlerde gezer ve cok büyük bir seyirci kitlesini kaybeder. muhtesem yüzyil gibi yalan ve dolan olur.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 03 Mayıs 2018 08:10 kepazeliği en yanlış dizide arıyorsun.

    2 3
  • Misafir 03 Mayıs 2018 09:44 misafir kepazelik, osman bey 23 yasindayken yasliliktan dolayi vefat eden, halime hatunun, osman beyi dogurduktan sonra öldürülmesidir. tarihimize yapilan bir ayiptir bu. sanirim IQ seviyen düsük oldugu icin olayi kavrayamamissin. yorumunla kendini de rezil, kepaze ediyorsun.

    0 0
  • kurban 03 Mayıs 2018 04:57 anlamıyorum Vikipedi göre HALİME HATUN 1281 tarihinde ölüm yazdı. osman gazi 1258 tarih doğum bu nasıl oldu. kafam karşıyor : /

    CEVAP YAZ 1 5
  • mustafa Kahramanlar 03 Mayıs 2018 00:18 Aşk dizisi mi çekiyorsunuz? Adam gibi iş yapın

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 03 Mayıs 2018 00:16 Bakarsınız haftaya geriye dirilir, ölmedi moğollar büyü yaptı sanırsam

    CEVAP YAZ 4 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro